To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CS5W LRPF - Lancer Cedia Ralliart 4G93T - 1.8 GDI Turbo

piorunGSR - 22-09-2015, 12:00

ziggi, Cewka nowa czy tylko gumkę zmienił? Niestety tu w Irl łatanie gumek na taśme to standart. Jak nie ma grama rdzy to warto by było konserwę zrobić za wczasu . O dziwo jak są w japoni to nie rdzewieją a jak na wyspy dotrą to ruda je w mig chwyta.
ziggi - 23-09-2015, 23:41

piorunGSR napisał/a:
ziggi, Cewka nowa czy tylko gumkę zmienił? Niestety tu w Irl łatanie gumek na taśme to standart. Jak nie ma grama rdzy to warto by było konserwę zrobić za wczasu . O dziwo jak są w japoni to nie rdzewieją a jak na wyspy dotrą to ruda je w mig chwyta.

Nowa cewka, 135 EUR + VAT.
Ojciec przed wczoraj rozmawiał z Mitsu w Polsce bo szukam filtra na automatyczną skrzynię biegów żeby ATF wymienić w niej. Znaleźli po dniu w Japonii. 500 zł. Sporo. Wiesz może czy coś w Irlandii taniej da się kupić?

A tu dzisiaj z wycieczki do Co Cork, przepiękne miasteczko Cobh obok Corku.

Juiceman - 24-09-2015, 06:30

W Cedia na 99% to jest ten sam filtr co w Galancie EA ;-)

MD758691 - później zmieniony na MD758684 .(to samo w galach)

Zigi podaj vin zobaczymy co u Ciebie siedzi.

ziggi - 24-09-2015, 12:32

Juiceman napisał/a:
W Cedia na 99% to jest ten sam filtr co w Galancie EA ;-)

MD758691 - później zmieniony na MD758684 .(to samo w galach)

Zigi podaj vin zobaczymy co u Ciebie siedzi.

Hej!
Model: TA-CS5W LRPF
Chassis: CS5W-0314653
Engine: 4G93 Turbo GDI 160ps
Skrzynia automat 4 biegi
Napęd przednia oś

Daj znać jaj coś znajdziesz. Dzięki!

piorunGSR - 24-09-2015, 12:56

jedna cewka do mojego 275e+vat to jescze u ciebie nie jest tak żle .

polecam www.partsouq.com w miare dobre ceny

Juiceman - 25-09-2015, 06:30

ziggi napisał/a:
Juiceman napisał/a:
W Cedia na 99% to jest ten sam filtr co w Galancie EA ;-)

MD758691 - później zmieniony na MD758684 .(to samo w galach)

Zigi podaj vin zobaczymy co u Ciebie siedzi.

Hej!
Model: TA-CS5W LRPF
Chassis: CS5W-0314653
Engine: 4G93 Turbo GDI 160ps
Skrzynia automat 4 biegi
Napęd przednia oś

Daj znać jaj coś znajdziesz. Dzięki!



Auto wyprodukowane w 2002061 : ) Ralliart edition :) oryginalnie wyposażony w filtr MD758691, a później mitsubishi wymieniało to na MD758684. Czyli jedno i to samo co do gali poliftowych ;-)

ziggi - 26-09-2015, 12:13

Juiceman napisał/a:
ziggi napisał/a:
Juiceman napisał/a:
W Cedia na 99% to jest ten sam filtr co w Galancie EA ;-)

MD758691 - później zmieniony na MD758684 .(to samo w galach)

Zigi podaj vin zobaczymy co u Ciebie siedzi.

Hej!
Model: TA-CS5W LRPF
Chassis: CS5W-0314653
Engine: 4G93 Turbo GDI 160ps
Skrzynia automat 4 biegi
Napęd przednia oś

Daj znać jaj coś znajdziesz. Dzięki!



Auto wyprodukowane w 2002061 : ) Ralliart edition :) oryginalnie wyposażony w filtr MD758691, a później mitsubishi wymieniało to na MD758684. Czyli jedno i to samo co do gali poliftowych ;-)

Czyli obojętnie który z tych dwóch wezmę? Czy może któryś jest uznawany za lepszy?

Juiceman - 26-09-2015, 19:07

Obojętnie który weźmiesz. Będzie ok będzie śmigać jak ta lala. Ale z jakiegoś powodu Mitsubishi później zmieniło numer filtra.
ziggi - 04-02-2018, 23:35

Juiceman napisał/a:
ziggi napisał/a:

Model: TA-CS5W LRPF
Chassis: CS5W-0314653
Engine: 4G93 Turbo GDI 160ps
Skrzynia automat 4 biegi
Napęd przednia oś

Auto wyprodukowane w 2002061 : ) Ralliart edition :) oryginalnie wyposażony w filtr MD758691, a później mitsubishi wymieniało to na MD758684. Czyli jedno i to samo co do gali poliftowych ;-)

Cześć! Ja po prośbie znowu :)
Prawy przód zacisk tłoczek się nie cofa za bardzo i skutkiem tego klocki przycierają cały czas o tarczę. Autem od roku jeździ żona więc sporadycznie tylko mam szansę jakąś usterkę wychwycić. Ostanio właśnie zaobserwowałem drżenie na kierownicy czasami, przy większej prędkości 80-100km/h. Najpierw myślałem że guma, ale nie. Potem że może koło żona rozwaliła na krawężniku i nie jest zbalansowane, ale drżenie raz było, raz nie było, przy krzywym kole było by cały czas. Była jeszcze teoria przegubu, ale nic nie szarpie przy skręconych kołach i toeria rozlatującej się poduszki silnika od strony kierowcy (przypomniałe sobie że kiedyś mechanik mi mówił że ta poducha się kończy i żebym szukał sobie nowej na wymianę).
Wczoraj jednak zaobserwowałem żę jest lekkie pulsujęce bicie na tarczy z przodu jak samochód zwalnia na silniku po puszczeniu hamulca przy dojeżdżaniu do świateł. Sprawdziłem po kilku kilometrach. Prawa felga cieplutka. Lewa felga zimna. Zdecydowanie prawy przód hamulec trzyma lekko i trze, rozgrzewa zacisk i felgę. Nie wiem jeszcze jak jest tu (Dublin) z możliwością regeneracji zacisku (czy się da, kto, gdzie i za ile - brakuje mi znajomości), więc pomyślałem żeby sprawdzić ile nowy albo komplet by mnie kosztował.
Jeśli nie było by to problemem, mógłbyś mi napisać numer części na:
zacisk przód prawy i lewy
tarcze przód
klocki przód
poducha silinika od strony kierowcy i resztę jeśli można na wszelki wypadek też.
Znam chłopaka który mi to bez trudu wymini po godzinach w zakładzie.

Klocki przód ostatnio miał założone Apec braking PAD1376E9 90R-01112/380 manufactred by Remsa in EU. Ale jeśli jest cyrk z zaciskiem to z prawrgo klocka pewnie niewiele zostało po roku. Na przeglądzie we wrześniu nic nie wyszło. Ku mojemu zdziwieniu przeszedł przedł NCT z biegu.
Filtr oleju Union Japan C-414 (TOTO 5229M / MICRO T-8307 / NKK 4M-117 / PMC PO-4504 to chyba odpowiedniki innych marek, z pudełka po filtrze spisałem.)

Auto trzyma się dobrze. Rdza nie wchodzi. Problemów poza wyżej opisanymi nie ma. Jedyny problem to rocznki. 2002 dla irlandzkich firm ubezpieczeniowych to złom który natychmiast powinien zostać skasowany, a kierowca zaciągnać wysoki kredyt na kupno newgo "ekologicznego" auta i oddanie połowy wartości państwu w podatku rejestracyjnym (VRT) i VAT. Jakimś cudem udało mi się jeszcze znaleźć przedłużenie ubezpieczenia na następny rok dla żony poniżej 1000 eur (a dostała też wyceny na 1800 i 2400 eur ubezpiecznia :shock: ). Natomiast gdybym chciał jej coś innego kupić (Honda Stream 1.8 VTEC automat 2007-2008 rok - 7 siedzeń - jest na tapecie) i wziąć Mitsu na siebie, to nie dostaję nawet ofert wysokich ubezpieczeń, żadnych, auto poza kryteriami ubezpieczenia. Może to być ostatni rok naszego karawanu. Najchętenij bym go sprzedał, ale kupić nikt nie chce, więc trzeba zrobić co się zużyło i jeździć dalej :mrgreen:

Skoro już się przyzanłęm że Mitsu oddałem żónie do wożenia dzieci do szkoły, to się przyznam że sobie rok temu na pierewszy oficjalnie mój irlandzki samochód kpiłem Honde Civic Type-S (EP2) 1.6 benzyna SOHC. Taki kompromis między 1.4 (słabo) a 2.0 (ubezpiecznie killer), bo nie miałem historii ubezpieczeniowej na siebie. Honda się dobrze sprawiła przez rok jako moje wozidło do pracy. Wyrobiła mi pierwszy rok bezszkodowej jazdy. Czas na zmiany. Zapatrzyłem się na Subaru Legacy czwatej generacji (2003-2009) koniecznie kombi. Chciało by się 2.0GT (turbo 280 koni), ale budżet kwiczy i piszczy, więc pewnie się skończy na 2.0R (N/A 165 koni), obie wersje są 4x4 i prefeuję manuala. Czekam na bonus w pracy (naiwniak) i śledzę ogłoszzenia żeby być na bieżąco.

tomchuck - 11-02-2018, 17:50

Jak będziesz chciał sprzedać Cedię to zawsze mozesz ją przywieźć do PL, tutaj może ktoś się skusi na nietypa :D
ziggi - 13-02-2018, 11:58

tomchuck napisał/a:
Jak będziesz chciał sprzedać Cedię to zawsze mozesz ją przywieźć do PL, tutaj może ktoś się skusi na nietypa :D

Gdyby to było Evo w kombi to gra warta świeczki z przekładką w Polsce. Ale Cedia ma przód napęd na 4 biegowej automatycznej skrzyni, to nominalne 165 koni zadu nie urywa. Ile ma 2.0 Lancer Sport, 150 koni? Z manualną skrzynią może iść lepiej niż mój automat.
Jedyne czym Cedia czaruje to ładna buda, takich zboczeńców jak ja co wolą kombi od sedana :lol: przód światła jak w Evo i bardzo ładne wnętrzem z fajnymi fotelami Recaro. Ale tu by był entuzjasta potrzebny żeby się pakować w taką rzeźbę jak przekładka i swap silnika i skrzyni na coś mocniejszego w manualu. A i tak pozostanie tylko przednionapędówką, nie robiłem rozeznania jak tam jest pod spodem z możliwością ciągnięcia wału i tył napędu z Evo czy GSRa.

Puki co Piorun pomaga mi ogarnąć temat przednich hamulcy 8)

tomchuck - 13-02-2018, 17:04

Wiesz wszystko zależy od tego jak bardzo ktoś chce się wyróżniać ;) A tutaj recaro i wygląd zewnętrzny są bardzo na plus względem tego europejskiego kondoma :P Z silnikiem szału nie ma ale i tam ma 20% więcej niż 2.0 :) Ciekawe ile idzie podciągnąć takiego gdi turbo.
ziggi - 14-02-2018, 12:23

Ten sam silnik tylko z nie bezpośrednim wtryskiem w GSRze miał fabrycznie chyba że 210 koni.

Przyszły z UK części na ratunek hamulcy przedniej osi.
Sklep https://www.importcarparts.co.uk/
Jaknnie ma w katalogu online to wysłać email z zapytaniem. Bardzo szybki i miły service.














piorunGSR - 14-02-2018, 13:14

Zupełnie inna głowica w gdi jest
Bzyk_R1 - 14-02-2018, 14:18

ziggi, jaką średnice ma ta tarcza? Bo grubość widzę 24.4. Rozstaw śrub pewnie standardowo a jaki otwór wewnętrzny? Ciekawe czy podejdzie do outlandera.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group