To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - cykanie silnika GDI

liggol - 06-08-2015, 18:43

Do każdej wymiany nie musisz dolewać :D , ja dolałem raz i pomogło na głośną pracę, nie żałuję tych paru zł wydanych
Dudi84 - 28-02-2016, 00:08

Podczepię się pod temat odnośnie głośnych popychaczy. U mnie wygląda to tak, że to stukanie słychać jedynie na biegu jałowym, natomiast podczas jazdy cisza. Stukanie zaczyna się jak tylko silnik zaczyna łapać temperaturę. I teraz pytanie do Was: czy u Was to stukanie znika po 4 minutach na jałowym, czyli po zmianie mieszanki? U mnie tak to właśnie wygląda i zastanawiam się czy to w ogóle popychacz tak stuka...
Father - 28-02-2016, 18:48

hej, u mnie tak stuka lozysko oporowe w skrzyni biegow :D tyle ze na biegu jalowym w momencie kiedy wcisne sprzegło tego nie slychac, spróbuj zobaczyc czy jak wcisniesz sprzegło to dalej stuka. A co do ustania stuków po kilku minutach to chyba przez to ze olej rzednie ? nie jestem znawca ale na logike tak to wyglada :D jak nikt inny Ci nie pomoze to sprawdz stan oleju w skrzyni/silniku, kiedy ostatni raz wymieniales olej ? i na jaki ?
Dudi84 - 28-02-2016, 19:30

Po wciśnięciu sprzęgła to cichnie łożysko wałka sprzęgłowego, a łożysko oporowe huczy właśnie na wciśniętym sprzęgłem, ale u mnie to nie to. Chodzi mi o to, że jak silnik po 4minutach na jalowym zmienia mieszanke to wtedy stuki silnika ustają i jest tylko przyjemne cykanie wtryskiwaczy czy tam pompy WC. Potem wystarczy przygazować i stuki wracają...
Father - 28-02-2016, 19:54

heh, u mnie na odwrót :p jak przygazuje to cichnie ;p roznie ludzie mowia, jedni ze to na korbowodzie lozysko padlo drudzy ze to oporowe... za miesiac sie okaze, bo bede to naprawial wraz z wymiana sprzegła. Spróbuj napisac na Facebooku na grupie, tam szybciej Ci pomogą, bo to forum juz umarło prawie niestety i o uzyskanie szybkiej pomocy tu ciezko ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group