[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] SWAP - 2.0TD>2,5V6
Dread87 - 15-06-2014, 20:11
W obu galantach te skrzynki sa metalowe... Czyli je tez po prostu przekladam, tak?
Wolalem ocenzurowac ze wzgledow bezpieczenstwa
robertdg - 15-06-2014, 20:16
Wszysko w komplecie przekładasz, cenzura zbedna
Dread87 - 22-06-2014, 10:30
Zdjęcie poglądowe, ktoś jest w stanie wyjaśnić co to za element? Do czego służy?
Pytanie do wszystkich ale wiem, ze Owczar zna odpowiedz;) chodzi o alternator. W V6 na alternatorze jest gniazdo na 4 piny. W dieslu ta kostka jest dwupinowa. Jak zrobić aby alternator z diesla zaadaptowac do V'ki?
robertdg - 22-06-2014, 10:45
Dread87 napisał/a: | Zdjęcie poglądowe, ktoś jest w stanie wyjaśnić co to za element? Do czego służy? | Sterowanie tempomatu Dread87 napisał/a: | W V6 na alternatorze jest gniazdo na 4 piny. W dieslu ta kostka jest dwupinowa. Jak zrobić aby alternator z diesla zaadaptowac do V'ki? | Skoro przekładasz wiązke silnika to w czym problem, wkładasz silnik z osprzętem pod gotowa wiązke.
P.S.
Zgrabnie zdemontowana maskownica silnika
komarsnk - 22-06-2014, 10:47
Dread87, to jest sterowanie tempomatu.
Dread87 - 22-06-2014, 11:41
robertdg, to zdjecie wzialem z internetow, faktycznie teraz zauwazylem, ze jest polamana oslonka
Chodzi mi o to ze w V'ce alternator troche skrzypi, jakby jakies lozysko sie konczylo, dlatego pomyslalem, zeby przelozyc alternator z diesla ktory jest w bdb stanie, jedyna przeszkoda to ta kostka...
robertdg - 22-06-2014, 12:27
Łozysko można wymienić bo to nie jest duzy koszt
areksz121 - 23-06-2014, 00:04
Z tym alternatorem na 4piny to ciekawa sprawa Sam przerabiałem altek dwupinowy na czteropinowy. W zwykłym "fał sześć" to raczej nie jest większy problem czy 4 czy 2 piny, ALE. Jeżeli odpaliłbyś silnik to prawdopodobnie ECU silnika zapamiętałoby błąd albo nawet zaświeciło CE. kod błędu - 64 Alternator FR terminal. Znaczy to, że jakaś częstotliwość jest dodatkowo generowana w alterku i trafia do ECU silnika. O dziwo w MIVECu jest to istotne bo odcinkę zrzuca do ~6k rpm i nie załącza zmiennej fazy. Na ile jest to istotne w zwykłych silnikach, to nie mam pojęcia
Dread87 - 23-06-2014, 23:14
Ktoś cos z tym alternatorem?:)
Paweł84 - 04-07-2014, 17:12
witam
znacie jakiś warsztat który zrobi kompleksowo przekładkę ,od a do z i ile może to kosztować ?
Chodzi o 2,4 GDI na 2,5v6 region łódzki
Dread87 - 04-07-2014, 17:45
Paweł84, przekładka w warsztacie to około 3000zł, dlatego podjąłem się tego na własną ręke.
Paweł84 - 04-07-2014, 17:56
plus graty rozumiem
Dread87 - 04-07-2014, 23:43
Tak, plus graty. Najlepiej kupić bitego tak jak ja zrobilem. Juz mi sie zwrocila inwestycja
Marcino - 05-07-2014, 09:57
A jeżdzi już?
arturj123 - 05-07-2014, 10:26
Dread87 napisał/a: | Juz mi sie zwrocila inwestycja |
Nie rozumiem tego stwierdzenia, rozwiń myśl
|
|
|