| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] SWAP - 2.0TD>2,5V6
 
 Dread87 - 15-06-2014, 19:11
 
 W obu galantach te skrzynki sa metalowe... Czyli je tez po prostu przekladam, tak?
 Wolalem ocenzurowac ze wzgledow bezpieczenstwa
 robertdg - 15-06-2014, 19:16
 
 Wszysko w komplecie przekładasz, cenzura zbedna
 Dread87 - 22-06-2014, 09:30
 
 
   Zdjęcie poglądowe, ktoś jest w stanie wyjaśnić co to za element? Do czego służy?
 
 Pytanie do wszystkich ale wiem, ze Owczar zna odpowiedz;) chodzi o alternator. W V6 na alternatorze jest gniazdo na 4 piny. W dieslu ta kostka jest dwupinowa. Jak zrobić aby alternator z diesla zaadaptowac do V'ki?
 robertdg - 22-06-2014, 09:45
 
 
 Sterowanie tempomatu 	  | Dread87 napisał/a: |  	  | Zdjęcie poglądowe, ktoś jest w stanie wyjaśnić co to za element? Do czego służy? | 
 Skoro przekładasz wiązke silnika to w czym problem, wkładasz silnik z osprzętem pod gotowa wiązke. 	  | Dread87 napisał/a: |  	  | W V6 na alternatorze jest gniazdo na 4 piny. W dieslu ta kostka jest dwupinowa. Jak zrobić aby alternator z diesla zaadaptowac do V'ki? | 
 P.S.
 Zgrabnie zdemontowana maskownica silnika
   komarsnk - 22-06-2014, 09:47
 
 Dread87, to jest sterowanie tempomatu.
 Dread87 - 22-06-2014, 10:41
 
 robertdg, to zdjecie wzialem z internetow, faktycznie teraz zauwazylem, ze jest polamana oslonka
   Chodzi mi o to ze w V'ce alternator troche skrzypi, jakby jakies lozysko sie konczylo, dlatego pomyslalem, zeby przelozyc alternator z diesla ktory jest w bdb stanie, jedyna przeszkoda to ta kostka...
 robertdg - 22-06-2014, 11:27
 
 Łozysko można wymienić bo to nie jest duzy koszt
 areksz121 - 22-06-2014, 23:04
 
 Z tym alternatorem na 4piny to ciekawa sprawa
  Sam przerabiałem altek dwupinowy na czteropinowy. W zwykłym "fał sześć" to raczej nie jest większy problem czy 4 czy 2 piny, ALE. Jeżeli odpaliłbyś silnik to prawdopodobnie ECU silnika zapamiętałoby błąd albo nawet zaświeciło CE. kod błędu - 64 Alternator FR terminal. Znaczy to, że jakaś częstotliwość jest dodatkowo generowana w alterku i trafia do ECU silnika. O dziwo w MIVECu jest to istotne bo odcinkę zrzuca do ~6k rpm i nie załącza zmiennej fazy. Na ile jest to istotne w zwykłych silnikach, to nie mam pojęcia   Dread87 - 23-06-2014, 22:14
 
 Ktoś cos z tym alternatorem?:)
 Paweł84 - 04-07-2014, 16:12
 
 witam
 znacie jakiś warsztat który zrobi kompleksowo przekładkę ,od a do z i ile może to kosztować ?
 Chodzi o 2,4 GDI na 2,5v6 region łódzki
 Dread87 - 04-07-2014, 16:45
 
 Paweł84, przekładka w warsztacie to około 3000zł, dlatego podjąłem się tego na własną ręke.
 Paweł84 - 04-07-2014, 16:56
 
 plus graty rozumiem
 Dread87 - 04-07-2014, 22:43
 
 Tak, plus graty. Najlepiej kupić bitego tak jak ja zrobilem. Juz mi sie zwrocila inwestycja
 Marcino - 05-07-2014, 08:57
 
 A jeżdzi już?
 arturj123 - 05-07-2014, 09:26
 
 
  	  | Dread87 napisał/a: |  	  | Juz mi sie zwrocila inwestycja | 
 Nie rozumiem tego stwierdzenia, rozwiń myśl
   
 |  | 
 |  |