Nasze Miśki - Kassia - Mitsubishi Eclipse 3.0V6 2000r.
Kassia - 08-03-2017, 14:42
Zawiozłam wczoraj Mysze do mechanika, bo obroty faluja i czasami nie chce odpalić, plus chcialam wymienić świece i przewody. Po 3 godz. zadzwonili do mnie że sie tego nie podejmują... I jak tu się nie załamać?^^
zimnylech - 08-03-2017, 20:56
Czyli żadna nowość, mechanicy myślą że wszyscy mają VAGi lub auta pokroju Matiz, SC itp.
Jak widzą lekką egzotykę to amen. Wszystko trzeba samemu bo jeszcze coś dotkną i popsują.
Też miałem problem z zapłonem i musiałem sam sobie radzić bo mechanicy się nie podjęli. Dopiero na forum udzielono i wskazówek co i jak.
Żeby było śmieszniej, w wakacje chciałem zrobić zbieżność w swoim Polonezie i nie zrobili bo nie mają programu, kurde zdębiałem.
Kassia - 09-03-2017, 06:49
Znajomy stwierdził, że przynajmniej mnie nie naciągnęli tylko przyznali że wymiekają wiec mają plusa^^ co nie zmienia faktu, że sama sobie tego nie zrobie przecież...
A to nie dość że Mitsu to jeszcze V-ka więc już w ogóle mam pod górke
abdul - 09-03-2017, 14:59
Pewnie trzeba sciagac kolektor dolotowy tak jak w V6 w Galancie to sie przestraszyli Jak chcesz to dam Ci namiar na goscia co mi robil pare rzeczy to moze sie podejmie.
Fragu - 09-03-2017, 16:54
Do wymiany świec w Galu V6 są potrzebne dwie osoby - jedna wymienia świece, druga trzyma piwo - nie inaczej będzie w Eclipsie
Kassia - 09-03-2017, 17:59
dokladnie, poszło o kolektor, stwierdzili że jak bedą chcieli go sciagnąć to napewno coś sie urwie i popęka^^ chociaż kilka miesiecy temu był zdejmowany i jakoś nic sie nie stało.
Jak możesz to podrzuć namiar na PW
piotrkor1 - 09-03-2017, 18:37
Fragu napisał/a: | Do wymiany kolektora w Galu V6 są potrzebne dwie osoby |
Nieprawda, do tego wystarczy jedna osoba i trzonek od siekiery
Hugo - 09-03-2017, 19:02
Ale jełopy te mechaniki
Marcino - 09-03-2017, 21:09
Hugo napisał/a: | Ale jełopy te mechaniki |
To i tak słabo powiedziane.
Krzyzak - 10-03-2017, 08:09
Cytat: | Ale jełopy te mechaniki | ale za to dobrzy z ekonomii - po co skasować 100 zł za pół dnia pracy, skoro można w tym czasie zrobić 3 popularne auta i skasować 1000...
Fragu - 10-03-2017, 08:24
Jakie pół dnia pracy, prrrroszę Cię
angelos - 10-03-2017, 09:12
W 6G72 to jakieś 1,5-2h na spokojnie. Jak ktoś wie co robi to 45min.
Hugo - 10-03-2017, 09:56
Zdjęcie kolektora ssącego w V6 to max. 20 minut dla osoby, która nie ma w tym wprawy.
Krzyzak - 10-03-2017, 11:10
Hubert - V6 6G72 ma trochę więcej elektroniki niż 6A13. Może się zdarzyć wersja z VIC (elektroniczna przepustnica wewnątrz kolektora), więc dodałbym z 10 minut dla pewności.
angelos - 10-03-2017, 14:31
angelos napisał/a: | W 6G72 to jakieś 1,5-2h na spokojnie. Jak ktoś wie co robi to 45min. |
czas podany juz z wymiana świec i kabli
|
|
|