Nasze Miśki - Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97
tresorex - 21-02-2015, 21:21
Przednia oś będzie się kręcić z inną prędkością niż tylna.
Hugo - 21-02-2015, 22:05
tresorex napisał/a: | Przednia oś będzie się kręcić z inną prędkością niż tylna. | To muszę coś z tym zrobić.
Poza tym dziękuję za wszystkie pozytywne opinie.
Dzisiaj wymieniłem przedni prawy drążek stabilizatora i już w zawieszeniu nic nie stuka
Przy okazji zrobiłem fotkę parametrów przednich felg:
Sprawdziłem ponadto przednie zawieszenie z obu stron i jestem w ciężkim szoku, że zawieszenie w 18 letnim Galancie może tak wyglądać Wszystko świeże i tylko z lekkim nalotem korozji, ale bez niej. Posprawdzałem dokręcenie wszystkich śrub w razie "W". Pozostało sprawdzić jeszcze tylny zawias.
Okazało się przy okazji, że do wymiany jest guma osłonowa na lewym, a nie prawym przegubie wewnętrznym. Orientuje się ktoś czy podejdzie guma z półosi od "zwykłego" EA? Wolę założyć używany oryginał niż nowy badziew.
Zmieniłem też konsolę na karbon od wersji SPORT:
Myślę, że pasuje do charakteru tego auta.
I fotka wskaźnika doładowania (chyba nie jest to żaden markowy produkt, ale coś pokazuje podczas jazdy i przyśpieszania):
No i to chyba ten cały "BOOST" czy coś:
rosomak1983 - 21-02-2015, 22:10
Hugo napisał/a: | Co się może stać? |
bardzo niezdrowe dla dyfrów przekładni itp. Moge sie one wysypac duzo szybciej na takich kołach.
Hugo napisał/a: | No i to chyba ten cały "BOOST" czy coś: |
wywal to od razu. toz to szit.
swinks_UK - 21-02-2015, 22:11
Hugo napisał/a: |
Dzisiaj wymieniłem przedni prawy drążek stabilizatora |
Łącznik...
swinks_UK - 21-02-2015, 22:12
Hugo napisał/a: | Orientuje się ktoś czy podejdzie guma z półosi od "zwykłego" EA? Wolę założyć używany oryginał niż nowy badziew. |
Tak
swinks_UK - 21-02-2015, 22:14
Hugo napisał/a: |
I fotka wskaźnika doładowania (chyba nie jest to żaden markowy produkt, ale coś pokazuje podczas jazdy i przyśpieszania):
|
Na zgaszonym silniku ci pokazuje vacuum
swinks_UK - 21-02-2015, 22:18
Hugo napisał/a: |
No i to chyba ten cały "BOOST" czy coś:
|
Do wywalenia na szybko. Taki mod dla ubogich, zabawa doładowaniem. Zero kontroli, a jak coś pójdzie źle to łoo matkooo... Lepiej szukaj dobrego ebc.
swinks_UK - 21-02-2015, 22:21
rosomak1983 napisał/a: | Hugo napisał/a: | Co się może stać? |
bardzo niezdrowe dla dyfrów przekładni itp. Moge sie one wysypac duzo szybciej na takich kołach.
|
No patrzcie ludzie... cytuję Rossa
Zgadzam się w pełnej rozciągłości.
Masz dyfry z ayc, musisz mieć wszystkie 4 koła takie same (rozmiar i opony), bo ci na tyle ayc nie wyrobi i padnie, a do tego transferbox poleci.
Hugo - 21-02-2015, 22:25
swinks_UK napisał/a: | Łącznik... | No jasne. A na zewnętrznych przegubach? swinks_UK napisał/a: | Masz dyfry z ayc, musisz mieć wszystkie 4 koła takie same (rozmiar i opony), bo ci na tyle ayc nie wyrobi i padnie, a do tego transferbox poleci | No to wszystkie opony do wymiany, bo z przodu (jak to w Anglii) są 2 różne
kabar - 21-02-2015, 23:20
Hugo napisał/a: |
A na zewnętrznych przegubach?
|
Na zewnętrznych na pewno są inne niż w 2.5 V6. Zresztą całe półośki są kompletnie inne
Może osłony z innej wersji/innego mitsu podejdą.
Wskaźnik rzeczywiście badziew - na wyłączonym silniku powinien pokazywać 0 a pokazuje podciśnienie
swinks_UK - 22-02-2015, 00:02
Hugo napisał/a: | A na zewnętrznych przegubach? |
Wewnętrznych
Ogólnie półosie różnią się długością i wieloklinem, przeguby są chyba tej samej wielkości. IMO osłony pasują z Galanta.
areksz121 - 22-02-2015, 01:45
swinks_UK napisał/a: | No patrzcie ludzie... cytuję Rossa |
LUBIĘ TO
Hugo - 22-02-2015, 08:58
kabar napisał/a: | Zresztą całe półośki są kompletnie inne | To właśnie wczoraj zauważyłem. Obie są krótkie, aż się zdziwiłem, miałem zdjęte prawe koło, patrzę krótka półoś i pierwsza myśl, że w VR-4 silnik i skrzynia są obrócone o 180 stopni swinks_UK napisał/a: | Wewnętrznych | Nie kapuję...
Zapomniałem jeszcze dodać, że zamontowałem wycieraczkę tylnej szyby. Na zdjęciach w ogłoszeniu była, a podczas sprzedaży tylko zaślepka w szybie. Okazało się, że poprzedni właściciel ją usunął, mało tego, razem z silniczkiem. Chwila roboty i wszystko zamontowane i działa.
Do tego przypomniało mi się, że przecież Legnum nie ma fabrycznie świateł przeciwmgielnych tylnych. Na aukcji było widać podczepione światło pod tylnym zderzakiem, po odbiorze auta ani śladu po lampie Coś mnie tknęło żeby sprawdzić dziwny włącznik w paneliku pod kierownicą i okazało się, że tylne światła przeciwmgielne są podłączone tak jak w oryginale, czyli w lampach w klapie tylnej Kolejna rzecz z głowy.
swinks_UK - 22-02-2015, 11:03
Hugo napisał/a: | Nie kapuję...
|
Mi wiadomo o dwóch przegubach na półosi: tym bliżej napędu (wewnętrzny) i tym bliżej piasty (zewnętrzny):
1. Półosie vr4 tył:
2. Półosie vr4 przód:
robertdg - 22-02-2015, 11:18
Tak względnie na pierwszy rzut oka to możliwe, że osłony przegubów zewnętrznych i wewnętrznych przedniej osi wyglądają na niemal identyczne - suwmiarka w ręke i można sprawdzić
|
|
|