[96-02]Colt CJ0 - [ALL] THE ONLY WAY IS SWAP
Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 11:33
ja tam juz zdecydowalem . zadne 2,5 V6, mimo , ze strasznie korci, zadne silniki od EVO swap bedzie poprostu na 1,6 od Cejotki . wiadmo, ze chcialby sie wiecej ,ale niestety ekonomika wygrala, do tego taki swap wyjdzie w naprawde fajnej kasie.
Anonymous - 05-10-2008, 12:37
Twaróg napisał/a: | A to dlatego, ze silniki z EVO I, II, III pasuja tylko plug&play do CA0, ponieważ są obrócone o 180 st., mają inne mocowania i bez maxymalnej rzeźby w komorze CJ by sie nie obeszlo.. z I, II, III gra nie warta świeczki.. |
ok...dzieki za info...czyli mam rozumieć,że wkładając z IV,V...da rade bez wiekszego problemu?
Twaróg - 05-10-2008, 12:39
adino1 na 99% tak, ale niech wypowiedzą sie jeszcze nasi forumowi "spece" - Bartek, Hubert?
Rafal_Szczecin, a nie lepiej 1.8 z Cari? Myśle, że roboty nie bedzie duzo wiecej niz z 1.6, bo szczerze mowiac 1.6 to troche za malo - przynajmniej dla mnie po prawie 1,5 roku uzytkowania...
Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 14:06
Twaróg napisał/a: | Rafal_Szczecin, a nie lepiej 1.8 z Cari? Myśle, że roboty nie bedzie duzo wiecej niz z 1.6, bo szczerze mowiac 1.6 to troche za malo - przynajmniej dla mnie po prawie 1,5 roku uzytkowania... |
no kolejny ! co wy sie tak upieracie przy tym 1,8 ? brat (Derpin) tez mi ciagle truje, ze lepiej 1,8 z cari .
ale teraz pytanie, czy 1,8 wejdzie tak latwo jak 1,6 ? i nie bedzie problemow , co z polosiami itp ?
londolut - 05-10-2008, 15:16
Rafal_Szczecin napisał/a: | czy 1,8 wejdzie tak latwo jak 1,6 | No przecież te silniki nie różnią się rozmiarami tak bardzo. Między 4G13 a 4G92 też nie ma wielkiej różnicy, raptem kilka cm. Rafal_Szczecin napisał/a: | nie bedzie problemow , co z polosiami itp | Całość musisz i tak zmienić na Carismowe bo skrzynia z 4G13 nie podejdzie. Będziesz musiał mieć:
- silnik,
- skrzynię,
- ECU,
- wiązkę do ECU,
- półosie,
- całe hamulce.
Do tego nie jestem pewien czy zawias z CJx będzie ok do takiego zestawu bo silnik cięższy. Tak czy siak czeka Cię ta sama rzeźba, nie ważne czy 1,6 czy 1,8 a mocniejszy motor jest leszy
Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 15:52
londolut napisał/a: | tego nie jestem pewien czy zawias z CJx będzie ok do takiego zestawu bo silnik cięższy. Tak czy siak czeka Cię ta sama rzeźba, nie ważne czy 1,6 czy 1,8 a |
hmm a czasem zawias w 1,3 i 1,6 nie jest taki sam ?
bo z tego co mi sie wydaje ( powtorze, wydaje mi sie ) hamulce sa takie same, niwazne czy 1,6 czy 1,3
londolut - 05-10-2008, 16:09
Rafal_Szczecin napisał/a: | czasem zawias w 1,3 i 1,6 nie jest taki sam ? | Zawias jest taki sam w CJ1A i CJ4A ale tylko 75, 82 i 90 KM w CJ4A 4G92 103KM jest już inny zawias. Tył identyczny we wszystkich czterech. Hamulce w 1,3 i 1,6 są takie same - sprawdzone w katalogu IC. Półosie mogą się różnić jedynie na wejściu do skrzyni.
Rafal_Szczecin - 05-10-2008, 17:39
tya tylko wez potem takiego swapowanego potwora sprzedaj ...
Anonymous - 05-10-2008, 18:04
Rafal_Szczecin napisał/a: | tya tylko wez potem takiego swapowanego potwora sprzedaj ... |
no ale przeciez nie dlubiemy zeby od razu sprzedawc :]
Bartek - 05-10-2008, 18:39
Rafal_Szczecin, na Wagona miałem już chętnego (poważnego).....
Anonymous - 07-10-2008, 18:55
Rafal_Szczecin napisał/a: | 2,5 V6 ?:D jeee jeeee jeeee ja bylbym za to musialby byc potwor CJO z 2,5 V6 163 KM |
a ile to cholerstwo waży? ktoś jeszcze wspomniało 5k pln za SWAP (jest to kwota finalna wliczając w to silnik,pierdoły i robociznę czy sama robocizna?) pytam tak z ciekawości
Rafal_Szczecin - 07-10-2008, 21:18
mam pytanie i prosilbym o odpowiedzi tylo te osoby ktore sa pewne i znaja temat .
1.co dokladnie musze miec do swapa z 1,3 na 1,6 w colcie CJO .
silnik
skrzynia ? (nie podejdzie ta z 1,3 ? )
komputer
wiazki
cos jeszcze ??
2. co dokladnie musze miec zeby zrobic swapa z 1,3 na 1,8 z carismy (115KM)
silnik
skrzynie
wiazki
komputer
polosie ? przeguby ?
temat mega pilny .
za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje
Bartek - 08-10-2008, 13:49
adino1 napisał/a: | Rafal_Szczecin napisał/a: | 2,5 V6 ?:D jeee jeeee jeeee ja bylbym za to musialby byc potwor CJO z 2,5 V6 163 KM |
a ile to cholerstwo waży? ktoś jeszcze wspomniało 5k pln za SWAP (jest to kwota finalna wliczając w to silnik,pierdoły i robociznę czy sama robocizna?) pytam tak z ciekawości |
5k to części....
Silnik z osprzętem, skrzynią (automatem) i resztą pierdół waży ok. 150 kg (sam silnik w 2 osoby przenosiliśmy na rurce bez problemu)
Anonymous - 08-10-2008, 18:49
Bartek napisał/a: | Silnik z osprzętem, skrzynią (automatem) i resztą pierdół waży ok. 150 kg (sam silnik w 2 osoby przenosiliśmy na rurce bez problemu) |
a ile standardowy 1.6 z colta waży?
EDIT:
Proszę nie rób takich nie potrzebnych "kominów" przy cytowaniu
Rafal_Szczecin - 10-10-2008, 00:26
panowie 2400 za caly szkielet (czyli silnik, nie ruszone wiazki , komputer, caly osprzet silnika ,przeplywomierz, mocowania silnika oraz dwie podluznice ) obciety na podszybiu ,myslicie ze cena jest ok ??
|
|
|