To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - OSRAM Night Breaker Plus +90%

MKV - 17-11-2012, 19:55

inq napisał/a:
Kolejna sprawa to wiarygodność tych testów...


Testują to w jakimś polski instytucie czy czymś tam zajmującym się takimi sprawami.

inq - 17-11-2012, 20:27

No może i tak, ale to nie zmienia faktu, że koncerny dużo płacą za wyniki takich testów. Najciekawsze jest to, że "Kerfurowe" żarówki dobrze wypadły w tych testach.
MKV - 17-11-2012, 21:12

inq napisał/a:
No może i tak, ale to nie zmienia faktu, że koncerny dużo płacą za wyniki takich testów. Najciekawsze jest to, że "Kerfurowe" żarówki dobrze wypadły w tych testach.


Oni też zamawiają je u jakiegoś producenta - pamiętaj o tym - może to np są żarówki z fabryki Hella czy coś ;)

sebaswd - 17-11-2012, 22:32

osramy zalozone od czwartku
swieca lepiej niz jakis badziew co mialem
zobaczymy jak dlugo :D

Krzyzak - 17-11-2012, 22:50

inq napisał/a:
Kupowałem je do 307ki gdzie zmieniałem H7 raz w miesiącu
a nie, to normalne - w peżotach, jak nie palą się żarówki raz w miesiącu, to znaczy, że coś się dzieje :lol:
inq - 17-11-2012, 23:14

I w Peugeotach dopiero są testy, a nie jakieś laboratoria. Philipsy za dużo złotówek poszły po miesiącu, Osramy wytrzymały ze dwa, może trzy. Od tamtej pory kupowałem hurtowo z promocji w marketach.
Krzyzak - 17-11-2012, 23:41

ja piszę zupełnie poważnie - moja koleżanka miała 306 czy tam 307 :) - raz w miesiącu to było minimum - a spalały się różne żarówki - te od stopu czy postojowe .... czyli te, które w japończykach świecą po 20 lat przez 700 000km :)
deejay - 17-11-2012, 23:59

Krzyzak napisał/a:
ja piszę zupełnie poważnie - moja koleżanka miała 306 czy tam 307 - raz w miesiącu to było minimum - a spalały się różne żarówki - te od stopu czy postojowe .... czyli te, które w japończykach świecą po 20 lat przez 700 000km


A to dlatego ze nowe auta maja duzo większe ładowanie rzedu 14,3V przy obr. ok 1000/min . To normalne bo wiadomo mamy auta naszpikowane elektronika które potrzebuja dobrego zasilania i stałego napiecia .To samo mamy u siebie w serwisie , max 2-3 m-c na żarówce H7 :wink: .

ps Taka ciekawostka , alternator np w Renault Espace jest chłodzony cieczą z układu chłodzenia , a w nowym Megane altek jest nienaprawialny :wink:

inq - 18-11-2012, 00:30

Krzyzak napisał/a:
ja piszę zupełnie poważnie

Ja też. Z tyłu to jeszcze jakoś znośnie bo 3-4 rocznie, ale przód to palił się namiętnie. Pozycji z przodu nie miałem od roku. W mojej 307 miałem halogeny w kloszu z mijania i śmigałem na halogenach jakiś czas, bo trochę dłużej wytrzymywały.

Krzyzak - 18-11-2012, 00:46

deejay napisał/a:
duzo większe ładowanie rzedu 14,3V przy obr. ok 1000/min
to raczej nie jest DUŻO większe, skoro w zimie i moje Galanty takie osiągają :P
raczej ważne jest, jaki prąd są w stanie stabilizować...
a palenie się żarówek w peżotach jest wg mnie kwestią tandety w ich instalacji elektrycznych, co jest faktem!

deejay napisał/a:
alternator np w Renault Espace jest chłodzony cieczą z układu chłodzenia
kiedyś znajomi kupili laguny II - 3 sztuki i w każdej po ok. 2 latach padł alternator... to chyba nie był przypadek... - patrz akapit wyżej
Marcino - 18-11-2012, 01:15

Krzyzak napisał/a:
inq napisał/a:
Kupowałem je do 307ki gdzie zmieniałem H7 raz w miesiącu
a nie, to normalne - w peżotach, jak nie palą się żarówki raz w miesiącu, to znaczy, że coś się dzieje :lol:

Nie prawda.... mam xenony w peugocie.... ja jezdze prawie dwa lata i 35kkm, a w sumie to pewnie są oryginały i wytrzymują od 2007 przez ponad 200kkm. Zadna inna żarówka mi sie nie spaliła jeszcze..:D

inq - 18-11-2012, 05:21

Masz polifta i xenony, więc trochę inaczej instalka wygląda. Na forum PKP zdecydowana większośc narzekała na żarówki, a szczególnie jak ktoś duzo jeździ na krótkich trasach.

Takie OT pytanko - jak Ci się jeździ Galantem VS 307-ką?

Marcino - 18-11-2012, 14:13

inq napisał/a:
Takie OT pytanko - jak Ci się jeździ Galantem VS 307-ką?

ot..
Galantem się jezdzi z bananem na twarzy, a 307 jak dlamnie służy do przemieszczania sie. Owszem 307 jest wygodna, cicha, lepsze światła (nie porysowana szyba czołowa) no i nie poszalejesz bo jakieś ESP czuwają, zresztą mimo 143kM nie ma rewelacji. A w galancie sie dużo lepiej czuje, bardziej sportowo, zadziornie, a nie tak tatusowato.

booohal - 18-11-2012, 17:36

Marcino napisał/a:
porysowana szyba czołowa

OT
To możesz sobie w jakiś 70% usunąć.
EOT

Zolar - 04-05-2013, 02:52

Czy ktoś może miał do czynienia z żarówkami H7 Osram Silverstar 2.0 ?

Jest teraz promocja w Real'u: 14,95 zł za sztukę i zastanawiam się czy kupić :-k



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group