[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Problemy z kluczykiem - wymiana baterii, programowanie.
Trik - 07-08-2013, 22:04
W oryginale grot jest sklejony/zgrzany z połową obudowy pilota, pastylkę immo normalnie wyciągasz nie jest przyklejana.
grzesiopol - 08-08-2013, 22:45
Ja dorabiałem klucz z immo do Space Wagona i zapłaciłem około 250 zł. działał bez zarzutu. Po telefonie do ASO zrezygnowałem z ich usług, podejrzewam, że jak dobry serwis kluczy to i z dorobieniem pilota nie będzie problemu, najlepiej podjechać do takiego zakładu i spytać, dobry zakład jest drogi ale na pewno tańszy niż ASO
jaca87 - 09-08-2013, 15:35
Kluczyki się znalazły, pomogło ogłoszenie, które rozkleiłem Tylko dodam do tematu że jeśli macie ubezpieczenie z PZU AC to należy wymienić wszystkie zamki oraz podpisać aneks do umowy, ubezpieczenie AC pokrywa koszty wymiany zamków takie informacje uzyskałem w PZU.
Luk - 10-08-2013, 17:15
jaca87 napisał/a: | Kluczyki się znalazły, pomogło ogłoszenie, które rozkleiłem Tylko dodam do tematu że jeśli macie ubezpieczenie z PZU AC to należy wymienić wszystkie zamki oraz podpisać aneks do umowy, ubezpieczenie AC pokrywa koszty wymiany zamków takie informacje uzyskałem w PZU. |
Ja bym raczej przekodowal immo (czego PZU zapewne nie pokryje). Zamek dla zlodzieja to nie problem, brak odpowiedniego kluczyka nie uniemozliwia otwarcia
gringo66 - 05-12-2013, 13:43 Temat postu: kłopot z otwarciem autka Witam . Proszę o poradę. Po nocnym postoju miałem kłopot z otwarciem auta- centralny zamek. Kontrolka na pilocie była ciemna -myślałem, że padła bateria. Ale po kilkunastu próbach z różnych stron miśka udało mi się go otworzyć. Po uruchomieniu działał bez problemu jedynie zegar się przestawił. Miałe się udać do ASO w celu wymiany baterii ale później działało już wszystko ok.- kontrolka na pilocie już świeciła. Bateria od nowości jest nie wymieniona -około 4 lat. Co mogło powodować to zajście ?
seweryn - 06-12-2013, 09:47 Temat postu: Re: kłopot z otwarciem autka
gringo66 napisał/a: | Witam . Proszę o poradę. Po nocnym postoju miałem kłopot z otwarciem auta- centralny zamek. Kontrolka na pilocie była ciemna -myślałem, że padła bateria. Ale po kilkunastu próbach z różnych stron miśka udało mi się go otworzyć. Po uruchomieniu działał bez problemu jedynie zegar się przestawił. Miałe się udać do ASO w celu wymiany baterii ale później działało już wszystko ok.- kontrolka na pilocie już świeciła. Bateria od nowości jest nie wymieniona -około 4 lat. Co mogło powodować to zajście ? |
SŁABY AKUMULATOR? sprawdź bo jeżeli radio się zresetowało to wygląda na chwilowy zanik prądu. Zobacz też czy klemy dobrze przylegają do aku. Pozdrawiam
Trik - 06-12-2013, 17:30
No i baterię to powinno się wymieniać co roku, wg instrukcji, skoro kontrolka na pilocie była ciemna to na baterię już czas.
mazin - 11-02-2014, 20:06
Trik napisał/a: | No i baterię to powinno się wymieniać co roku, wg instrukcji, skoro kontrolka na pilocie była ciemna to na baterię już czas. |
Żeby nie zakładać nowego wątku, opiszę w dwóch słowach swoją "przygodę" sprzed paru dni.
Z powodu urodzin córki, objeżdżalismy z zoną kilka sklepów w poszukiwaniu prezentu. Po trzecim, pilot przeestał działać. Dioda nie mruga - szybka diagnoza - bateria. Podjechałem pod Mediamark, bo był najbliżej i kupiłem bateryjkę 1616, poprosiłem o mały śrubokręt w stanowisku serwisowym i rozkręciłęm pilota. Okazało się, że obudowa z elektroniką jest pęknięta, co spowodowało wypadnięcie baterii. Kluczyk nie upadł, nie ścisnałem go niczym itp. Ale bateria w środku była w rozmiarze 1620, czyli 0,4 mm grubsza. Wymieniałem samodzielnie, a włożyłem taką, bo 1616 nie było (a było to "w trasie") - działała ok. trzy lata, nie było potrzeby wymieniania. Dziwi mnie też to, że pękło teraz a nie rozleciało się przed trzema laty. No cóż, za głupotę się płaci ;-(
Obudowa na allegro - 90 złotych. Skleiłem epoksydem, na razie trzyma, ale pewnie kupię, bo nie lubię druciarstwa. Mowa o tej części Całość tutaj
P.S. A może ktoś z Was ma stary kluczyk (np. został po kradzieży auta) i odstapi obudowę elektroniki? Wystarczy mi nawet połowa, tj.dolna połowa
piachu - 12-10-2014, 19:36
Ostatnio rozwaliłem kluczyk i muszę kupić nowy. W jakim ASO kluczyk do Lancera kosztuje 1000zl? W ASO Zielona Góra chcą 1500... :/
tutoslaw - 15-10-2014, 14:47
Te ceny to trochę z kosmosu, ja ostatnio dorabiałem u znajomego, który ma punkt dorabiania kluczy (samochodowych i zwykłych). 15 minut roboty i klucz z immo gotowy. Cena z cennika 250 złza sam klucz i immo. Z pilotem dodatkowe około 100 zł
mjsystem - 04-11-2014, 11:13
Pilne! Kochani, gdzie znajdę procedurę programowania pilota? Mój zapasowy nie działa a nie był nigdy używany. Chodzi mi o otwieranie zamaka z pilota. Bateria raczej nie padła, skoro stara na drugim pilocie po pięciu latach jeszcze jest ok.
tyku - 04-11-2014, 11:24
mjsystem, Sprawdź baterię, też tak miałem.
krzychu - 04-11-2014, 11:40
mjsystem napisał/a: | Bateria raczej nie padła, skoro stara na drugim pilocie po pięciu latach jeszcze jest ok. |
Jeśli nie wymienili podczas przeglądu, a powinni
mjsystem - 04-11-2014, 12:40
tyku napisał/a: | mjsystem, Sprawdź baterię, też tak miałem. |
Dzięki Rafał
krzychu napisał/a: | Jeśli nie wymienili podczas przeglądu, a powinni |
Tak, na pewno mnie w ASO zobaczyli
Tobey - 21-11-2015, 15:21 Temat postu: [CY8A 2.0DID] Wymiana baterii KOS Witam. Problem natury technicznej- z tytułu komunikatu o słabej baterii w kluczyku Lancer z KOS, muszę się do takiej wymiany zabrać. I teraz: czy wyjmując baterię z kluczyka, nic mi się nie rozkoduje? Czytałem kilka tematów związanych z problemem z odpaleniem auta po wymianie baterii. Jest kilka poradników w necie, odnośnie wymiany ale ani wzmianki o możliwości rozkodowania pilota... Macie może jakieś rady? Może ktoś już to robił i ma w tym temacie doświadczenie, co trzeba robić i jak? pzdr
|
|
|