To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Instalacja gazowa

Bzyk_R1 - 09-09-2016, 12:41

Kolego heer75 wydaje mi się że masz taką pojemność butli z racji V generacji instalki w której to pompka paliwa (gazu) umieszczona jest właśnie wewnątrz butli i pompuje paliwo gazowe w fazie ciekłej. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Do tego modyfikacje "schowka" których może u Ciebie nie zrobili i wiemy czemu butla taka a nie inna.

Co do postu flash to widzicie mamy jednostkę saaba w turbo i 210 KM i KME nie wyrabia więc u mnie docelowo jak będzie 230-240 to też nie wyrobi. Jednak zdecyduje się na twin lub Magic. Do 17.10.2016 jest jeszcze dużo czasu na złożenie dobrego zestawu. Dużo czytałem o wtryskach Keihin. Powiem szczerze do tej pory spotykałem się tylko z gaźnikami motocyklowymi tej firmy i wiem że posiadają legendarną wręcz trwałość i w wiekowych japońskich motorkach działają bardzo dobrze. Podobnie zresztą jak Mikuni. Pytanie tylko czy jest sens inwestowania tak dużych pieniędzy we wtryskiwacze.

staszq2 - 09-09-2016, 13:03

Bzyk_R1 napisał/a:
Magic Jet jest podobno tłoczkowy nie membranowy

Tłoczkowy jest bardziej czuły na syfiasty gaz.
U mnie sprawdził się KME TWIN ale jeszcze lepszą opcją jak nie chcesz kanapki to KME Extreme.
plecho1 napisał/a:
Han niebieskich bym nie polecał bo potrafią dość szybko padać

Potwierdzam i gaziarze też.
plecho1 napisał/a:
dużo lepszym wyborem będzie Barracuda

Bardzo fajnie się sprawowały u mnie 130 Nl

plecho1 - 09-09-2016, 17:56

Ja mam do jazdy na wstecznym ale przy moich szalonych 100KM nie ma to większego znaczenia.
apollo99 - 09-09-2016, 18:07

Bzyk_R1 napisał/a:
Dużo czytałem o wtryskach Keihin


wtryski Keihin miałem w poprzedniej Vectra b 2.5v6 ,reszta instalacji to był prince ,przez 12 lat jedna awaria, raz zawiesił się wtryskiwacz na 5 cylindrze ,wystarczyło go popchnąć igłą i działał dalej.

plecho1 - 09-09-2016, 21:34

Keihiny spokojnie powinny wytrzymać 300 tys km. Jak zaczynają się kleić to można przemyć denaturatem. Są też firmy specjalizujące się w czyszczeniu wtrysków, koszt czyszczenia czterech to około 150zł.
Bzyk_R1 - 09-09-2016, 22:42

Czyli można powiedzieć dożywotnie. Ale koszt nowych trochę odstrasza, ponad 1000zł :?
apollo99 - 10-09-2016, 07:02

jak zamierzasz jeździć dłużej miśkiem to warto dołożyć do lepszych podzespołów i mieć spokojną głowę,a jak 2,3 lata to chyba nie ma co przepłacać
plecho1 - 10-09-2016, 17:23

Bardzo dobre są też polskie Barracudy, z dobrymi filtrami na czas zmienianymi spokojnie powinny wytrzymać z 200 tys km albo i więcej.
Bzyk_R1 - 11-09-2016, 15:46

No to widzę że zdania jak tyłek... Jako że montuje mi serwis autoryzowany STAGa to chcą mi wcisnąć wtryskiwacze AC ale z nich zrezygnuje po opiniach paru forumowiczów.
plecho1 - 11-09-2016, 22:01

Jeśli to ACW02 lub ACW03 to wtryski jak najbardziej ok, sporą ich zaletą jest ich rozbieralność co w znacznym stopniu ułatwia czyszczenie.
A jeśli chodzi o te opinie
Cytat:
jak tyłek...
to o co Ci dokładnie chodzi? Osobiście w gazie siedzę około 5 lat więc coś tam mogę doradzić.
Bzyk_R1 - 12-09-2016, 12:38

Chodzi mi o to że opinie są podzielone. Niestety duża część forumowiczów i nie tylko, chwali to co założyli sami do własnych samochodów. A już inne są be. Niestety ja nie mam możliwości sprawdzenia tego w praktyce a jak stanę przed wyborem konkretnego zestawu to już klamka zapadnie. Chciałbym jednak wybrać coś dobrego niezawodnego i trwałego. Nie uśmiecha mi się wymiana wtryskiwaczy chociażby ze względów finansowych. I tak czytam opinie i podliczam ilość na tak i ilość punktów na nie. Na razie barracudy prowadzą w mojej statystyce. Co oczywiście wcale nie znaczy że są najlepsze.
W@sio - 12-09-2016, 16:16

Tak nanprawdę każdy wtryskiwacz, który obleci 60KM z cylindra da radę, w ogólnym rozrachunku wychodzi podobnie, bo te droższe są bardziej trwałe, tańsze przeciwnie i tak w kółko. Ważne jest żeby wtryskiwacz był dość szybki i na tyle wydajny by nie pętlił się przy wysokich obrotach/długich czasach wtrysku.
plecho1 - 12-09-2016, 17:43

Z własnego doświadczenia mogę potwierdzić, że Barracudy są jak najbardziej OK tylko wymagają dobrego filtra odstojnikowego lub z wkładem z włókna szklanego. Założyłem je dwóm znajomym i śmigają jak trzeba. Jeśli cenowo Ci odpowiadają to osobiście nie szukał bym niczego innego. Sterownik może być Stag i może być inny bo praktycznie wszystkie mają taką samą funkcjonalność i ważne aby monter znał dobrze to co montuje. Obecnie trenuję sterownik Optimy i bardzo mi się podoba kalibracja, podłącza się go pod interfejs OBD i jeździ tylko na LPG około 20 - 30km po czy sterownik sam się ustawia podglądając korekty benzynowe. Naprawdę bardzo dobrze to działa, prawdopodobnie szwagrowi taki wrzucę jak kupi auto i na pewno w moim kolejnym autku zagości tez sterownik tej firmy.
W@sio - 12-09-2016, 18:57

Wszystko jest pięknie jeśli auto jest wolnossące, w turbionych (a na pewno w O1T) korekta działa tylko do 0,5 bara doładowania, później korekta leci na 0% i sterownik silnika podaje równo z mapą, dlatego obciążenia LPG trzeba stroić z AFR, inaczej będzie lipa.
plecho1 - 12-09-2016, 21:37

Tu 100% racji tylko przeważnie auta z turbo maja sondę szerokopasmową (tylko nie wiem jak jest w Outku) więc można regulować instalację z z jej pomocą.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group