Nasze Miśki - "Whoomp!!! There it is!" czyli Brzydal
sveno - 18-12-2015, 17:48
robertdg, a mógłbyś mi jeszcze powiedzieć jakie są różnice między MBK 2052, a MBK 2097?
robertdg - 18-12-2015, 18:03
http://www.sprzeglo.com.p...BK2097-id27253/
http://www.sprzeglo.com.p...BK2052-id26789/
Opis ten sam, ale 2097 dedykowane do V6 po ostatnim lifcie
Według CAPS-a
tarcza sprzęgla w całym okresie zastosowania V6 MR446227
docisk sprzegla w całym okresie zastosowania V6 MD749763
łozysko oporowe w całym okresie zastosowania V6 MD722744
Możesz weryfikowac po VIN na http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua/1/
sveno - 18-12-2015, 18:14
jednak musi być powód dla którego to 52 jest tyle tańsze, swoją drogą ceny mają astronomiczne
sveno - 19-12-2015, 20:26
taka zamiana. Brzydal gotowy do drogi, mam tylko obawy czy sprzęgło wytrzyma te 1500km. Dzisiaj mocniej depnąłem gaz i w okolicach 4k rpm (czyli tam gdzie moment osiąga najwyższą wartość) sprzęgło śliznęło się.
Będę musiał delikatniej obchodzić się z gazem.
A tak poza to subiektywnie powiem, że Rekińczyk sporo lepiej jedzie pomimo wieku, przebiegu i gazu na pokładzie.
John24 - 20-12-2015, 08:06
Przedliftowe V6 jest troche bardziej dynamiczne takze w moich odczuciach, niby te 3,4 km nie robia az takiej róznicy ale podejzewam ze to tylko na papierze 3,4 a w rzeczywistosci wiecej Sveno jaki masz reduktor?
Owczar - 20-12-2015, 10:52
Bardziej bym obstawial ze to kwestia kombi. Zresztą kombi ma gorsze czasy do setki.
komarsnk - 20-12-2015, 11:38
John24 napisał/a: | Przedliftowe V6 jest troche bardziej dynamiczne takze w moich odczuciach, niby te 3,4 km nie robia az takiej róznicy ale podejzewam ze to tylko na papierze 3,4 a w rzeczywistosci wiecej Sveno jaki masz reduktor? |
"Mój były" kombi też w moim odczuciu lepiej jechał niż obecny sedan pomimo, że teraz mam lepszą gazownię. Ale tam być manual...
sveno - 20-12-2015, 11:58
komarsnk napisał/a: | Ale tam być manual... | no właśnie, spójrzcie na oficjalne dane:
http://www.mitsuwiki.org/...otorenvarianten
sedan M/T 8,2s do setki, a kombi A/T 9,9s do setki, przecież to jest przepaść. A w temacie o Rekińczyku ktoś się kiedyś bardzo kłócił, że przecież A/T aż tak bardzo nie zamula tego pojazdu....
komarsnk - 20-12-2015, 13:23
sveno napisał/a: | komarsnk napisał/a: | Ale tam być manual... | no właśnie, spójrzcie na oficjalne dane:
http://www.mitsuwiki.org/...otorenvarianten
sedan M/T 8,2s do setki, a kombi A/T 9,9s do setki, przecież to jest przepaść. A w temacie o Rekińczyku ktoś się kiedyś bardzo kłócił, że przecież A/T aż tak bardzo nie zamula tego pojazdu.... |
Jakbym co dzień stawał na torze z Galami M/T i tą szybkością zarabiałbym hajsy to może bym się nie pchał w A/T Ale przepaść Panie między A/T a M/T to jest w kondycji lewej nogi w krakowskich korkach
Wiem, wiem, znowu zaczynam never-ending story
sveno - 20-12-2015, 14:11
komarsnk napisał/a: | Jakbym co dzień stawał na torze z Galami M/T i tą szybkością zarabiałbym hajsy to może bym się nie pchał w A/T | ale tu już nie chodzi o sam sprint do setki, tego też nie praktykuje często. Chodzi mi o ogólne zamulenie, elastyczność itp. na każdym biegu i przy każdej prędkości w Galancie z A/T po prostu nie czujesz tych 160KM które przecież masz pod maską. Wyprzedzanie, ogólnie codzienne użytkowanie auta jest IMHO gorsze.
Co do tego, że w korkach automat jest górą to się zgodzę.
Owczar - 20-12-2015, 15:05
Może nie czujesz tego tak pod stopą ale wyprzedzanie jest o wiele sprawniejsze. Ja w zasadzie zawsze robię kickdown i jazda. Jak nie zrobię od razu a brakuje miejsca to gaz w podłogę i juz jestem na swoim pasie. W manualu trwa to dłużej. To co napisałeś to oczywiście prawda. Na autostradzie na 4 tym biegu to auto przyspiesza nedznie. Kiedyś carisma mi na tyłku siedziała i dopóki nie zbilem przy 140 do 3 biegu to nie mogłem jej odjechać. Nawet na autostradzie jak wyhamuje mnie np tir to rozpedzam się do prędkości 160 na 3 biegu. Inaczej musiałbym puścić auta za mną żeby potem znowu je wyprzedzać jak juz się rozpedze. .
mkm - 20-12-2015, 16:12
Bo w manualu jest coś takiego jak zredukowanie biegu przed manewrem wyprzedzania
Owczar - 20-12-2015, 16:58
Znam to miałem 90 konnego diesla bez redukcji nawet nie wygladalem czy jest miejsce ale są sytuacje gdy nie masz auta na odpowiednim biegu. Przykładowo kończy się pas, a gość obok postanawia przyspieszyć żebyś nie wjechał. Wczoraj vectra v6 chciała mnie przyblokowac. Gaz w podłogę i juz mogłem zmieniać pas.
sampler - 20-12-2015, 20:23
3 w manualu też jest i uwierz mi to jest baaardzo magiczny bieg. No i odrazu można wrzucić 5 po nim
vrangsinn - 20-12-2015, 20:50
sampler napisał/a: | 3 w manualu też jest i uwierz mi to jest baaardzo magiczny bieg. No i odrazu można wrzucić 5 po nim |
^^ popieram w 100% mój ulubiony bieg w Galu....przy zacnej prędkości też sie odcina....xD
|
|
|