To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Lexus GS430 by Picakus

Picakus - 13-06-2013, 22:09

danino88 napisał/a:
na poczatek gratulacje z zakupu i oczywiście szerokości ;)

Cytat:
w Galancie za to, przy 140 kmh wiesz, że żyjesz


haha, dobre, jednak galant to nie lexus, niestety, a my nadal na forum mitsumaniaki 8)

Dziękuje i masz racje danino88 w ramach wytłumaczenia dodam, że jak zrobie Tojkę to rozejrzę się za Galantem e39 albo Sapporo :wink:

idas napisał/a:
Też planowałem zanabyć lexa, jednak nieco bardziej banalnego - IS200 ;) Zwycieżyła jednak "sportowa" siostra i póki co nie żałuję :) Jak się rodzina powiększy to przyjdzie czas na ekskluzywniejszą markę Toyoty :biggrin:
Picakus napisał/a:
Wkrótce zamieszcze temat z renowacją mojej toyoty corolli E9 :wink:

Nie mogę się doczekać! moje pierwsze auto to E8;)

Ta E9 którą stawiam na nogi to mój pierwszy samochód :wink: po latach rozłąki trafił znowu do mnie :D
A co do E8 to klasa, ostatnia tylnionapędowa Corolla 8)

Picakus - 21-07-2013, 22:27

Lexik został gruntownie wymyty i wyczyszczony, a dokładniej to:
-polerowanie lamp przednich(lekka mora w górnej części)
-pranie tapicerki
-czyszczenie i konserwacja skóry
-ręczne mycie
-ręczne woskowanie
Koszt:590zł

Efekt nieziemski, przynajmniej jeżeli chodzi o wnętrze,na zewnątrz lakier był zadbany. Cały środek auta wygląda teraz niemal jak nowy. W wolnej chwili zrobię i wrzucę fotki.

Student - 21-07-2013, 23:49

Miały być floty jak sie Jarek N. Spisał z LPG
Picakus - 24-07-2013, 11:49

Student napisał/a:
Miały być floty jak sie Jarek N. Spisał z LPG

Będą tylko jaką chwile wolną za dnia znajdę :P

Picakus - 25-07-2013, 07:42

Kilka fotek z wczoraj









Butla i reduktory





Więcej fotek i w lepszej jakości w weekend jakoś wrzuce.
Zdejme plastik z silnika i zrobię dokładne foty całej instalacji LPG i wnętrza porządnym aparatem, a nie jak te telefonem.

Picakus - 27-07-2013, 11:54

Zdjęcia instalacji LPG:










Olivia - 28-07-2013, 20:56

Zdjęć nie widać.
Picakus - 22-08-2013, 15:26

Powoli robię rozeznanie w sprawie tarcz i klocków poniżej zestawienie tego co mnie interesuje.
Kod:
-Tarcze Dokuji RS przód - 220ZL/SZT
-Tarcze EBC Turbo Groove przód - 500ZL/SZT
-Tarcze EBC USR przód - 510ZL/SZT NA ZAMOWIENIE
-Klocki EBC Red Stuff przód - 580ZL/KPL NA ZAMOWIENIE
-Klocki EBC Green Stuff przód - 440ZL/KPL
-Tarcze Dokuji RS tył - 220ZL/SZT
-Tarcze EBC Turbo Groove tył - 360ZL/SZT NA ZAMOWIENIE
-Tarcze EBC USR tył - 370ZL/SZT NA ZAMOWIENIE
-Klocki EBC Red Stuff tył - 390ZL/KPL NA ZAMOWIENIE
-Klocki EBC Green Stuff tył - 290ZL/KPL

Jak widać Dokuji RS + Green Stuff wygląda najlepiej

Co do zdjęć wszystkie powinny być widoczne :wink:

Picakus - 18-09-2013, 10:27

Padło jednak na tarcze DBA 4000. Już zamówione w bardzo przystępnej cenie 184 funtów (około 930zł) za komplet na przód.
Klocki jeszcze nie wybrane, ale zastanawiam się pomiędzy EBC Red Stuff i Hawk HPS, ewentualnie Ferodo DS.

Przebieg na dziś dzień to 164kkm w weekend wymiana oleju.

Plany na przyszły miesiąc:
-sprawdzenie i regulacja luzu zaworowego(co 30kkm)
-wymiana oleju w skrzyni biegów(co 90kkm)
-wymiana oleju w tylnim moście(co 30kkm)

Owczar - 18-09-2013, 10:38

Picakus, a jak się sprawuje silnik?

Mi się marzy następca Twojego lexa z tym samym silnikiem. Jednak od jakiegoś czasu zaczynam myśleć bardziej praktycznie i biorąc pod uwagę, że do pracy chodzę piechotą, żona też póki co auta nie potrzebuje, to postanowiliśmy trzymać galanta do czasu aż ruda zrobi swoje. Póki co jeszcze z nią walczę, ale mam zamiar odpuścić i pozwolić jej dopełnić swego. Wtedy może właśnie lexus. Patrząc na współczesne eko auta... nie pozostaje nic innego jak szukać używanej porządnej konstrukcji :)

Jedyne co mnie zniechęca do zakupu lepszego auta niż galant, to to, że w mieście samochód niszczy się jeszcze bardziej gdy stoi. Obcierki parkingowe, akty wandalizmu itd.

rezon - 18-09-2013, 10:57

Picakus napisał/a:
ale zastanawiam się pomiędzy EBC Red Stuff
Redy są zalecane do agresywnej jazdy, kiedy będą miały podwyższoną temperaturę pracy. Do normalnej jazdy greeny są lepsze.
Picakus - 18-09-2013, 11:52

Owczar napisał/a:
Picakus, a jak się sprawuje silnik?

Mi się marzy następca Twojego lexa z tym samym silnikiem. Jednak od jakiegoś czasu zaczynam myśleć bardziej praktycznie i biorąc pod uwagę, że do pracy chodzę piechotą, żona też póki co auta nie potrzebuje, to postanowiliśmy trzymać galanta do czasu aż ruda zrobi swoje. Póki co jeszcze z nią walczę, ale mam zamiar odpuścić i pozwolić jej dopełnić swego. Wtedy może właśnie lexus. Patrząc na współczesne eko auta... nie pozostaje nic innego jak szukać używanej porządnej konstrukcji :)

Jedyne co mnie zniechęca do zakupu lepszego auta niż galant, to to, że w mieście samochód niszczy się jeszcze bardziej gdy stoi. Obcierki parkingowe, akty wandalizmu itd.


Owczar silnik pracuje pięknie, nie dziwie się, że dostał tyle wyróżnień.

Co do UZS190 to ten sam silnik ale automat już 6 biegowy. Mnie w nowszym modelu zniechęcał system VDIM który steruje bodajże 11 innymi sytemami od siły dohamowania po zachowanie w zakrętach. Człowiek w nim już tylko gazu dodaje :wink:

I masz racje w mieście zniszczy się na pewno bardziej niż u mnie na prowincji i w trasie.

rezon napisał/a:
Picakus napisał/a:
ale zastanawiam się pomiędzy EBC Red Stuff
Redy są zalecane do agresywnej jazdy, kiedy będą miały podwyższoną temperaturę pracy. Do normalnej jazdy greeny są lepsze.

Dolna temperatura w Redach jest taka sama jak w Greenach tylko górna jest wyższa i dużo mniej pylą.

Marcino - 18-09-2013, 15:18

Owczar napisał/a:
to postanowiliśmy trzymać galanta do czasu aż ruda zrobi swoje. Póki co jeszcze z nią walczę, ale mam zamiar odpuścić i pozwolić jej dopełnić swego.

No widzę zę kazdy ma podobne dylematy....

Ile reduktorów LPG masz 2szt i każdy obsługuje po 4 wtryskiwcze?

Picakus - 18-09-2013, 15:42

Marcino napisał/a:
Owczar napisał/a:
to postanowiliśmy trzymać galanta do czasu aż ruda zrobi swoje. Póki co jeszcze z nią walczę, ale mam zamiar odpuścić i pozwolić jej dopełnić swego.

No widzę zę kazdy ma podobne dylematy....

Ile reduktorów LPG masz 2szt i każdy obsługuje po 4 wtryskiwcze?

Dokładnie tak jak piszesz 2x KME Tur i każdy obskakuje po 4 Hany 2001 bodajże zielone

rezon - 18-09-2013, 17:30

Picakus napisał/a:
Dolna temperatura w Redach jest taka sama jak w Greenach tylko górna jest wyższa i dużo mniej pylą.
ale kosztem zużycia tarcz - coś za coś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group