To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Wszyc Garage

Zielu - 10-03-2013, 15:49

Hugo napisał/a:
Zielu napisał/a:
I jeśli jeszcze raz usłyszę że japończyki mają słabą blachę to nie wytrzymam..
Japończyki mają słabą blachę, ale niektóre zachodnie auta mają słabszą. Może być? :wink:


Satysfakcjonuje mnie to :mrgreen:

Wszyc - 10-03-2013, 17:10

krzysiakxxx napisał/a:
Dla wielu to jednak jest klasyk Sam za VW nie przepadam, ale będąc obiektywnym tak jest


Nie no na dobrą sprawę masz racje :P ja po prostu ze względu na rozwiązania i stan tego golfa się zniechęciłem strasznie :)

Po tym golfie obiecałem już jednej osobie że nigdy w życiu nie wezmę się za żaden poważny projekt motoryzacyjny...( co prawda był drobny aneks w tej umowie o którym nie wie ta osoba :P ...żaden projekt motoryzacyjny no chyba że dorwę w końcu na sprzedasz jakiś S30Z :P )

Zielu - 10-03-2013, 17:53

Wszyc napisał/a:

Po tym golfie obiecałem już jednej osobie że nigdy w życiu nie wezmę się za żaden poważny projekt motoryzacyjny...


Pewno kobita :P

mkm - 10-03-2013, 17:54

Wszyc napisał/a:

Po tym golfie obiecałem już jednej osobie że nigdy w życiu nie wezmę się za żaden poważny projekt motoryzacyjny...

Halo Wszyc, tu ziemia!
Nie każdy samochód może być bazą do rekonstrukcji/projektu.
Niektórych czas po prostu minął.
Odpuść padlinę, bo szkoda zdrowia - no chyba, że liczysz od centymetra spawu, a auto po ulepieniu nie wyjedzie na drogi :mrgreen:

Wszyc - 10-03-2013, 20:55

Nie no spoko mkm racja, ja raczej po prostu z braku czasu musze zbastować bo co dzień mnie nie ma do 22-23 odbija mi sie to na pracy ledwo zimie mobilizacja żadna a mam dużo rzeczy do ogarnięcia w związku z praca "selfstudy" by iść w górę ciągle :) Może wrócę do większych rzeczy jak skończe studia ( jeszcze 1,5roku ) to wtedy już ten weekend będzie wolny chociaż to też inaczej albo jakiś dłuższy fajrant od robienia bo po prostu człowiek sie wypala z chęci jak tak jeździ po sobie co dzień :/
krzysiakxxx - 11-03-2013, 00:55

Zielu napisał/a:
Wszyc napisał/a:

Po tym golfie obiecałem już jednej osobie że nigdy w życiu nie wezmę się za żaden poważny projekt motoryzacyjny...


Pewno kobita :P

Kobity najpierw są zazdrosne o auto a później chcą żeby swapować na V6 bo R4 nie jedzie :mrgreen: No przynajmniej tak było z moją żoną...gdy nie miała prawka to nie rozumiała czemu mi mocy brak, gdy je zrobiła to chce minimum 200KM w Vectrze 8)

Maretzky85 - 11-03-2013, 08:02

krzysiakxxx napisał/a:
V6 bo R4 nie jedzie

Ja Ci pokażę R4, które zjada V6 :P

krzysiakxxx - 11-03-2013, 10:30

Maretzky85 napisał/a:
krzysiakxxx napisał/a:
V6 bo R4 nie jedzie

Ja Ci pokażę R4, które zjada V6 :P

Ja też, dlatego jeśli pójdzie swap to B204 z saaba :D

Wojciech Bogacz - 11-03-2013, 12:09

Maretzky85 napisał/a:
Ja Ci pokażę R4, które zjada V6

Może lepiej nie pokazuj bo w kompleksy popadniemy i wszyscy bedą chcieli 4G63T heh

krzysiakxxx - 11-03-2013, 18:39

Wojtek przecież każdy wie że "byle" 2 litrowa turbawka zmiata najczęściej wolnossaki V6 do powiedzmy tych ~3.2l.
Morfi - 11-03-2013, 19:57

a k20 z hondy :) bez turbo
krzysiakxxx - 11-03-2013, 20:19

Silniki Hondy to inna bajka... one według hondziarzy są zdrowe gdy dymią na niebiesko i łykają litrę na tysiąc :P
Maretzky85 - 11-03-2013, 21:04

krzysiakxxx, 2.0 T 300KM, 2,5V6TT 280 KM ? :P
wyderka - 11-03-2013, 23:00

Maretzky85 napisał/a:
2.0 T 300KM, 2,5V6TT 280 KM ?


fakt nie popisały się kitajce przy 2,5V6TT :P

krzysiakxxx - 11-03-2013, 23:40

Maretzky85 napisał/a:
krzysiakxxx, 2.0 T 300KM, 2,5V6TT 280 KM ? :P

Ja u siebie myślę o B204L@~300KM...ale zależy jak kasa pozwoli. Do Vectry siada prawie P&P...ale strasznie swapy poszły w górę odkąd właśnie zaczęli je masowo ładować do opli.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group