To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - [CSx Ogólne] kilka pytań przed zakupem

pero - 16-10-2013, 21:38

jest jeszcze opcja (ktoś to juz opisywał w innym wątku) żeby zdemontować tekturową podłogę bagażnika i schowek pod nią. Wtedy też się zyskuje dobre 10 cm w dół na duże bagaże. Oczywiście kosztem małych schowków pod podłogą na drobnicę.
Artii - 17-10-2013, 17:49

pero napisał/a:
jest jeszcze opcja (ktoś to juz opisywał w innym wątku) żeby zdemontować tekturową podłogę bagażnika i schowek pod nią.


W CS-ach jest już plastikowa kuweta.

[ Dodano: 17-10-2013, 17:50 ]
tex00 napisał/a:
- czy polecanie do auto dla rodziny w konfiguracji 2+1?

Jak najbardziej

[ Dodano: 17-10-2013, 17:52 ]
tex00 napisał/a:
- temat korozji samochodu, czego mam się spodziewać?

Jeśli misiek nie był bity to nadwozie nie powinno okazywać oznak korozji - przynajmniej ja nic specjalnego nie zaobserwowałem. Problem jest z rdzewiejącą miską olejową której nie ma w zamiennikach :) .

Youtro - 25-01-2014, 23:08

krzychu napisał/a:
Koniec 2005 więc rocznik i zdjęcia wskazują na "minilift" w roczniku '05. Czyli inne zegary, olejone ramki okienne i możliwe poprawione tylne zawieszenie. Wersja ze spryskiwaczami reflektorów. Chyba po lifcie ich nie montowali bo ja nie mam.
mam poliftowy i są spryskiwacze reflektorów. Wersja skandynawska z automatycznymi światłami i grzanymi fotelami.
krzychu - 26-01-2014, 08:49

Wygląda, że spryskiwacze były montowane tylko w combi...

A te automatyczne światła jak działają? Kiedy się włączają i czy świecą z pełną mocą czy nie?

Youtro - 26-01-2014, 12:27

z pełną mocą, włączają się po przekręceniu zapłonu, jednak wyłączają na chwilę w momencie kręcenia rozrusznikiem
juar_78 - 26-01-2014, 12:43

krzychu napisał/a:
Wygląda, że spryskiwacze były montowane tylko w combi...

A te automatyczne światła jak działają? Kiedy się włączają i czy świecą z pełną mocą czy nie?


Poliftowy kombi, I rej. 10.2006, więc produkcja raczej na pewno 2006 a spryskiwaczy nie ma.

W ogóle dziwne oznaczenie wersji: Intense Sport i ten znaczek na klapie Sport.

http://suchen.mobile.de/f...ml?id=189186220

Dodam jeszcze, że przeglądając ogłoszenia holenderskie, dwa razy natknąłem się na kombi 2.0 z 2007 r., które jakieś dodatkowe określenie wersji miało (nie pamięta jakie, chyba edition, czy coś takiego), a w którym boczki siedzień były skórzane,względnie z jakiegoś udajacego skórę materiału.

krzychu - 26-01-2014, 18:03

juar_78 napisał/a:

Poliftowy kombi, I rej. 10.2006, więc produkcja raczej na pewno 2006 a spryskiwaczy nie ma.


Ja pisałem w sensie combi z rynku niemieckie... Co patrząc na link też chyba nie jest prawdą... Nie widziałem za to sedana ze spryskiwaczami, ale też może takowy istnieje...

Ciekawi mnie natomiast bardziej ten tempomat ciekawe czy można go jakoś domontować...

juar_78 - 26-01-2014, 18:58

[quote="krzychu"]
juar_78 napisał/a:


Ciekawi mnie natomiast bardziej ten tempomat ciekawe czy można go jakoś domontować...

Na tym zdjęciu tempomata się dopatrzyłeś?

krzychu - 26-01-2014, 19:05

juar_78 napisał/a:

Na tym zdjęciu tempomata się dopatrzyłeś?


Wcześniej był temat o tempomacie.

juar_78 - 27-01-2014, 08:46

Inna sprawa jeszcze, że w DE da się kupić 2.0 bez obniżonego zawieszenia, bez przyciemnianych szyb, pewnie także bez rozpórki i ta kierownica z 1.6 :)

http://www.autoscout24.de...0982&asrc=st|sr

krzychu - 27-01-2014, 09:04

juar_78 napisał/a:
Inna sprawa jeszcze, że w DE da się kupić 2.0 bez obniżonego zawieszenia, bez przyciemnianych szyb, pewnie także bez rozpórki i ta kierownica z 1.6 :)

http://www.autoscout24.de...0982&asrc=st|sr


Hmmm czy to aby nie jakaś machloja? Wygląda jak 1,6 z przeszczepionym silnikiem (może być też błąd w ogłoszeniu bo nie ma zdjęć silnika), z wymienionymi zegarami i dokładkami do progów...

A 2,0 można kupić bez obniżonego zawieszenia. Takie modele były na USA, ale tam nie siedział 4G63 tylko inny silnik i chyba był kompletowany (tylko) z automatem.

juar_78 - 27-01-2014, 10:35

krzychu napisał/a:
juar_78 napisał/a:
Inna sprawa jeszcze, że w DE da się kupić 2.0 bez obniżonego zawieszenia, bez przyciemnianych szyb, pewnie także bez rozpórki i ta kierownica z 1.6 :)

http://www.autoscout24.de...0982&asrc=st|sr


Hmmm czy to aby nie jakaś machloja? Wygląda jak 1,6 z przeszczepionym silnikiem (może być też błąd w ogłoszeniu bo nie ma zdjęć silnika), z wymienionymi zegarami i dokładkami do progów...

A 2,0 można kupić bez obniżonego zawieszenia. Takie modele były na USA, ale tam nie siedział 4G63 tylko inny silnik i chyba był kompletowany (tylko) z automatem.


Kiedyś już w niemieckich ogłoszeniach spotkałem 2.0, które wyglądało jak 1.6

Lencu - 27-01-2014, 12:51

a taki wynalazek... http://www.mobile.de/pl/m.../180987961.html

włączniki siedzeń grzanych są w dziwnym miejscu, tzn w innym niż moje. Piszą że jest tempo a ja go nie widzę. rocznik taki a klima taka, plus te zderzaki...

welder - 15-02-2014, 20:58

Hej. Mam kilka pytań bo też mam dylemat przed zakupem. Obecnie jeżdżę Hondą i jestem zadowolony z auta, ale chcę zmienić z dwóch powodów:
1. Chciałbym kombi
2. Trochę znudził mi się ten samochód :?

Jako że lubię raczej dynamiczne autka to jakiś czas rozglądam się za szybkim kombi. Nie potrzebuję auta dużego, nawet 206 SW jest brany pod uwagę. Któregoś dnia po prostu na allegro wpisałem parametry auta bez wybierania marki i wyskoczył mi lancer 2.0 Sport bo mieścił się w przedziale mocy od 130 KM w górę :wink: . W ogóle wcześniej nie pomyślałem o tym samochodzie, a w sumie całkiem ciekawa alternatywa dla Hondy bo przyzwyczaiłem się do porażającej wręcz niezawodności i poczucia bezpieczeństwa, że gdzie nie pojadę to zawiedzie mnie wszystko tylko nie auto.
Jeszcze nie zdecydowałem się na zakup Lancera, ale biorę go poważnie pod uwagę. Jest jeszcze Focus ST170, 206SW GTi czy Civic Aerodeck 1,8. No ale do rzeczy. Interesują mnie odpowiedzi na następujące pytania:

1. Czy Lancer ma jakieś typowe wady dla tego modelu, których praktycznie nie da się usunąć. Podobno są słabe hamulce, a czytałem też o permanentnym krzywieniu się tarcz. Ile w tym prawdy?
2. Czy auto ma dobre światła?
3. Czy felgi są kompatybilne z jakimś innym autem? W sensie rozstaw śrób+otworu centralnego? Jakiej firmy są alufelgi 16cali, te co zwykle się spotyka w Sport z podwójnymi szprychami (Enkei, Speedline...) http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C30987379_9.jpg
4. Czy tylne zawieszenie jest trwałe? (czy trzeba coś robić raz na dwa lata? 30-40 tys km)
5. Jakie silnik ma obroty przy prędkości 140 km/h na 5. biegu?
6. Czy fotele można zastąpić tymi z Evo bez żadnych przeróbek?
7. Czy wasze wnętrza też wyglądają tak jakby miały nalatane 400 000 km. Bo wszystko co oglądałem do tej pory własnie tak wygląda. Poobdzierane, zmatowiałe, a te kierownice momo wyglądają super, ale tylko na zdjęciach. Na żywo jakby niedźwiedź prowadził auto.
8. Spotkałem się dziś z taką małą, kiczowatą dźwigienką po lewej stronie kolumy kierowniczej. Zapomniałem spytać sprzedawcy - co to jest?
9. Jak często obcieracie spodem auta o krawężniki itp. Bo czytam tutaj, że sport jest obniżony.
10. Czy auto dobrze znosi "katowanie" (czyt. dynamiczną jazdę po polskich drogach)
11. Czy są problemy z przegrzewaniem silnika?
12. Czy to ten sam silnik co w Evo tylko bez turbiny i kilku przeróbek?

Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi :)

Youtro - 15-02-2014, 22:17

1. wrażliwe końcówki drążków kierowniczych - dobre zamienniki poprawiają sytuację
2. bardzo dobre, po zamontowaniu ostram unlimited +110% zrezygnowałem z montażu zestawu hid o którym kiedyś myślałem
3. 5x114,3 więc sporo felg podejdzie. Kwestia ET (max 35), min nie sprawdzalem, ale zawsze można dać dystans
4. tak, nic nie trzeba robić - niektórzy narzekają na skrzypienie, ale wystarczy wpuścić trochę smaru w tuleje
5. cos ok 4tys, nie pamiętam dokładnie - grunt, że cicho i slychać tylko szum opływającego powietrza (też niezbyt głośno :) )
6. myślę, że nie ma z tym problemu (to samo wnętrze, te same wymiary)
7. u mnie jest bardzo ok, ale myślę, że to bardziej kwestia właściciela niż przebiegu
8. to tempomat
9. auto jest obniżone, ale nie przeszkadza to w użytkowaniu, nadal prześwit jest więcej niż wystarczający
10. żadne auto dobrze tego nie znosi
11. nie slyszalem, żeby ktoś o tym mówił
12. w WIELKIM uproszczeniu tak, choć bebechy silnika się znacznie różnią.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group