Nasze Miśki - Fioletowa Śliweczka.
danino88 - 01-12-2012, 17:23
nie lepiej wszystkie graty przełożyć do Twojej europejskiej budy?
piotrkor1 - 01-12-2012, 17:25
danino88 napisał/a: | nie lepiej wszystkie graty przełożyć do Twojej europejskiej budy? |
Szkoda dłubać w moim bo jest w bdb stanie jak już to kupić jeszcze jednego i wtedy przerzutka.
piotrkor1 - 01-12-2012, 17:30
Otrzymałem z serwisu maila w sprawie części:
guma stabilizatora przód 20mm- MR272646 - 70,74 zł
guma stabilizatora tył 22mm- MR272716 - 22,84 zł
łącznik stabilizatora tył- MR131732(4056A019)- 462,78 zł
wahacz prosty tylny ze sworzniem- MR325255 - 578,47 zł
końcówka drążka- MB912519 - 243,82 zł
Z tego wszystkiego biorę gumy
Hugo - 01-12-2012, 19:21
piotrkor1 napisał/a: | łącznik stabilizatora tył- MR131732(4056A019)- 462,78 zł | piotrkor1 napisał/a: | guma stabilizatora przód 20mm- MR272646 - 70,74 zł | Sztuka?
piotrkor1 - 01-12-2012, 19:42
Hugo napisał/a: | piotrkor1 napisał/a: | łącznik stabilizatora tył- MR131732(4056A019)- 462,78 zł | piotrkor1 napisał/a: | guma stabilizatora przód 20mm- MR272646 - 70,74 zł | Sztuka? |
Wychodzi na to,że tak.
swinks_UK - 01-12-2012, 23:32
Nie kupuj oryginalnych łączników, szkoda pieniedzy.
To część "wymienna" i tak poleci po 1.5 roku. Wystarczy zamiennik za 7 GBP, a wymiana bajecznie prosta.
To samo końcówki drążka, co byś nie włożył max. 2 lata.
Ot... moce za duże
Gumy zamów w Olkuszu z Deuter SC, zmierz średnicę stabilizatorów i im podaj. Zrobią ci porządne tuleje za małe pieniądze.
moniaquba - 02-12-2012, 00:20
Dasz radę Fajne są te auta ale ta rdza to jakaś masakra..
robertdg - 02-12-2012, 07:26
piotrkor1 napisał/a: | Następny etap to dalszy demontaż,czyszczenie z rdzy i konserwacja nadkoli i podwozia. | Tam nie ma co konserwować, trzeba sie nastawić na blacharza, vr-4 masz zamiar przekładać kierownice czy przerzucać do innego EA
Tomek - 02-12-2012, 08:53
piotrkor1 napisał/a: |
guma stabilizatora przód 20mm- MR272646 - 70,74 zł |
Hugo napisał/a: | Sztuka? |
niestety tak, te poliftowe są inne niż przedliftowe i nawet u japaneze są ze 3-4 razy droższe
ja kupowałem u japaneze - około 120 zł za parę z przesyłką
Hugo - 02-12-2012, 10:20
robertdg napisał/a: | Tam nie ma co konserwować, trzeba sie nastawić na blacharza | Dokładnie, bo po dodaniu gazu zrobią się dwa VR-4. Te tylne wnęki (kielichy) to jakieś nieporozumienie.
piotrkor1 - 02-12-2012, 20:05
robertdg napisał/a: | piotrkor1 napisał/a: | Następny etap to dalszy demontaż,czyszczenie z rdzy i konserwacja nadkoli i podwozia. | Tam nie ma co konserwować, trzeba sie nastawić na blacharza, vr-4 masz zamiar przekładać kierownice czy przerzucać do innego EA |
Macie rację co do tych kielichów.Szukam porządnego blacharza bo kielichy już prawie mam załatwione.Przekładka albo czekanie na możliwość rejestracjji auta z kierownicą po prawej stronie?Zostaje też możliwość zastosowania metody poniatowskiej.
piotrkor1 - 02-12-2012, 20:07
swinks_UK napisał/a: | Nie kupuj oryginalnych łączników, szkoda pieniedzy. |
Mam w zapasie łączniki oryginał przód zobaczymy ile wytrzymają.
piotrkor1 - 02-01-2013, 18:35
Prace konserwacyjne podwozia zakończone.Starałem się jak najdokładniej oczyścić auto
z rdzy:szczotka,kontówka,wiertarka i na to różnego rodzaju szczotki trzpieniowe.Następnie tryśnięty boll do podwozi i w profili zamkniętych.Na razie nie zdecydowałem się na wymianę kielichów.Konsultowałem się w tej sprawie ze specem i sprawa nie jest taka prosta.
Postanowiłem zapoznać się z budową VR-a wyrzuciłem wszystko ze środka żeby go odkurzyć.
Nie macie pojęcia ile szkła było pod dywanem.Znalazłem też kilka euro.
Odblokowałem spryskiwacz tylnej szyby.Okazało się,że ktoś na wężyku zrobił supeł żeby mu się płyn nie lał do kufra.Odpowiedni montaż wężyka rozwiązał problem.
piotrkor1 - 02-01-2013, 18:54
Prace konserwacyjne podwozia zakończone.Starałem się jak najdokładniej oczyścić auto
z rdzy:szczotka,kontówka,wiertarka i na to różnego rodzaju szczotki trzpieniowe.Następnie tryśnięty boll do podwozi i w profili zamkniętych.Na razie nie zdecydowałem się na wymianę kielichów.Konsultowałem się w tej sprawie ze specem i sprawa nie jest taka prosta.
Postanowiłem zapoznać się z budową VR-a wyrzuciłem wszystko ze środka żeby go odkurzyć.
Nie macie pojęcia ile szkła było pod dywanem.Znalazłem też kilka euro.
Odblokowałem spryskiwacz tylnej szyby.Okazało się,że ktoś na wężyku zrobił supeł żeby mu się płyn nie lał do kufra.Odpowiedni montaż wężyka rozwiązał problem.
Rozebrałem też konsolę i przymierzyłem wiązkę od MMCS(rozbudowane navi)istnieje możliwość podłączenia.Ze względu na radio 2din Kenwooda i brak ramki montażowej narazie zawieszam temat.
Zamontowałem też brakujące podwójne halogeny.
piotrkor1 - 02-01-2013, 18:59
Boczne światła działają po włączeniu kierunkowskazu,doświetlają zakręt.
|
|
|