To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - [ALL] THE ONLY WAY IS SWAP

Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 11:33

ja tam juz zdecydowalem . zadne 2,5 V6, mimo , ze strasznie korci, zadne silniki od EVO swap bedzie poprostu na 1,6 od Cejotki . wiadmo, ze chcialby sie wiecej ,ale niestety ekonomika wygrala, do tego taki swap wyjdzie w naprawde fajnej kasie.
Anonymous - 05-10-2008, 12:37

Twaróg napisał/a:
A to dlatego, ze silniki z EVO I, II, III pasuja tylko plug&play do CA0, ponieważ są obrócone o 180 st., mają inne mocowania i bez maxymalnej rzeźby w komorze CJ by sie nie obeszlo.. z I, II, III gra nie warta świeczki..


ok...dzieki za info...czyli mam rozumieć,że wkładając z IV,V...da rade bez wiekszego problemu?

Twaróg - 05-10-2008, 12:39

adino1 na 99% tak, ale niech wypowiedzą sie jeszcze nasi forumowi "spece" - Bartek, Hubert? :)

Rafal_Szczecin, a nie lepiej 1.8 z Cari? Myśle, że roboty nie bedzie duzo wiecej niz z 1.6, bo szczerze mowiac 1.6 to troche za malo - przynajmniej dla mnie po prawie 1,5 roku uzytkowania...

Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 14:06

Twaróg napisał/a:
Rafal_Szczecin, a nie lepiej 1.8 z Cari? Myśle, że roboty nie bedzie duzo wiecej niz z 1.6, bo szczerze mowiac 1.6 to troche za malo - przynajmniej dla mnie po prawie 1,5 roku uzytkowania...

no kolejny ! co wy sie tak upieracie przy tym 1,8 ? brat (Derpin) tez mi ciagle truje, ze lepiej 1,8 z cari .
ale teraz pytanie, czy 1,8 wejdzie tak latwo jak 1,6 ? i nie bedzie problemow , co z polosiami itp ?

londolut - 05-10-2008, 15:16

Rafal_Szczecin napisał/a:
czy 1,8 wejdzie tak latwo jak 1,6
No przecież te silniki nie różnią się rozmiarami tak bardzo. Między 4G13 a 4G92 też nie ma wielkiej różnicy, raptem kilka cm.
Rafal_Szczecin napisał/a:
nie bedzie problemow , co z polosiami itp
Całość musisz i tak zmienić na Carismowe bo skrzynia z 4G13 nie podejdzie. Będziesz musiał mieć:
- silnik,
- skrzynię,
- ECU,
- wiązkę do ECU,
- półosie,
- całe hamulce.
Do tego nie jestem pewien czy zawias z CJx będzie ok do takiego zestawu bo silnik cięższy. Tak czy siak czeka Cię ta sama rzeźba, nie ważne czy 1,6 czy 1,8 a mocniejszy motor jest leszy :)

Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 15:52

londolut napisał/a:
tego nie jestem pewien czy zawias z CJx będzie ok do takiego zestawu bo silnik cięższy. Tak czy siak czeka Cię ta sama rzeźba, nie ważne czy 1,6 czy 1,8 a

hmm a czasem zawias w 1,3 i 1,6 nie jest taki sam ?
bo z tego co mi sie wydaje ( powtorze, wydaje mi sie ) hamulce sa takie same, niwazne czy 1,6 czy 1,3

londolut - 05-10-2008, 16:09

Rafal_Szczecin napisał/a:
czasem zawias w 1,3 i 1,6 nie jest taki sam ?
Zawias jest taki sam w CJ1A i CJ4A ale tylko 75, 82 i 90 KM w CJ4A 4G92 103KM jest już inny zawias. Tył identyczny we wszystkich czterech. Hamulce w 1,3 i 1,6 są takie same - sprawdzone w katalogu IC. Półosie mogą się różnić jedynie na wejściu do skrzyni.
Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 17:39

tya tylko wez potem takiego swapowanego potwora sprzedaj ...
Anonymous - 05-10-2008, 18:04

Rafal_Szczecin napisał/a:
tya tylko wez potem takiego swapowanego potwora sprzedaj ...


no ale przeciez nie dlubiemy zeby od razu sprzedawc :]

Bartek - 05-10-2008, 18:39

Rafal_Szczecin, na Wagona miałem już chętnego (poważnego).....
Anonymous - 07-10-2008, 18:55

Rafal_Szczecin napisał/a:
2,5 V6 ?:D jeee jeeee jeeee :D ja bylbym za :D to musialby byc potwor :D CJO z 2,5 V6 163 KM :D


a ile to cholerstwo waży? ktoś jeszcze wspomniało 5k pln za SWAP (jest to kwota finalna wliczając w to silnik,pierdoły i robociznę czy sama robocizna?) pytam tak z ciekawości :D

Rafal_Szczecin - 07-10-2008, 21:18

mam pytanie i prosilbym o odpowiedzi tylo te osoby ktore sa pewne i znaja temat .

1.co dokladnie musze miec do swapa z 1,3 na 1,6 w colcie CJO .

silnik
skrzynia ? (nie podejdzie ta z 1,3 ? )
komputer
wiazki

cos jeszcze ??

2. co dokladnie musze miec zeby zrobic swapa z 1,3 na 1,8 z carismy (115KM)

silnik
skrzynie
wiazki
komputer
polosie ? przeguby ?

temat mega pilny .

za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje

Bartek - 08-10-2008, 13:49

adino1 napisał/a:
Rafal_Szczecin napisał/a:
2,5 V6 ?:D jeee jeeee jeeee :D ja bylbym za :D to musialby byc potwor :D CJO z 2,5 V6 163 KM :D


a ile to cholerstwo waży? ktoś jeszcze wspomniało 5k pln za SWAP (jest to kwota finalna wliczając w to silnik,pierdoły i robociznę czy sama robocizna?) pytam tak z ciekawości :D


5k to części....

Silnik z osprzętem, skrzynią (automatem) i resztą pierdół waży ok. 150 kg (sam silnik w 2 osoby przenosiliśmy na rurce bez problemu)

Anonymous - 08-10-2008, 18:49

Bartek napisał/a:
Silnik z osprzętem, skrzynią (automatem) i resztą pierdół waży ok. 150 kg (sam silnik w 2 osoby przenosiliśmy na rurce bez problemu)


a ile standardowy 1.6 z colta waży?

EDIT:
Proszę nie rób takich nie potrzebnych "kominów" przy cytowaniu ;)

Rafal_Szczecin - 10-10-2008, 00:26

panowie 2400 za caly szkielet (czyli silnik, nie ruszone wiazki , komputer, caly osprzet silnika ,przeplywomierz, mocowania silnika oraz dwie podluznice :) ) obciety na podszybiu ,myslicie ze cena jest ok ??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group