To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Problem z silnikiem

Hugo - 15-12-2012, 18:02

tnalag napisał/a:
On znajduje się po lewej stronie patrząc na silnik ?
Po prawej, przed obudową termostatu.
deejay - 15-12-2012, 20:09

tnalag napisał/a:
Na intercarsie są tylko czujniki temperatury cieczy. To to samo ? On znajduje się po lewej stronie patrząc na silnik ?



Cos zle szukasz

http://sklep.intercars.co...58d332a8a973e4f

tnalag - 16-12-2012, 20:30

deejay napisał/a:
tnalag napisał/a:
Na intercarsie są tylko czujniki temperatury cieczy. To to samo ? On znajduje się po lewej stronie patrząc na silnik ?



Cos zle szukasz

http://sklep.intercars.co...58d332a8a973e4f



Link nie działa, wchodzę na na Mitsu, Galanta EA, Układ elektr, czujniki, termiczne i tam są tylko od cieczy chyba że źle szukam :P Jak narazie przy tej pogodzie co dziś chodzi bez problemu, znowu się zacznie przy mrozach :evil:

deejay - 16-12-2012, 20:48

tnalag napisał/a:
ink nie działa, wchodzę na na Mitsu, Galanta EA, Układ elektr, czujniki, termiczne i tam są tylko od cieczy chyba że źle szukam Jak narazie przy tej pogodzie co dziś chodzi bez problemu, znowu się zacznie przy mrozach


http://allegro.pl/hyundai...2832528365.html

tnalag - 17-12-2012, 14:33

Czyli to jednak czujnik temp cieczy, a ja szukałem po nazwie czujnik temp silnika.. i ten od hyundaia pasuje do Gala ?
deejay - 17-12-2012, 19:43

tnalag napisał/a:
. i ten od hyundaia pasuje do Gala ?


To prawie to samo :wink:

http://allegro.pl/mitsubi...2839370709.html

fj_mike - 17-12-2012, 21:15

tnalag, żeby mieć pewność co do czujnika to wypnij wtyczkę i wepnij w nią opornik ok 2,5 - 3 kΩ.
Jeżeli objawy ustaną to winny właśnie jest czujnik.

tnalag - 19-12-2012, 14:44

I tak narazie nie sprawdzę ponieważ przy tej temperaturze odpala bez problemu, ale za to się ujawnił inny problem, auto sobie żabkuje jak jest wilgotno na dworze, we mgle. Najgorzej na 3 przy 1800 rpm. I szarpnie po zmianie biegu.. podejrzewam kable WN bo cewki i świece wymienione

[ Dodano: 20-12-2012, 12:43 ]
Dzisiaj zauważyłem, że przy włączonym nadmuchu na jałowym silnik wchodzi na jakieś 800-850 obrotów i delikatnie trzęsie budą, jak wyłączę nadmuch jest lepiej (przy wyłączonym nadmuchu, radiu i światłach problem znika) jakby napięcie spadało.. co może być przyczyną? Przy okazji wyłączenia radia i nadmuchu autem nie szarpie tak mocno jak wcześniej opisywałem. Kupiłem Gala z problemami widzę, co chwila coś się dzieje :evil:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group