[97-04]Galant EAxA/W - Hamownia zlotowa
Tomek - 05-09-2012, 11:52
tak lukasz12, masz rację
ja opisałem jak to jest w konkretnym przypadku Galanta
dotrysk nie ma nic wspólnego z osiągniętą mocą
zobacz u svena, gdzie kuleje na gazie, tzn ciśnienie spada, bo reduktor nie wyrabia (bo już pompuje za dużo gazu), ale maksymalną moc miał już wcześniej
u mnie na BRC tego nie ma, więc albo reduktor wyrabia, albo reakcja na spadek ciśnienia jest szybsza
ale to zamierzam sprawdzić w sobotę, choć nie wiem czy się uda
[ Dodano: 05-09-2012, 12:03 ]
tzn. chciałem powiedzieć, że podpieranie się PB nie miało w tych przypadkach wpływu na osiągniętą moc maks.
lukasz12 - 05-09-2012, 13:22
A Sveno mógłby wrzucić wykres? Nie wiem jak ma zamontowane nyple od gazu, ale ja u siebie mam tak że wężyki od wtrysków mają ok 4 cm - tzn. wtrysk wpuszcza gaz praktycznie przy samym zaworze. Wydaje mi się że to też ma niemały wpływ na reakcję na gaz. Zauważyłem że BRC montują na węzykach 20 cm ;(
Marcino - 05-09-2012, 13:24
tomek84 napisał/a: | tzn. chciałem powiedzieć, że podpieranie się PB nie miało w tych przypadkach wpływu na osiągniętą moc maks. |
Jest ok, nie kwestionuje tego, zauważyć jednie z wykresów można rożnice w przebiegach.:)
[ Dodano: 05-09-2012, 13:26 ]
lukasz12 napisał/a: | A Sveno mógłby wrzucić wykres |
Jest wrzucony na pierwszej stronie...
Tomek - 05-09-2012, 13:26
sveno wykres wrzucił na 1 stronie tematu
lukasz12 napisał/a: | Zauważyłem że BRC montują na węzykach 20 cm ;( |
moje wężyki miały tak do 20 cm
teraz mają około 10 cm
BRC jest na listwie, niestety
pojedyncze wtryski dają więcej możliwości montażu
jestem już w sobotę umówiony w Czakramie i podpatrzę sobie co tam jest ustawione
Marcino - 05-09-2012, 13:28
CZy na innej podobnej hamowni można uzyskać porównalene do was wyniki? Czy beda się różnić w zalezności od użytego sprzetu i warunków?
Tomek - 05-09-2012, 13:29
Marcino napisał/a: |
Jest ok, nie kwestionuje tego, zauważyć jednie z wykresów można rożnice w przebiegach.:) |
tak, zgadza się
odniosłem się bardziej do słów łukasza, który stwierdził, że dobra moc to wynik podpierania się
dlatego też po tym wykresie jadę do gazowników, żeby sprawdzić, czy mam dotrysk ustawiony, bo na wykresie nic takiego nie widać
a reduktor mam taki, że producent deklaruje 150 KM, a wiadomo jak to producenci deklarują
ale znajomy z Czakramu mówił, że on obrabia spokojnie 160KM
także sprawdzimy czy BRC mówi prawdę, czy jednak nie
[ Dodano: 05-09-2012, 13:30 ]
Marcino napisał/a: |
CZy na innej podobnej hamowni można uzyskać porównalene do was wyniki? Czy beda się różnić w zalezności od użytego sprzetu i warunków? |
będą się różnić, w zależności od hamowni, warunków atmo, itp
ja hamowałem auto ponad rok temu, było podobnie, kilka koni słabiej
sveno - 05-09-2012, 13:36
Marcino napisał/a: | CZy na innej podobnej hamowni można uzyskać porównalene do was wyniki? | tak, nap kolega Torp12 miał identyczny wynik jak na hamowni w Warszawie
Owczar - 05-09-2012, 13:56
To samo keleron, wynik niemalże identyczny.
Torp12 - 05-09-2012, 14:01
Jak hamownia w miare dobra i nie przeklamujaca to moc powinna wychodzic podobnie. Natomiast moment prawie zawsze wyjdzie inaczej, chociazby ze wzgledu na temperature.
keleron - 05-09-2012, 14:05 Temat postu: :) Potwierdzam
Owczar - 05-09-2012, 14:08
keleron, masz teraz najmocniejsze seryjne EA5A
keleron - 05-09-2012, 14:10 Temat postu: :)) Owczar, Właśnie widzę i cieszy mnie to
m6riano - 05-09-2012, 15:33
Cytat: | To samo keleron, wynik niemalże identyczny. |
166,6KM w VTG na Dorodnej
166,7KM w Wawrzce
Tomek - 05-09-2012, 15:34
m6riano napisał/a: |
keleron, masz teraz najmocniejsze seryjne EA5A |
ja mam za to chyba najsłabsze pomierzone EA5 w manualu
m6riano - 05-09-2012, 15:42
tomek84 napisał/a: | m6riano napisał/a: |
keleron, masz teraz najmocniejsze seryjne EA5A |
ja mam za to chyba najsłabsze pomierzone EA5 w manualu |
znowu mi wtykają w usta nie moje słowa..;-)
|
|
|