Outlander I GEN Techniczne - Jaki tłumik końcowy do Turbo
W@sio - 14-07-2020, 10:11
Cytat: | customowy kolektor to koszt | mnie kilka lat temu kosztował 1800
pingwin12 - 15-07-2020, 22:25
No właśnie za 1800 można próbować już spawać wydech tym bardziej że w O1t kształt wydechy jest dość prosty chodzi mi bardziej jaki końcowy założyć alby pasował w miarę plug play
Bzyk_R1 - 15-07-2020, 23:13
Za rurki i kolana na hurtowni metali zapłacisz ok 300pln, za AWG 60zł tylny Magnaflow to jakieś 300pln do tego koszt spawania. Środkowy zostaje fabryczny bo jest z nierdzewki.
Fighter001 - 16-07-2020, 21:01
Ten środkowy to nie jest tylko rozprężny? Mam taki sam w colcie i to jest puste w środku.
Tiamat - 01-08-2023, 10:06
Uwaga, grzanie kotleta
https://royalparts.pl/tlumiki/846-tlumik-flowmaster-flowfx-71226-700042037506.html
i środek
https://turboworks.pl/product-pol-75629-Tlumik-Srodkowy-63-5mm-TurboWorks-RS-304SS-300mm.html?query_id=3
Nada się? Ktoś miał do czynienia z tym wydechem / tą marką?
Chyba najkorzystniej będzie kupić trochę rurki nierdzewki 2.5" i znaleźć ogarniętego gościa, co to pospawa do kupy. Polecacie kogoś w mazowieckim?
ps. większy wydech na jedną stronę mi się marzy
Bzyk_R1 - 01-08-2023, 16:29
Mam obecnie końcowy wydech od Sporttiga z Zielonki i bardzo sobie chwalę. Jeżeli chcesz zrobić profesjonalny komin to tam zagadaj. Końcówka 4 cale do tego w razie potrzeby db killer. Środkowy mam zostawiony fabryczny bo jest nierdzewny i w życiu bym nie zamienił za badziew turbo worksa.
To co wrzuciłeś pewnie się nada, kwestia kilku kolanek i trochę rurek i pręta. Z tyłu w Outlanderze jest mnóstwo miejsca na komin można cudować. Bez problemu zmieścisz tam większość puszek.
Tiamat - 01-08-2023, 19:56
O to to. Same konkrety. Podziękował
ledziu - 01-08-2023, 22:16
Jak Łukasz że spotiga będzie miał zajęte terminy to podjedź do Przemocara z Wiązownej. Robiłem z nimi naprzemiennie kilkanaście tematów i jest git.
Tiamat - 02-08-2023, 09:15
Dzięki na info ledziu. Wydzwonię temat
Jak narazie udało się zdobyć jedną ofertę - przerobienie ori wydechu tj. dekat + tłumik końcowy wlot 2,5 cala, końcówka 4 cale + potrzebne flansze, wieszaki, V-bandy, gniazdo na sondę, podcinanie zderzaka pod wydech według mojej koncepcji 2500 - 3000 pln.
W związku z tym, o ile nie znajdę nic w rozsądnej cenie chyba zacznę od samego dekata...
ps. czy seryjna ostatnia pucha ( przy dwustronnym wydechu ) jest mocno restrykcyjna? Realizowany plan to świeczki Evo, K&N, "twardy"dolot, dw200, dekat i program. Żadnych wodotrysków.
[ Dodano: 19-10-2023, 11:25 ]
Hop
[ Dodano: 10-11-2023, 09:46 ]
Jaki tłumik końcowy do turbo?
Ano może taki
https://zapodaj.net/plik-a5yRIokhwq
Fujitsubo Japan z krowy ( Evo X )
Bzyk_R1 - 10-11-2023, 20:22
Tiamat, ten jak i HKS od evoX pasuje ale wymaga poszerzenia rozstawu końcówek.
Tiamat - 11-11-2023, 10:48
Cały myk polega na tym, że właśnie mają być tak jak w Evo, bez przeróbek. Szerokość między seryjnymi końcówkami 90cm, a tutaj jest 75cm. Zobaczymy jak to wyjdzie / wejdzie. Trzeba będzie pokombinować z wieszakami, ale to oczywiste. Raczej zastanawia mnie, czy po dekacie i tym bydlaku dzieciom z tyłu głowy nie urwie🤪🙈
Bzyk_R1 - 11-11-2023, 23:50
Chodziło mi o wnęki w zderzaku Outlandera, jak zostawisz rozstaw z evo to nie schowasz ich w zderzaku, trzeba nisko opuścić.
Tiamat - 13-11-2023, 09:54
W większości O1T ten wydech " na dwie mańki" wisi pod zderzakiem. U mnie jest tak:
W zasadzie na równo ze zderzakiem, ale ten zderzak nie ma takich klasycznych wycięć na końcówki wydechu. Jest od samego dołu podcięty, ale tego nie widać nawet jak patrzysz na tyłek. Jak zamontuje wydech z Evo, to końcówki wydechu będą po wewnętrznej stronie obecnych końcówek ( zaraz obok ). Nie wykluczam, że trzeba będzie kombinować, ale dwa argumenty finalnie przesądziły:
1) majster mówi, że ogarnie
2) wydech na żywo wygląda, jakby przybył z piekła
Bzyk_R1 - 13-11-2023, 11:01
Wywołałem do tablicy właściciela Outlandera Turbo z wydechem Evo X HKS. Zobaczysz jak to leży.
Rafik83 - 13-11-2023, 14:08
Bzyk_R1 napisał/a: | Chodziło mi o wnęki w zderzaku Outlandera, jak zostawisz rozstaw z evo to nie schowasz ich w zderzaku, trzeba nisko opuścić. | Dokładnie tak po niżej fotka założonego OEM HKS EVO X
I fotka po przeróbce
[ Dodano: 13-11-2023, 14:12 ]
Tiamat napisał/a: | Cały myk polega na tym, że właśnie mają być tak jak w Evo, bez przeróbek. Szerokość między seryjnymi końcówkami 90cm, a tutaj jest 75cm. Zobaczymy jak to wyjdzie / wejdzie. Trzeba będzie pokombinować z wieszakami, ale to oczywiste. Raczej zastanawia mnie, czy po dekacie i tym bydlaku dzieciom z tyłu głowy nie urwie🤪🙈 |
Nie ma tragedi HKS z EVO X jest komorowy a nie przelotowy jeżdżę na nim bez kata I tłumika środkowego i jest spoko dużo lepiej jak na pełnym przelocie
|
|
|