Nasze Miśki - TurboBurbo
staszq2 - 29-11-2016, 12:56
Fragu napisał/a: | zleciała woda. |
Pała i zimna woda na sprzedającego jak tak można było zaniedbać
Ale ważne, że podołałeś Łukaszu problemowi, niech Misio lata
booohal - 29-11-2016, 13:05
Fragu napisał/a: | przed wymianą silnik zalany płukanką LM |
to tez zleciała woda...
LM z serii PRO?
Fragu - 29-11-2016, 13:15
Taka:
Aha! Przed odpięciem aku miałem auto włączanie świateł mijania przy odpaleniu auta - teraz bajer znikł. Wie ktoś może jak to włączyć ponownie?
booohal - 29-11-2016, 15:09
Pro ma znacznie lepszy skład. Tak na przyszłość
Fragu - 29-11-2016, 16:50
Dla potomnych:
manual mówi, że minimalne ciśnienie na wolnych to 0,29 bara, przy 3500 obrotów na minutę od 2,94 bara do ok 6,6 bara.
U mnie te wartości to: na starym oleju Castrol 0w30 na wolnych 0,70 bara, przy 3500 - 4,0 bary
na nowym oleju Motul X-cess 5w30, wolne 1,25 bara, przy 3500 - 4,2 bara.
Dziś profilaktycznie wizyta na stacji diagnostycznej z prośbą o dokładne sprawdzenie.
Minimalny luz na lewym sworzniu (przód) i lekko oberwana tylna tuleja przedniego, prawego wahacza.
Oczywiście od razu to wymienię.
Padła też sugestia żeby pomyśleć o przednich tarczach i klockach - po nowym roku ogarnę temat.
Bzyk_R1 - 29-11-2016, 19:53
apollo99 napisał/a: | A najlepiej oddaj go z powrotem bo auto ma chyba jakąś wadę ukrytą. |
No i weź i ludzi słuchaj...tak miało wadę, wodę w silniku. Gratki i ulepszać dalej proszę...
Fragu - 01-12-2016, 11:32
Słuchajcie. Po zakupie miałem w Outku aktywną funkcję auto włączania i wyłączania świateł.
Po odpięciu aku już tego nie ma - ktoś wie jak to zaprogramować/włączyć?
W@sio - 01-12-2016, 12:32
Fragu, u mnie to działa w ten sposób, że jak zostawię przekręconą manetkę świateł jakby miały być cały czas włączone to po wyjęciu kluczyka gasną, po włożeniu i przekręceniu na zapłon zapalają się automatycznie
Fragu - 01-12-2016, 13:35
No dokładnie - tak to u mnie też działało
W@sio - 01-12-2016, 14:52
Spróbuj jeszcze raz odpiąć akumulator, tyle że na wyłączonych światłach (manetka na off). Podepnij akumulator i przetestuj. - u mnie raz jak odpiąłem aku na włączonych światłach nie chciało działać (prawdopodobnie coś się ETACS źle ustawia), musiałem jeszcze raz resetować kompa i zaczęło działać normalnie
Fragu - 02-12-2016, 13:21
Taką ofertę dostałem z AUTO FLESZ'a (tam gazowałem Galanta i byłem bardzo zadowolony, z resztą zakład jest polecany):
STAG 200 GOFAST / KME GOLD GT / BARRACUDA 130 nl/min --- 3100 złotych
TECH 224/ KME GOLD GT / BARRACUDA 130 nl/min --- 3100 złotych
STAG 4 QBOX BASIC / KME GOLD GT / BARRACUDA 130 nl/min --- 3200 złotych
STAG 4 QBOX PLUS / KME GOLD GT / BARRACUDA 130 nl/min --- 3400 złotych
Zbiornik TOROIDALNY w miejsce koła zapasowego (ceny obowiązują do pojemności zbiornika 55L przy większym litrażu dopłata uzależniona od wielkości zbiornika)
Zawór tankowania pod klapkę
Wielozawór TOMASETTO EXTRA
Węże gazowe PARKER
Co myślicie?
Owczar - 02-12-2016, 13:39
Wszystkie zestawy ok, ale najważniejsze jest strojenie po AFR w trasie.
Bzyk_R1 - 02-12-2016, 14:11
Ja mam mQBOXa barracudy 130 i AC Reda i na razie lata mi to bajka. Nie wiem jak u Ciebie ale w moim serwisie wszystko co nie jest ze staga nie podlega homologacji (konkurencja) więc pewnie Golda Ci nie wpiszą na FV. Zapytaj jak tam z termiką KME w trasie i jakie spadki ciśnienia będzie miał. AC red przy WOT max 0,17 bara bodajże u mnie więc bardzo poprawili go względem początku produkcji. Węże ważne żeby fi 8 miały. 55l wchodzi z luzem. Próbuj zamówić 58l i zapytaj W@sia jak zrobić żeby się zamykało. Każdy litr w turbiaku jest IMO ważny. Owczar, dobrze prawi obowiązkowo w turbo strojenie z AFR. U mnie za całość zapłaciłbyś 2900zł
Fragu - 02-12-2016, 14:33
Przejadę się do nich porozmawiać w cztery oczy.
Chyba bym się zdecydował na Techa.
Jak ten KME GOLD GT się sprawuje to sam jestem ciekawe, w Galu miałem AC RED 250 i było super.
U mnie w bagażniku nie ma tego schowka pod podłogą, czyli wejdzie coś 60 litrowego?
Bzyk_R1 - 02-12-2016, 14:59
U nikogo nie ma schowka (pod kołem nie podłogą) i żeby podszedł 58l (totalny absolutny max! ) musisz przyszlifować od spodu plastikowy uchwyt, za który podnosisz środek bagażnika do góry żeby zajrzeć do koła, co spowoduje że podłoga bagażnika zamknie się równo bez odstawania względem boczków. Jeśli nie przyszlifujesz, będzie się uchwyt opierał o butle i decha nie równo leży. Uff już dokładniej się nie da Tak jak pisałem 55 wchodzi bez modów. U mnie taki dały niestety. Ale pływak zagięli żeby więcej wlewać.
|
|
|