Pajero Pinin - Próśba do właścicieli pinina , którzy zliftowali swój pojazd
MirekEm - 21-03-2016, 23:38
Właśnie przed chwilą skończyłem lift mojego Pianina i tak:
1. Przod kayaba 334405+deuter+śruby 6szt o twardości 10,9 dlugich na 60mm do kielichów, które należało "heftnąć" w miejsce oryginałów
2. Tyl, spręzyna mazda przód (1,3-1,6 5/85-5/89)+kayaba 343408
uwaga tył można zrobić tak samo za pomocą oryginalnych sprężyn (tylko nowych) i podkladek deuter - jest dokładnie to samo+ kayaba 343408
do tego założyłem geolandery 225/75r16 i wypadłem z auta podczas pierwszego wysiadania
buda samochodu dźwignęła sie o:
PL 74,5cm>>84,2cm
PP 74cm >>83,9cm
TL 79cm (była nowa sprężyna) >>84,8cm
TP 79cm (była nowa sprężyna) >>84,8cm
PS. W związku z tym, że trzeba placic frycowe mam do sprzedania miesieczne nowe spreżyny oryginalne na tył i podkładki deutera na tył, jakby ktoś byl chętny to mogę sprzedać w dobrych pieniądzach
dareqq - 22-03-2016, 08:54
A skąd sciagnales kyb334405 i w jakiej cenie ?
MirekEm - 22-03-2016, 10:05
Hydrozagadka 250/szt
A gdzie kupowałeś felgi?
I przy lifcie tylu z deuterami nie wywaliło ci mostu w lewą stronę? Czy panharda zmodyfikowałeś?
dareqq - 22-03-2016, 12:26
Troszkę wywaliło ale raz że w niczym to nie przeszkadza , a dwa że przy felgach et -10 i oponie 235 70 16 nie rzuca się w oczy. Felgi z Allegro.
spider_st - 22-03-2016, 12:49
MirekEm czy te oponki mieszczą się pod kielichem od Kayaby? Bo są 10 mm wyższe od tych co ma dereqq, a już te wydają mi się wysokie.
MirekEm - 22-03-2016, 14:20
Zmieściły się elegancko. Dzisiaj będę testował. Myślę, że bez odsadzenia jednak o 15mm się nie obędzie bo podczas hamowania przy maksymalnym skręceniu kół obciera o podłużnice z przodu. No chyba, że się przyzwyczaję.
dareqq - 22-03-2016, 17:46
Felg et -10 i nie trza dystansu.
MirekEm - 22-03-2016, 22:31
nie bardzo mi się podobają sierpy i inne tego typu wynalazki, tak więc się przyzwyczaję
dareqq - 22-03-2016, 23:42
Pas transmisyjny mój jak dla mnie wygląda 10/10 . więcej z tego auta nie wykręcisz .
MirekEm - 23-03-2016, 06:20
jak to nie? mozna go podnieść jeszcze wyżej,obniżyć silnik i skrzynię (mam wszystko do tego), można zalożyć blokadę tylnego mostu keisera, zmienić przełożenie reduktora (tu miałbyś problem).
dareqq - 23-03-2016, 06:40
Tylko kwestia , po co go krecic wyżej ? Skoro i tak obniZasz most. Większych kół niż 30 cali silnik nie uciągnie. Z założenia pinin to nie zmota do taplania po kłamki .
spider_st - 23-03-2016, 06:49
Ja kupiłem poszerzenia gumowe i w czwartek będę montować wiec zobaczę jak to wyjdzie. Czeka mnie jeszcze kupno nowych oponek i na razie basta.
MirekEm - 23-03-2016, 16:30
dareqq napisał/a: | Tylko kwestia , po co go krecic wyżej ? Skoro i tak obniZasz most. Większych kół niż 30 cali silnik nie uciągnie. Z założenia pinin to nie zmota do taplania po kłamki . |
Ja nie wiem po co, mówię że się da.
[ Dodano: 26-03-2016, 05:46 ]
spider_st napisał/a: | Ja kupiłem poszerzenia gumowe i w czwartek będę montować wiec zobaczę jak to wyjdzie. Czeka mnie jeszcze kupno nowych oponek i na razie basta. |
zamontowałeś? jesli tak podeślij zdjęcia.
|
|
|