Tuning - Montaż turbo do Lancera VIII Kombi 2.0 i 16V Sport 13
mystek - 01-09-2014, 04:59
Nawet jakbyś miał dać 2000zł za OC za EVO to i tak chyba spoko. A utrzymanie? Przypuszczam, że to jest kwestia tego, jak auto będziesz użytkował. Jak będziesz non stop tym zapierniczał, co weekend jakieś wypady na tor itp, to za same klocki hamulcowe i tarcze wybulisz miesięcznie tyle ile zarobi np przeciętny magazynier.
A jak będziesz jeździł normalnie, po cywilnemu, to tylko częściej na stacjach będziesz stawał, a reszta będzie Ci się zużywać jak w normalnym aucie. Tak przypuszczam, choć nigdy Evo nie miałem, ale przecież to nie samolot, a samochód. Ma 4 koła, silnik, kierownicę itp.
mateusek33 - 02-09-2014, 23:33
Opłaty nie są problemem. Płacisz raz w roku i masz z głowy... Jeśli kogoś stać paliwo w samochodzie z dużym silnikiem(lub z turbo-co czasem jest bardziej zdradliwe w spalaniu niż 5.7L). jak jeździ się codzień, to za samo korzystanie z przywileju, że się ma auto kosztuje sporo więcej niż samo OC.
Mi wyszło codzień z wyszkowa do Wawy jeździć, i koszt paliwa to ponad 1700zł przy spalaniu trasa?miasto 7L. Jeździliśmy z żoną, więc uznaliśmy, że lepiej jak sam znajdę robotę bliżej, niż ma jedno robić na samo paliwo... Powiem tak, każdy jeździ tym na co go stać... Mógłbym zagazować, ale po co? Ja chcę tym autem jeszcze długo pojeździć, bo drugiego takiego nie znajdę...
A co zrobić ze spadającymi obrotami? Przepustnica, czy krokowiec?
Hubeeert - 03-09-2014, 00:53
mystek napisał/a: | Tak przypuszczam, choć nigdy Evo nie miałem, | Stwierdzenie kluczowe. Proponuję zajrzeć na stronę MMC Car Poland i pobrać listę czynności przeglądowych dla EVO zamiast dywagowac na tym co się komu wydaje.
krzychu - 03-09-2014, 07:02
Hubeeert - kiedyś patrzyłem. Moim zdaniem wszystko będzie zależało o średniorocznych przebiegów. Jak to będzie < 7500 i normalna jazda koszty nie powinny być wyższe niż x2... Oczywiście mówię o zdrowym egzemplarzu gdzie nie padną napędy albo pompa YAW.
Gabriel0992 - 04-09-2014, 23:31
a tak z ciekawości co myślicie o chipboxie pod benzynę , myślicie że to działa czy to tylko pic na wodę
[ Dodano: 04-09-2014, 23:31 ]
np. coś takiego http://tuningchip.pl/p/18...mitsubishi.html
mkm - 05-09-2014, 02:47
Gabriel0992, rok szkolny się już zaczął. Bierz się za lekcje!
Gabriel0992 - 05-09-2014, 11:15
Szkole już dawno skończyłem ;P
Marcino - 05-09-2014, 12:55
mkm napisał/a: | Gabriel0992, rok szkolny się już zaczął. Bierz się za lekcje! |
To samo pomyslałem. Mitsubishi to nie VW gdzie wszytko i wszedzie "tuninguja"
Gabriel0992 - 05-09-2014, 22:55
Co myślicie o tych chipboxie pod obdII w benzynie ,i jakie mogą byś skotki u boczne jeśli to działa
Hubeeert - 06-09-2014, 01:04
nie działa
Gabriel0992 - 07-09-2014, 22:23
a skąd wiesz że nie działa?
W@sio - 08-09-2014, 07:12
Gabriel0992 - jeśli rząd cyferek w twoim nicku to miesiąc i rok twojego urodzenia, to już powinieneś mieć tyle oleju w głowie by nie wierzyć w bajki. Chcesz podnieść moc silnika w swoim samochodzie? Rzecz jest bardzo prosta, bardzo droga i bardzo nieopłacalna. Dyskusja o jakichś "chipboxach" w ogóle nie ma sensu - jak niby coś podłączone pod OBD miałoby zmieniać charakterystykę pracy silnika, skoro złącze to służy do komunikacji, a nie regulacji parametrów pracy silnika, tymbardziej w Mitsu, gdzie obok OBD masz jeszcze złąćze OEM.
Jesteś z Warszaffki, to podjedź sobie do Coobcio Garage i pogadaj z Kubą, jak i za ile zrobić z Twoich 136 koni mechanicznych ponad 200... I poproś by Ci przy okazji wyjaśnił co to jest "chipowanie" silnika i dlaczego nie ma sensu w wolnossących silnikach benzynowych.
Gabriel0992 - 08-09-2014, 12:55
OK dzięki , jak bede miał wolniejsza chwile to napewno podjade
|
|
|