To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Kassia - Mitsubishi Eclipse 3.0V6 2000r.

Kassia - 08-03-2017, 14:42

Zawiozłam wczoraj Mysze do mechanika, bo obroty faluja i czasami nie chce odpalić, plus chcialam wymienić świece i przewody. Po 3 godz. zadzwonili do mnie że sie tego nie podejmują... I jak tu się nie załamać?^^
zimnylech - 08-03-2017, 20:56

Czyli żadna nowość, mechanicy myślą że wszyscy mają VAGi lub auta pokroju Matiz, SC itp.
Jak widzą lekką egzotykę to amen. Wszystko trzeba samemu bo jeszcze coś dotkną i popsują.

Też miałem problem z zapłonem i musiałem sam sobie radzić bo mechanicy się nie podjęli. Dopiero na forum udzielono i wskazówek co i jak.

Żeby było śmieszniej, w wakacje chciałem zrobić zbieżność w swoim Polonezie i nie zrobili bo nie mają programu, kurde zdębiałem.

Kassia - 09-03-2017, 06:49

Znajomy stwierdził, że przynajmniej mnie nie naciągnęli tylko przyznali że wymiekają wiec mają plusa^^ co nie zmienia faktu, że sama sobie tego nie zrobie przecież...
A to nie dość że Mitsu to jeszcze V-ka więc już w ogóle mam pod górke :P

abdul - 09-03-2017, 14:59

Pewnie trzeba sciagac kolektor dolotowy tak jak w V6 w Galancie to sie przestraszyli :P Jak chcesz to dam Ci namiar na goscia co mi robil pare rzeczy to moze sie podejmie.
Fragu - 09-03-2017, 16:54

Do wymiany świec w Galu V6 są potrzebne dwie osoby - jedna wymienia świece, druga trzyma piwo - nie inaczej będzie w Eclipsie :P :lol: :lol:
Kassia - 09-03-2017, 17:59

dokladnie, poszło o kolektor, stwierdzili że jak bedą chcieli go sciagnąć to napewno coś sie urwie i popęka^^ chociaż kilka miesiecy temu był zdejmowany i jakoś nic sie nie stało.

Jak możesz to podrzuć namiar na PW :)

piotrkor1 - 09-03-2017, 18:37

Fragu napisał/a:
Do wymiany kolektora w Galu V6 są potrzebne dwie osoby

Nieprawda, do tego wystarczy jedna osoba i trzonek od siekiery :lol:

Hugo - 09-03-2017, 19:02

Ale jełopy te mechaniki :wink:
Marcino - 09-03-2017, 21:09

Hugo napisał/a:
Ale jełopy te mechaniki :wink:

To i tak słabo powiedziane.

Krzyzak - 10-03-2017, 08:09

Cytat:
Ale jełopy te mechaniki
ale za to dobrzy z ekonomii - po co skasować 100 zł za pół dnia pracy, skoro można w tym czasie zrobić 3 popularne auta i skasować 1000...
Fragu - 10-03-2017, 08:24

Jakie pół dnia pracy, prrrroszę Cię :D
angelos - 10-03-2017, 09:12

W 6G72 to jakieś 1,5-2h na spokojnie. Jak ktoś wie co robi to 45min.
Hugo - 10-03-2017, 09:56

Zdjęcie kolektora ssącego w V6 to max. 20 minut dla osoby, która nie ma w tym wprawy.
Krzyzak - 10-03-2017, 11:10

Hubert - V6 6G72 ma trochę więcej elektroniki niż 6A13. Może się zdarzyć wersja z VIC (elektroniczna przepustnica wewnątrz kolektora), więc dodałbym z 10 minut dla pewności.
angelos - 10-03-2017, 14:31

angelos napisał/a:
W 6G72 to jakieś 1,5-2h na spokojnie. Jak ktoś wie co robi to 45min.

czas podany juz z wymiana świec i kabli



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group