To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 1G GS chce być GSX-em. Damy rade! ;)

ziggi - 11-03-2015, 19:44

Subskrybuję i będę śledził.
Z go co pamiętam z dywsgacji 1G GS do GSX sprzed 8 lat na mekp to bez cięcia podłogi się nie obejdzie. Nie wiem czy z mocowaniem wahaczy tył też nie jest coś inaczej.
Z całego serca życzę powodzenia ale to będzie trudny projekt. Jak by nie był to by więcej takich było ;)
Sam był tak chciał 8)
Jedyna racjonalna droga dla 1G GS wydaje się SWAP silnika, skrzyni i półosi, itd z GST.

thebloody - 12-03-2015, 10:48

Dzięki, wsparcie mentalne się przyda :)

Parę fotek:







PS Przyznać się - kto nas ostatnio śledził? 8)

piorunGSR - 16-04-2015, 00:08

coś się dzieje, jakiś update prac??
eremita - 17-04-2015, 17:14

Jakieś nowe efekty prac?
Może jakieś nowe fotki się znajdą? :)

thebloody - 18-04-2015, 17:55

sorry panowie, ostatnio mi zdrowie nie pozwalało, a i czasu brak, ale wywołano mnie właśnie wczoraj do tablicy na facebooku ;) i chyba myślami to sprowokowaliście, bo własnie dziś siedzimy w garażu z Łaszkiem i rozkminiamy dalszy plan działań :)

wiosna przyszła, zaczęły się spoty i zloty, w związku z tym mamy wielu klientów na renowacje alusów, hydrografike itp. i szczerze mówiąc nasze auta są na szarym końcu tej długiej listy, a jeszcze motory się przygotowują do sezonu, no ale cóż, dzięki temu będzie przeciez pare groszy na Łaszka ;) moze też chcecie się dorzucić $$ do projektu hahaha ;)

w dalszym ciągu szukam jakichś fajnych foteli przednich, mam w planie obszywać wnętrze, wiec mogą być poniszczone, ale żeby kształt był fajny, kubełkowy, gdyby coś Wam wpadło w oczy i nie kosztowało miliona, to chętnie przygarnę 8)

thebloody - 12-05-2015, 15:24

Pierwsze przymiarki Sheloby (no nie mówcie, że nie widzicie podobieństwa do wielkiej pajęczycy z Władcy Pierścieni) :P



Nic na sztywno, bo jeszcze będzie piaskowanie. W każdym razie do cięcia będzie chyba podłuznica, zeby się wahacze pomieściły. Bak do tyłu... Ale raczej nie "cała podłoga" do cięcia, jak niektórzy straszyli. Zobaczymy ;)

piorunGSR - 12-05-2015, 20:04

thebloody, Hmm dla mnie to wygląda raczej jak Ten pająk robot z Bardzo Bardzo Dziki Zachód z Will Smiths.
Wszyc - 12-05-2015, 22:42

Podłogi to w ogóle nie trzeba ciąć moim zdaniem, mnie właśnie sam tył martwił za bakiem czyli bagażnik jego podłoga, podłużnice mocowania sanek :) tunel pewnie bez przeróbek ( o ile kata nie będziecie chcieli wkładać )
LEWY - 12-05-2015, 23:35

Cytat:
Więcej osób śledzi ją ciągle czekam na przemianę na 4x4 jak GSX :) wiem, że pół podłogi będzie do tego wyciąć więc jestem ciekaw jaką taktykę obierzecie :)


Więc tak żadnego cięcia połowy auta nie będzie, dementuje.
Generalnie wszystko pasuje, wyprofilowanie podłogi mieści swobodnie dyfer, tunel jest na tyle szeroki, że przyjmie i wydech i wał.
Jedyne o co się bałem to że górne poprzeczne wahacze będą ocierać o podłużnice.

By zamiast belki zamontować wielowahacz chcę:
-rozwiercić zgrzewy mocowań (więc cięcia nie będzie )
-będą potrzebne mocowania tego "pająka"
-Pierwsze cięcie to pozbycie się wnęki na zapas i wstawienie tam nowego baku.
Można by tego uniknąć, ale to nie jest auto do dragu by miało bezpieczny bak w bagażniku.

Wygląda to mega łatwo proszę przykład jak zrobili to w USA
http://www.dsmtuners.com/...wd-swap.419114/

Nie mówię, że to łatwe bo najtrudniejsze jest przede mną czyli wykonanie 300 pomiarów by nie wspawać czegoś krzywo.
Bardzo dziękuję, że nikt Nas nie gasi tekstami w stylu
"o Boże to będzie czteroślad za nic nie chce się z nim mijać pędząc przepisowe 89km/h po drodze publicznej".
:wink:

jak się uda to sobotę spędzę pod autkiem i chciałbym pokazać więcej zdjęć naszego awd :) .

thebloody - 13-05-2015, 08:17

LEWY napisał/a:
to nie jest auto do dragu


nie?!?!?! :axe:
hehehe

Wszyc - 14-05-2015, 08:12

Chill wszystko jest do zrobienia :) nawet DSMa 1g nie widziałem od dołu ale wszyscy powtarzali że to mega operacja w porównaniu do nowszych autek:) w DSM 2g za to mega proste ja przeszczepiałem 4x4 do galanta E5 ( ta sama płyta co dsm 2g ) i roboty na jedno popołudnie max :)
thebloody - 16-05-2015, 17:21

LEWY pozdrawia spod samochodu...



(ale bedzie piaskowaniaaaa...) :roll:

rosomak1983 - 16-05-2015, 18:52

To zjeciu podłogi ori 4x4 eclipse 1G które chcieliscie; Jesli potrzeba wiecej prosze o adres email na pw. Te długie grube sruby sa od mocowanie tylnego wózka.
Foty które niedługo pojawia sie w moim temacie. Podłoga auta jest juz wyczyszczona i zakonserwowana zdjecia w trakcie po zdjeciu tylnego zawieszenia i czyszczeniu.

adult image hosting

images upload

thebloody - 23-06-2015, 11:39

Panie i Panowie... mamy newsa! :iroc:

Nasza bestia 4x4 stoi już o własnych siłach na kołach!
Rzekłabym: udało się! Z GS-a zrobiliśmy GSX-a! (poza swapem silnika ;) )
Ale aby to stwierdzenie nabrało mocy urzędowej, za 2 tygodnie Łaszek jedzie na geometrię,
jednak nie mogłam się powstrzymać i już teraz wrzucam Wam kilka zdjęć :)
Ostateczne spawanie belki odbędzie się po geometrii, w tej chwili jest tylko "przyłapane", bo chcemy się upewnić co do pomiarów.
Oczywiście piaskowanie przed nami, uprzedzam kąśliwe uwagi co do stanu podwozia :P

Z technicznych informacji: cięcia wymaga tylko wnęka na koło zapasowe, aby zmieścić tam oryginalny bak paliwa.
Cała reszta zawieszenia mieści się bez problemu (tył wymaga jedynie zmiany amorów na dłuższe. Tu liczymy na szybką przesyłkę od kolegi rosomak1983 :) )





Łaszek stoi już 4x4. Przód dociąży oczywiście silnik, a tył podniosą amory.

jacek11 - 23-06-2015, 16:21

Nie widzę zdjęć :(


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group