[97-04]Galant EAxA/W - [EAxW] Swap 4G63 do GDI
Hugo - 31-03-2015, 13:26
adamek90 napisał/a: | Hugo a po tych kolektorach dasz radę poznać z jakiej wersji pochodzą? | Tak, są to kolektory od wersji o mocy 150 KM.
Tak wygląda kolektor wydechowy od wersji o mocy 144KM:
http://allegro.pl/mitsubi...5107308954.html
ten jest od wersji 2,0 16V, ale GDI po lifcie ma taki sam.
adamek90 - 09-04-2015, 12:17
Może ktoś opisać od czego zacząć wyjmowanie silnika w 2.4 gdi? Jakieś rady wskazówki? Będę wdzięczny.
Hugo - 09-04-2015, 13:41
adamek90 napisał/a: | Może ktoś opisać od czego zacząć wyjmowanie silnika w 2.4 gdi? | Odkręcenie maski, odłączenie wszystkich czujników i odłożenie wiązek elektrycznych na boki, tak by nie przeszkadzały, odkręcenie wydechu na łączeniu kolektora wydechowego z "dwururką", spuszczenie oleju ze skrzyni biegów i wyjęcie z niej półosi, odkręcenie poduszki silnika na belce przy chłodnicy i na wózku zawieszenia, podwieszenie silnika, odkręcenie poduszki przy rozrządzie i na skrzyni biegów i jazda do góry Najszybciej wyjąć silnik ze skrzynią. Chwila strachu i silnik stoi obok auta.
|
|
|