Nasze Miśki - Pan Przypadek
inq - 20-01-2015, 12:15
edit
Tak poza tym to gratki
Jeśli chodzi o skrzynię to zobaczysz, że zmienisz zdanie. Tak samo upierałeś się, że nie chcesz 17ek felg - tylko głupiec zdania nie zmienia
radek79 - 20-01-2015, 12:52
żeby go zarejestrować w Polsce musi mieć dokumenty z odprawy celnej na granicy Szwajcarii i Niemiec,bez auta tego nie zrobi
WreX - 20-01-2015, 16:41
sveno, no tego to niemożna było przewidzieć, zabiłeś całą zgadywankę "licytacją" gdzie w Polsce to totalna nisza w "kupowaniu auta" niemniej gratuluję a co do tiptronica nie skreślaj go tak od razu nim trzeba się nauczyć jeździć, bo owszem jak wsiądziesz i jedyne co to naciskasz gaz i oczekujesz, że zbierze się jak manual to się nie dziwie że masz takie odczucia, skrzynie trzeba przwidzieć, wiedzieć kiedy wrzucić na tiptronic a kiedy nacisnąć i jak głęboko, żeby dostąć pożądany efekt ale wszystko to kwestia wprawy i km przejechanych zobaczysz jeszcze Ci się "gęba uśmiechnie" jadąc AT.
I tak btw, te ubytki w twarzy Twojego "przypadku" wyglądają prawie identycznie jak u mnie ;>
Bartekkita - 20-01-2015, 19:18
Tak tak ten automat nie jest zły, a w szczególności w korkach czy w długiej trasie. Ja jeżdżę już ponad półtora roku i dalej wolałbym manuala niestety
sveno - 20-01-2015, 20:25
Dowiedziałem się jakie są mniej więcej koszty sprowadzenia i zarejestrowania tego auta w Polsce... dużo.
Prawdopodobnie pójdzie na części. Cały czas bije się z myślami, bo szkoda mi go rozbierać.
misza116 - 20-01-2015, 20:35
sveno napisał/a: | Dowiedziałem się jakie są mniej więcej koszty sprowadzenia i zarejestrowania tego auta w Polsce... dużo.
Prawdopodobnie pójdzie na części. Cały czas bije się z myślami, bo szkoda mi go rozbierać. |
Szkoda auta....ale...jak już będziesz miał wyciągnięte zagłówki....wiesz gdzie mnie szukać
inq - 20-01-2015, 20:36
radek79 napisał/a: | żeby go zarejestrować w Polsce musi mieć dokumenty z odprawy celnej na granicy Szwajcarii i Niemiec,bez auta tego nie zrobi |
A to nie wiedziałem. Polo to jakieś 9 lat temu sprowadziłem i z Włoch to może inne przepisy obowiązują. sveno napisał/a: | Dowiedziałem się jakie są mniej więcej koszty sprowadzenia i zarejestrowania tego auta w Polsce... dużo.
Prawdopodobnie pójdzie na części. Cały czas bije się z myślami, bo szkoda mi go rozbierać. |
radek79, nie pomoże? Szkoda rozbierać jak taki fajny egzemplarz.
Sunderland86 - 21-01-2015, 08:44
sveno napisał/a: | Dowiedziałem się jakie są mniej więcej koszty sprowadzenia i zarejestrowania tego auta w Polsce... dużo.
Prawdopodobnie pójdzie na części. Cały czas bije się z myślami, bo szkoda mi go rozbierać. |
Może jednak warto odżałować tę kasę bo trafiłeś naprawdę fajny egzemplarz.
Fragu - 21-01-2015, 08:58
sveno, sprzedaj bordowego, a tego sobie sprowadz i zrob pod siebie
Tomek - 21-01-2015, 09:21
Cytat: | sveno, sprzedaj bordowego, a tego sobie sprowadz i zrob pod siebie |
zgadzam się
auto 4-5 lat młodsze i niewytłuczone po polskich bezdrożach
Fragu - 21-01-2015, 10:21
..a drugi argument jest taki, że nowe(inne) auto to nowa(większa) motywacja do modzenia
WreX - 21-01-2015, 11:01
Fragu napisał/a: | ..a drugi argument jest taki, że nowe(inne) auto to nowa(większa) motywacja do modzenia
|
No i to doświadczenie zdobyte na (torturach) naprawach znaczy się bordowego tego
galantex - 21-01-2015, 12:37
http://www.europa-auto-ha...golne_zasady/4/
Nie wiem na ile aktualne to info, ale może oplacenie vat w DE i akcyzy w PL zmjiejszyloby całkowity koszt. Podobno w DE nie podważają kwot na fakturach.
mjsystem - 21-01-2015, 14:06
Gratulacje !!! Niech wróci do stanu i jazdaaaa!!!!
mkm - 21-01-2015, 15:36
Tomek napisał/a: | Cytat: | sveno, sprzedaj bordowego, a tego sobie sprowadz i zrob pod siebie |
zgadzam się
auto 4-5 lat młodsze i niewytłuczone po polskich bezdrożach |
+1, +1
Też bym tak radził - jeżeli stan jest taki jak piszesz.
Za Bordowego kilka złotych weźmiesz, więc na ściągnięcie, opłaty i może na coś więcej zostanie
Jednak co oryginał to oryginał - choćbyś nie wiem jak bardzo starannie fanty przekładał
|
|
|