To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jaką masz tapicerkę w swoim galancie?

Hugo - 05-01-2014, 22:34

Remington napisał/a:
Duży jest problem wyciągnąć deskę rozdzielczą?
Żaden. Największym problemem jest wyciągnąć boczne kratki nawiewu żeby ich nie połamać (pod każdą kratką jest 1 śrubka mocująca deskę).
1. Wyjmujesz zegarek i odłączasz wtyczkę od niego (po tym możesz zegarek włożyć na miejsce),
2. Demontujesz radio i całą konsolę środkową z klimatronikiem,
3. Demontujesz kierownicę i przełącznik zespolony pod nią,
3. Demontujesz plastiki pod deską rozdzielczą (po stronie kierowcy i schowek przed pasażerem),
4. Demontujesz plastik na tunelu środkowym (ten z podłokietnikiem),
5. Demontujesz plastiki po bokach deski rozdzielczej (te duże przy prawej nodze kierowcy i lewej pasażera),
6. Wyjmujesz zegary,
7. Wyjmujesz w/w boczne kratki nawiewu,
8. Demontujesz plastiki na przednich słupkach,
9. Włączasz bieg 2, 4 albo R w manualu lub D w automacie,
10. Zaciągasz ręczny do oporu,
11. Deskę rozdzielczą trzyma łącznie zdaje się 11 śrubek- 9 szt. na klucz 10 i 2 szt. na wkrętak krzyżakowy (od strony kierowcy pierwsza jest pod boczną kratką nawiewu, druga w linii na dole deski, 2 szt. pod zegarami, jedna przy prawym kolanie kierowcy, dwie na wkrętak krzyżakowy od boku w okolicach wybieraka biegów, jedna przy lewym kolanie pasażera, dwie pod poduszką powietrzną pasażera, jedna pod prawą kratką nawiewu i ostatnia w linii na dole deski),
12. Odchylasz deskę ciągnąc do siebie i odłączasz tylko 3 wtyczki :shock: (jedna w puszce bezpieczników, prostokątna, dość duża, brązowa i ułożona pionowo, druga za popielniczką koloru białego, dość duża, ale tylko z jednym białym kablem i trzecia za poduszką powietrzną pasażera, mała, od włącznika światel awaryjnych),
13. Odsuwasz fotele przednie na maksa do tyłu,
14. Prosisz 1 osobę o pomoc,
15. Jedna osoba z prawej strony, a druga z lewej pociąga deskę w kierunku tyłu auta (UWAGA na dźwignię zmiany biegów i dźwignię ręcznego),
16. Wyjmujesz deskę przez przednie drzwi (obojętnie które, ale lepiej przez pasażera).

:mrgreen:

Remington - 06-01-2014, 12:58

Hugo napisał/a:
Remington napisał/a:
Duży jest problem wyciągnąć deskę rozdzielczą?
Żaden. Największym problemem jest wyciągnąć boczne kratki nawiewu żeby ich nie połamać (pod każdą kratką jest 1 śrubka mocująca deskę).
1. Wyjmujesz zegarek i odłączasz wtyczkę od niego (po tym możesz zegarek włożyć na miejsce),
2. Demontujesz radio i całą konsolę środkową z klimatronikiem,
3. Demontujesz kierownicę i przełącznik zespolony pod nią,
3. Demontujesz plastiki pod deską rozdzielczą (po stronie kierowcy i schowek przed pasażerem),
4. Demontujesz plastik na tunelu środkowym (ten z podłokietnikiem),
5. Demontujesz plastiki po bokach deski rozdzielczej (te duże przy prawej nodze kierowcy i lewej pasażera),
6. Wyjmujesz zegary,
7. Wyjmujesz w/w boczne kratki nawiewu,
8. Demontujesz plastiki na przednich słupkach,
9. Włączasz bieg 2, 4 albo R w manualu lub D w automacie,
10. Zaciągasz ręczny do oporu,
11. Deskę rozdzielczą trzyma łącznie zdaje się 11 śrubek- 9 szt. na klucz 10 i 2 szt. na wkrętak krzyżakowy (od strony kierowcy pierwsza jest pod boczną kratką nawiewu, druga w linii na dole deski, 2 szt. pod zegarami, jedna przy prawym kolanie kierowcy, dwie na wkrętak krzyżakowy od boku w okolicach wybieraka biegów, jedna przy lewym kolanie pasażera, dwie pod poduszką powietrzną pasażera, jedna pod prawą kratką nawiewu i ostatnia w linii na dole deski),
12. Odchylasz deskę ciągnąc do siebie i odłączasz tylko 3 wtyczki :shock: (jedna w puszce bezpieczników, prostokątna, dość duża, brązowa i ułożona pionowo, druga za popielniczką koloru białego, dość duża, ale tylko z jednym białym kablem i trzecia za poduszką powietrzną pasażera, mała, od włącznika światel awaryjnych),
13. Odsuwasz fotele przednie na maksa do tyłu,
14. Prosisz 1 osobę o pomoc,
15. Jedna osoba z prawej strony, a druga z lewej pociąga deskę w kierunku tyłu auta (UWAGA na dźwignię zmiany biegów i dźwignię ręcznego),
16. Wyjmujesz deskę przez przednie drzwi (obojętnie które, ale lepiej przez pasażera).

:mrgreen:


łał :D troche roboty jednak jest, dzięki za instrukcję :D

fj_mike - 12-01-2014, 23:03

Dwa razy 2A
muka997 - 24-12-2014, 08:08

mam szybkie pytanko, czy tapicerka z kombi będzie pasować do sedana ?? chodzi mi głownie o boczki drzwi?? oraz inne, czy coś nie będzie pasować??
eremita - 24-12-2014, 08:13

muka997 napisał/a:
mam szybkie pytanko, czy tapicerka z kombi będzie pasować do sedana ?? chodzi mi głownie o boczki drzwi?? oraz inne, czy coś nie będzie pasować??


Boczki drzwi będą pasować

Evans - 24-12-2014, 10:50

2A

I jeszcze takie pytanko. W galach jest skaj czy prawdziwa skóra? Czy różnie z tym?

Hugo - 24-12-2014, 13:39

eremita napisał/a:
czy tapicerka z kombi będzie pasować do sedana ??
Wszystko pasuje, oprócz oparcia tylnej kanapy i boczków oparcia.
Evans napisał/a:
W galach jest skaj czy prawdziwa skóra? Czy różnie z tym?
Prawdziwa skóra jest tylko od góry (na siedziskach i oparciach). Po bokach jest skaj czy coś takiego. Mowa o oryginalnej tapicerce skórzanej z elektryczną regulacją przednich foteli, tapicerki z manualną regulacją mogą być w całości ze skaju.
KoL1 - 16-01-2015, 19:30

a ja wam powiem ze gal to moje kolejne auto i chyba wywalę te fotele i wsadzę inne. zrobiłem nim pierwszy raz długi dystans 350 km jak jechałem w góry i myślałem że mi tyłek odpadnie, u żony to samo, a jest miedzy nami duża różnica wzrostu ja mam 187cm a ona 170. najlepiej mi się siedziało w zafirze mogłem oblecieć 800 km na raz i jak wysiadałem to mnie nic nie bolało, a teraz w weekend katastrofa.
Hugo - 16-01-2015, 20:17

KoL1, skórzane fotele wsadź. Są bez zastrzeżeń, dużo większe niż materiałowe (szersze przede wszystkim i chyba siedzisko też mają dłuższe). Ja przejeżdżam dowolny dystans z przyjemnością i bez żadnego bólu, a mam dokładnie taki wzrost jak Ty :wink:
mati_z - 16-01-2015, 21:59

Hugo, ja też dowolny dystans przejeżdżam z przyjemnością. Po przesiadce z wysiedzianego i zarwanego fotela w Colcie CA0 czuje się jak w limuzynie :D
Na razie najdłuższy dystans jaki zrobiłem to prawie 300 km zaraz po zakupie, a tak to robię 2 razy w miesiącu trasę Poznań-Inowrocław-Poznań. W pracy bolą mnie plecy od fotela, w domu to samo, a z fotela w Galu nie chce się wysiadać :)
Mam takie pytanie: czy fotele z wersji Avance i Sport Edition różnią się tylko materiałem czy są całkiem inne tak jak skórzane? ;)

yahoo_wlkp - 16-01-2015, 22:36

184cm wzrostu i przejechałem Avancem z materiałową tapicerką 16h z przerwami jedynie na tankowanie (trasa Poznań-Drvenik) i na prawdę nie wiem o czym mówią Ci którzy narzekają na siedzenia w Galancie. Zastanawiam się jakie są wrażenia upalnym latem na tapicerce skórzanej.
Hugo - 17-01-2015, 17:31

mati_z napisał/a:
czy fotele z wersji Avance i Sport Edition różnią się tylko materiałem czy są całkiem inne tak jak skórzane?
Konstrukcja jest ta sama co zwykłych szarych.
yahoo_wlkp napisał/a:
Zastanawiam się jakie są wrażenia upalnym latem na tapicerce skórzanej
Takie jak na materiałowej. Wystarczą przyciemniane szyby (fabrycznie) z filtrem UV.
tucci - 21-01-2015, 10:08

U mnie 1A :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group