To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] 2.5 v6 Bardzo ciezko pali po nocce.

artufcb - 19-11-2013, 17:25

W moim przypadku po jeździe przełączenie z lpg na pb nawet na kilka sekun (2-3sekundy) pomoże i rano pali od strzała.

Cytat:
Podczas pracy na obu paliwach na pewno ulegną skróceniu czasy wtrysku benzyny, podgląd na te czasy na wolnych obrotach zaraz po przełączeniu na benzynę wiele by wyjaśnił.
Oczywiście jak szybko uchodzi.

rozumiem, że przez evoscan? powiesz gdzie tego tam szukać, bo w tej aplikacji nie mogę się połapać.

Cytat:
Wiele wyjaśni też podejrzenie ciśnienia w listwie po zgaszeniu auta. U mnie było widać jak spada..

jak to zrobić?:)

i tak miałem zamiar jechać do jakiegoś gazownika na mały przegląd, wymianę filtrów itd. więc chyba trzeba przyśpieszyć moje zamiary.

majdanos - 19-11-2013, 17:27

Plecho1 nie zrozumiales mnie widze.co ma zassac jak silnik nie pracuje?chodzi mi o wyciek gazu na nie pracujacym silniku.
Witek vel Mysza - 19-11-2013, 17:32

artufcb napisał/a:
Cytat:
Wiele wyjaśni też podejrzenie ciśnienia w listwie po zgaszeniu auta. U mnie było widać jak spada..

jak to zrobić?:)
Wpiąć manometr w linię fazy lotnej. Np. trójnik na przewodzie między parownikiem a listwą lub na wężu ciśnieniowym od MAPsensora i obserwować co się będzie działo ze wskazówką po wyłączeniu silnika.
plecho1 - 19-11-2013, 19:18

majdanos, ja poszedłem dalej i napisałem, co się stanie z tym gazem po odpaleniu silnika.
Owczar - 19-11-2013, 19:19

Ciśnienie można podejrzeć podlaczajac się do sterownika lpg.
majdanos - 21-11-2013, 00:36

tak jak Owczar pisze trzeba by bylo sie wpiac w sterownik gazu jakims interfejsem do twojej instalacji lpg co by moglo wiele wyjasnic ;)
artufcb - 24-11-2013, 11:47

W podanym na poprzedniej stronie temacie wyczytałem, że pomogło przeciągnięcie go po obrotach. I w sumie i u mnie pomogło. Była różnica. Ale teraz po kilku normalnych jazdach zauważyłem, że nie ma reguły. Gdy go gaszę na gazie potrafi odpalić od strzała albo i nie. W grudniu pojadę na jakąś regulację LPG i zobaczymy co wyjdzie.
Owczar - 24-11-2013, 13:35

Przede wszystkim zmień filtr na taki z odstojnikiem. Łatwiej zapobiegać niż leczyć :)
becoccos - 03-03-2015, 10:25
Temat postu: Po nocy albo drugin staniu odpala za drugim razem...
Witam serdecznie,

Autko przestało odpalać na zawołanie. Za drugim razem jest już ok ew. na ciepłym silniku. Czy może być to związane z paskiem na alternatora?
Ostatnio zauważyłem, że przy parkowaniu tyłem przy skręconych kołach pasek zaczyna piszczeć wydaje mi się, że jest do wymiany ale czy mój problem może być powiązany?

Z góry dzięki za podpowiedzi.

plecho1 - 03-03-2015, 13:03

Napisz czy masz LPG bo jeśli tak, to problem może być związany z nieszczelnością albo wtrysków albo reduktora przez co po dłuższym postoju gaz zbiera się w kolektorze ssącym i podzczas odpalania przez chwilę silnik pracuje na obydwu paliwach przez co jest zalewany więc ciężej odpala.
becoccos - 03-03-2015, 13:36

Tak jest też na LPG.
Dziękuję za informacje.

plecho1 - 03-03-2015, 16:08

Nie ma za co. Aby dojść czy to wina wtrysków czy reduktora, po zgaszeniu przed dłuższym postojem zdejmij z reduktora cienki gumowy wężyk a reno przed samym odpaleniem załuż go spowrotem. Jeśli po takim zabiegu aito odpali normalnie, to będzie wina reduktora.
komarsnk - 03-03-2015, 23:27

plecho1 napisał/a:
to będzie wina reduktora.

Jeszcze inaczej można sprawdzić też wtryski czy nie puszczają do kolektora - rano zdjąć wąż od reduktora do listwy/rozdzielacza i zobaczyć czy zejdzie ciśnienie czy nie. Jak nie to wtryski puszczają gaz do kolektora.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group