To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Legnum VR-4 Type S '97

tresorex - 21-02-2015, 21:21

Przednia oś będzie się kręcić z inną prędkością niż tylna.
Hugo - 21-02-2015, 22:05

tresorex napisał/a:
Przednia oś będzie się kręcić z inną prędkością niż tylna.
To muszę coś z tym zrobić.
Poza tym dziękuję za wszystkie pozytywne opinie.
Dzisiaj wymieniłem przedni prawy drążek stabilizatora i już w zawieszeniu nic nie stuka :mrgreen:
Przy okazji zrobiłem fotkę parametrów przednich felg:

Sprawdziłem ponadto przednie zawieszenie z obu stron i jestem w ciężkim szoku, że zawieszenie w 18 letnim Galancie może tak wyglądać :shock: Wszystko świeże i tylko z lekkim nalotem korozji, ale bez niej. Posprawdzałem dokręcenie wszystkich śrub w razie "W". Pozostało sprawdzić jeszcze tylny zawias.
Okazało się przy okazji, że do wymiany jest guma osłonowa na lewym, a nie prawym przegubie wewnętrznym. Orientuje się ktoś czy podejdzie guma z półosi od "zwykłego" EA? Wolę założyć używany oryginał niż nowy badziew.
Zmieniłem też konsolę na karbon od wersji SPORT:

Myślę, że pasuje do charakteru tego auta.
I fotka wskaźnika doładowania (chyba nie jest to żaden markowy produkt, ale coś pokazuje podczas jazdy i przyśpieszania):

No i to chyba ten cały "BOOST" czy coś:

rosomak1983 - 21-02-2015, 22:10

Hugo napisał/a:
Co się może stać?

bardzo niezdrowe dla dyfrów przekładni itp. Moge sie one wysypac duzo szybciej na takich kołach.

Hugo napisał/a:
No i to chyba ten cały "BOOST" czy coś:

:? wywal to od razu. toz to szit.

swinks_UK - 21-02-2015, 22:11

Hugo napisał/a:

Dzisiaj wymieniłem przedni prawy drążek stabilizatora

Łącznik... :wink:

swinks_UK - 21-02-2015, 22:12

Hugo napisał/a:
Orientuje się ktoś czy podejdzie guma z półosi od "zwykłego" EA? Wolę założyć używany oryginał niż nowy badziew.

Tak

swinks_UK - 21-02-2015, 22:14

Hugo napisał/a:

I fotka wskaźnika doładowania (chyba nie jest to żaden markowy produkt, ale coś pokazuje podczas jazdy i przyśpieszania):

Na zgaszonym silniku ci pokazuje vacuum :mrgreen:

swinks_UK - 21-02-2015, 22:18

Hugo napisał/a:

No i to chyba ten cały "BOOST" czy coś:

Do wywalenia na szybko. Taki mod dla ubogich, zabawa doładowaniem. Zero kontroli, a jak coś pójdzie źle to łoo matkooo... Lepiej szukaj dobrego ebc.

swinks_UK - 21-02-2015, 22:21

rosomak1983 napisał/a:
Hugo napisał/a:
Co się może stać?

bardzo niezdrowe dla dyfrów przekładni itp. Moge sie one wysypac duzo szybciej na takich kołach.

No patrzcie ludzie... cytuję Rossa :mrgreen:
Zgadzam się w pełnej rozciągłości.
Masz dyfry z ayc, musisz mieć wszystkie 4 koła takie same (rozmiar i opony), bo ci na tyle ayc nie wyrobi i padnie, a do tego transferbox poleci.

Hugo - 21-02-2015, 22:25

swinks_UK napisał/a:
Łącznik...
No jasne.
swinks_UK napisał/a:
Tak
A na zewnętrznych przegubach?
swinks_UK napisał/a:
Masz dyfry z ayc, musisz mieć wszystkie 4 koła takie same (rozmiar i opony), bo ci na tyle ayc nie wyrobi i padnie, a do tego transferbox poleci
No to wszystkie opony do wymiany, bo z przodu (jak to w Anglii) są 2 różne :?
kabar - 21-02-2015, 23:20

Hugo napisał/a:

A na zewnętrznych przegubach?


Na zewnętrznych na pewno są inne niż w 2.5 V6. Zresztą całe półośki są kompletnie inne :)
Może osłony z innej wersji/innego mitsu podejdą.

Wskaźnik rzeczywiście badziew - na wyłączonym silniku powinien pokazywać 0 a pokazuje podciśnienie :)

swinks_UK - 22-02-2015, 00:02

Hugo napisał/a:
A na zewnętrznych przegubach?

Wewnętrznych :wink:
Ogólnie półosie różnią się długością i wieloklinem, przeguby są chyba tej samej wielkości. IMO osłony pasują z Galanta.

areksz121 - 22-02-2015, 01:45

swinks_UK napisał/a:
No patrzcie ludzie... cytuję Rossa :mrgreen:



LUBIĘ TO :P

Hugo - 22-02-2015, 08:58

kabar napisał/a:
Zresztą całe półośki są kompletnie inne
To właśnie wczoraj zauważyłem. Obie są krótkie, aż się zdziwiłem, miałem zdjęte prawe koło, patrzę krótka półoś i pierwsza myśl, że w VR-4 silnik i skrzynia są obrócone o 180 stopni :mrgreen:
swinks_UK napisał/a:
Wewnętrznych :wink:
Nie kapuję...

Zapomniałem jeszcze dodać, że zamontowałem wycieraczkę tylnej szyby. Na zdjęciach w ogłoszeniu była, a podczas sprzedaży tylko zaślepka w szybie. Okazało się, że poprzedni właściciel ją usunął, mało tego, razem z silniczkiem. Chwila roboty i wszystko zamontowane i działa.
Do tego przypomniało mi się, że przecież Legnum nie ma fabrycznie świateł przeciwmgielnych tylnych. Na aukcji było widać podczepione światło pod tylnym zderzakiem, po odbiorze auta ani śladu po lampie :? Coś mnie tknęło żeby sprawdzić dziwny włącznik w paneliku pod kierownicą i okazało się, że tylne światła przeciwmgielne są podłączone tak jak w oryginale, czyli w lampach w klapie tylnej :D Kolejna rzecz z głowy.

swinks_UK - 22-02-2015, 11:03

Hugo napisał/a:
Nie kapuję...

Mi wiadomo o dwóch przegubach na półosi: tym bliżej napędu (wewnętrzny) i tym bliżej piasty (zewnętrzny):
1. Półosie vr4 tył:

2. Półosie vr4 przód:

robertdg - 22-02-2015, 11:18

Tak względnie na pierwszy rzut oka to możliwe, że osłony przegubów zewnętrznych i wewnętrznych przedniej osi wyglądają na niemal identyczne - suwmiarka w ręke i można sprawdzić ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group