To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] SWAP - 2.0TD>2,5V6

Dread87 - 15-06-2014, 20:11

W obu galantach te skrzynki sa metalowe... Czyli je tez po prostu przekladam, tak?
Wolalem ocenzurowac ze wzgledow bezpieczenstwa

robertdg - 15-06-2014, 20:16

Wszysko w komplecie przekładasz, cenzura zbedna
Dread87 - 22-06-2014, 10:30


Zdjęcie poglądowe, ktoś jest w stanie wyjaśnić co to za element? Do czego służy?

Pytanie do wszystkich ale wiem, ze Owczar zna odpowiedz;) chodzi o alternator. W V6 na alternatorze jest gniazdo na 4 piny. W dieslu ta kostka jest dwupinowa. Jak zrobić aby alternator z diesla zaadaptowac do V'ki?

robertdg - 22-06-2014, 10:45

Dread87 napisał/a:
Zdjęcie poglądowe, ktoś jest w stanie wyjaśnić co to za element? Do czego służy?
Sterowanie tempomatu
Dread87 napisał/a:
W V6 na alternatorze jest gniazdo na 4 piny. W dieslu ta kostka jest dwupinowa. Jak zrobić aby alternator z diesla zaadaptowac do V'ki?
Skoro przekładasz wiązke silnika to w czym problem, wkładasz silnik z osprzętem pod gotowa wiązke.
P.S.
Zgrabnie zdemontowana maskownica silnika ;-)

komarsnk - 22-06-2014, 10:47

Dread87, to jest sterowanie tempomatu.
Dread87 - 22-06-2014, 11:41

robertdg, to zdjecie wzialem z internetow, faktycznie teraz zauwazylem, ze jest polamana oslonka :D
Chodzi mi o to ze w V'ce alternator troche skrzypi, jakby jakies lozysko sie konczylo, dlatego pomyslalem, zeby przelozyc alternator z diesla ktory jest w bdb stanie, jedyna przeszkoda to ta kostka...

robertdg - 22-06-2014, 12:27

Łozysko można wymienić bo to nie jest duzy koszt
areksz121 - 23-06-2014, 00:04

Z tym alternatorem na 4piny to ciekawa sprawa :) Sam przerabiałem altek dwupinowy na czteropinowy. W zwykłym "fał sześć" to raczej nie jest większy problem czy 4 czy 2 piny, ALE. Jeżeli odpaliłbyś silnik to prawdopodobnie ECU silnika zapamiętałoby błąd albo nawet zaświeciło CE. kod błędu - 64 Alternator FR terminal. Znaczy to, że jakaś częstotliwość jest dodatkowo generowana w alterku i trafia do ECU silnika. O dziwo w MIVECu jest to istotne bo odcinkę zrzuca do ~6k rpm i nie załącza zmiennej fazy. Na ile jest to istotne w zwykłych silnikach, to nie mam pojęcia :roll:
Dread87 - 23-06-2014, 23:14

Ktoś cos z tym alternatorem?:)
Paweł84 - 04-07-2014, 17:12

witam
znacie jakiś warsztat który zrobi kompleksowo przekładkę ,od a do z i ile może to kosztować ?
Chodzi o 2,4 GDI na 2,5v6 region łódzki

Dread87 - 04-07-2014, 17:45

Paweł84, przekładka w warsztacie to około 3000zł, dlatego podjąłem się tego na własną ręke.
Paweł84 - 04-07-2014, 17:56

plus graty rozumiem
Dread87 - 04-07-2014, 23:43

Tak, plus graty. Najlepiej kupić bitego tak jak ja zrobilem. Juz mi sie zwrocila inwestycja
Marcino - 05-07-2014, 09:57

A jeżdzi już?
arturj123 - 05-07-2014, 10:26

Dread87 napisał/a:
Juz mi sie zwrocila inwestycja

Nie rozumiem tego stwierdzenia, rozwiń myśl :idea:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group