Nasze nieMiśki ;-) - Initiale Paris
Hugo - 15-02-2016, 10:07
Hehe, co za problem wziąć szmatkę i plaka i nabłyszczeć parę plastików. Wyczyszczenie ręczne komory silnika w Galu to jest coś. Ja czyściłem tydzień po kilka godzin dziennie Szmatka, Nitro, płaski śrubokręt i jazda...
mjsystem - 15-02-2016, 10:15
Hugo napisał/a: | Hehe, co za problem wziąć szmatkę i plaka i nabłyszczeć parę plastików. Wyczyszczenie ręczne komory silnika w Galu to jest coś. Ja czyściłem tydzień po kilka godzin dziennie Szmatka, Nitro, płaski śrubokręt i jazda... | Brawo Ty
Krzyzak - 15-02-2016, 13:14
Ładnie tam pod maską - wszystko tak zabudowane...
BTW - tendencja by większość auta była zrobiona z plastiku jest wzrostowa
Owczar - 15-02-2016, 13:25
Bartku, czy to rysa widoczna na grillu? ;>
U mnie jest zabudowane jeszcze lepiej (auta z początku produkcji miały zabudowany nawet zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodncizego):
PS. Nie widać nawet instalacji LPG i 2 reduktorów Tak jak napisał Hugo. Szmatka i już jest czysto.
Krzyzak - 15-02-2016, 14:00
Masz tam 4.3l? - to jest V8? nieźle
czy to nie jest ten sam motor co w m.in Mercedesie stosowali? moja siostra kiedyś takim ML430 jeździła
Owczar - 15-02-2016, 14:12
Tak, V8.
To Japońska technologia. Produkowana przez Toyotę kontynuacja silnika 1UZ-FE o nazwie 3UZ-FE. W wielu rankingach uznawane za najlepsze V8- na pewno o najwyższej kulturze pracy.
To w mercu pod kilkoma względami ustepuje tej konstrukcji.
John24 - 15-02-2016, 16:23
Deejay a galant w czym jest lepszy od obecnego auta?
Owczar - 15-02-2016, 16:32
Ja myślę, że poza fajną V6 i ciekawym wyglądem to w niczym innym nie jest lepszy
deejay - 15-02-2016, 18:24
John24 napisał/a: | Deejay a galant w czym jest lepszy od obecnego auta? |
Brakuje mi tylko dźwięku V6
Reszta wypada cieńko przy Renault , przede wszystkim auto bardzo bobrze wyciszone, po drugie precyzja prowadzenia i dużo więcej miejsca , tutaj nie ma czego za bardzo porównywać dwa inne światy...
mjsystem - 16-02-2016, 08:06
deejay napisał/a: | , tutaj nie ma czego za bardzo porównywać dwa inne światy... | 20 lat różnic konstrukcyjnych
deejay - 18-02-2016, 23:02
Taki mały zestaw startowy dzisiaj wpadł do "francuza"
-Tarcze Zimmermann , klocki Ferodo Premier
-Olej Mobil 8L 5W30 DPF plus filtr Purflux
-Kpl. Paska wielorowkowego plus koło pasowe wału korbowego , wszystko oryginalne , aby nie było jakieś miny w przyszłości
-Filtr kabinowy węglowy.

W planach zostało wykonać dynamiczną wymianę oleju w ASB , i to by było chyba na tyle jesli chodzi o dział techniczny
Owczar - 18-02-2016, 23:05
deejay napisał/a: | -Tarcze Zimmermann , klocki Ferodo Premier |
Ostatnio założyłem klocki ferodo do Lexa. Hamują lepiej niż OEM, które miałem do tej pory.
deejay napisał/a: | -Olej Mobil 8L 5W30 DPF plus filtr Purflux |
W końcu się nawróciłeś
deejay - 18-02-2016, 23:11
Owczar napisał/a: | W końcu się nawróciłeś |
No niech ci będzie .
Ps: Będę nie długo w Wawie to pogadamy
deejay - 19-02-2016, 08:46
Owczar napisał/a: | W końcu się nawróciłeś |
No niech ci będzie .
Krzyzak - 19-02-2016, 08:49
deejay napisał/a: | Olej Mobil 8L 5W30 DPF plus filtr Purflux | to 8L to jakieś oznaczenie czy też tam się mieści 8 litrów oleju?
powariowali...
BTW - u mnie Purflux (z logo Reno) ciekł od nowości - gówniane te filtry są
|
|
|