To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Initiale Paris

Hugo - 15-02-2016, 10:07

Hehe, co za problem wziąć szmatkę i plaka i nabłyszczeć parę plastików. Wyczyszczenie ręczne komory silnika w Galu to jest coś. Ja czyściłem tydzień po kilka godzin dziennie :mrgreen: Szmatka, Nitro, płaski śrubokręt i jazda...
mjsystem - 15-02-2016, 10:15

Hugo napisał/a:
Hehe, co za problem wziąć szmatkę i plaka i nabłyszczeć parę plastików. Wyczyszczenie ręczne komory silnika w Galu to jest coś. Ja czyściłem tydzień po kilka godzin dziennie Szmatka, Nitro, płaski śrubokręt i jazda...
Brawo Ty :P :mrgreen:
Krzyzak - 15-02-2016, 13:14

Ładnie tam pod maską - wszystko tak zabudowane...
BTW - tendencja by większość auta była zrobiona z plastiku jest wzrostowa ;)

Owczar - 15-02-2016, 13:25

Bartku, czy to rysa widoczna na grillu? ;>

U mnie jest zabudowane jeszcze lepiej (auta z początku produkcji miały zabudowany nawet zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodncizego):



PS. Nie widać nawet instalacji LPG i 2 reduktorów :D Tak jak napisał Hugo. Szmatka i już jest czysto.

Krzyzak - 15-02-2016, 14:00

Masz tam 4.3l? - to jest V8? :) nieźle
czy to nie jest ten sam motor co w m.in Mercedesie stosowali? moja siostra kiedyś takim ML430 jeździła

Owczar - 15-02-2016, 14:12

Tak, V8.

To Japońska technologia. Produkowana przez Toyotę kontynuacja silnika 1UZ-FE o nazwie 3UZ-FE. W wielu rankingach uznawane za najlepsze V8- na pewno o najwyższej kulturze pracy. ;)
To w mercu pod kilkoma względami ustepuje tej konstrukcji.

John24 - 15-02-2016, 16:23

Deejay a galant w czym jest lepszy od obecnego auta?
Owczar - 15-02-2016, 16:32

Ja myślę, że poza fajną V6 i ciekawym wyglądem to w niczym innym nie jest lepszy ;)
deejay - 15-02-2016, 18:24

John24 napisał/a:
Deejay a galant w czym jest lepszy od obecnego auta?


Brakuje mi tylko dźwięku V6 :wink:
Reszta wypada cieńko przy Renault , przede wszystkim auto bardzo bobrze wyciszone, po drugie precyzja prowadzenia i dużo więcej miejsca , tutaj nie ma czego za bardzo porównywać dwa inne światy...

mjsystem - 16-02-2016, 08:06

deejay napisał/a:
, tutaj nie ma czego za bardzo porównywać dwa inne światy...
20 lat różnic konstrukcyjnych :lol:
deejay - 18-02-2016, 23:02

Taki mały zestaw startowy dzisiaj wpadł do "francuza" :wink:

-Tarcze Zimmermann , klocki Ferodo Premier
-Olej Mobil 8L 5W30 DPF plus filtr Purflux
-Kpl. Paska wielorowkowego plus koło pasowe wału korbowego , wszystko oryginalne , aby nie było jakieś miny w przyszłości :wink:
-Filtr kabinowy węglowy.



W planach zostało wykonać dynamiczną wymianę oleju w ASB , i to by było chyba na tyle jesli chodzi o dział techniczny :wink:

Owczar - 18-02-2016, 23:05

deejay napisał/a:
-Tarcze Zimmermann , klocki Ferodo Premier


Ostatnio założyłem klocki ferodo do Lexa. Hamują lepiej niż OEM, które miałem do tej pory.

deejay napisał/a:
-Olej Mobil 8L 5W30 DPF plus filtr Purflux


W końcu się nawróciłeś ;)

deejay - 18-02-2016, 23:11

Owczar napisał/a:
W końcu się nawróciłeś ;)


:) No niech ci będzie .






Ps: Będę nie długo w Wawie to pogadamy :wink:

deejay - 19-02-2016, 08:46

Owczar napisał/a:
W końcu się nawróciłeś ;)


:) No niech ci będzie .

Krzyzak - 19-02-2016, 08:49

deejay napisał/a:
Olej Mobil 8L 5W30 DPF plus filtr Purflux
to 8L to jakieś oznaczenie czy też tam się mieści 8 litrów oleju? :shock:
powariowali...
BTW - u mnie Purflux (z logo Reno) ciekł od nowości - gówniane te filtry są



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group