To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 Pabianice

murek10 - 05-01-2017, 07:23

czarny.marcin napisał/a:
Paweł84 napisał/a:


i powiem tak automat dziadkowóz


automaty to skrzynie dla kierowców inwalidów i tu dwa znaczenia tego słowa , czyli faktycznie osób dotkniętych nieszczęśliwie przez los niepełnosprawnych , jak i ''kierowców inwalidów'' czyli tych dla których sprzęgło to czarna magia.
I proszę bardzo niech się obrażają co poniektórzy jeżdżący automatami ale dla mnie ktoś kto nie radzi sobie ze sprzęgłem , nie ruszy pod górkę bez ręcznego , wjedzie do zaspy ze zwykłą skrzynia i napędem na ośkę i gaz w podłodze a jedno koło stoi w miejscu to dla mnie ''inwalida'' nie kierowca .


Śmieszą mnie takie wpisy. Pewnie automata to na zdjęciach widziałeś tylko i się wypowiadasz :-)

Krzyzak - 05-01-2017, 10:55

czarny.marcin napisał/a:
Amerykanie jeżdżą tylko automatami niczym innym nie potrafią
szufladkujesz ludzi.. stwierdzenie tak samo nieprawdziwe i binarne jak
czarny.marcin napisał/a:
jeżdżący automatami ale dla mnie ktoś kto nie radzi sobie ze sprzęgłem


czarny.marcin napisał/a:
zgaś szybko np rozbiegniętego diesla z automatem
przyznam, że nie rozumiem
Tomek - 05-01-2017, 10:58

czarny.marcin napisał/a:
zgaś szybko np rozbiegniętego diesla z automatem


koronny argumenty w dyskusji :)
się uśmiałem

Paweł84 - 05-01-2017, 11:10

ja z obu skrzyń jestem zadowolony , automat po mieście super , w korkach super , natomiast manual zrywniejszy odskocznia od automatu

mam dwa rodzaje i sie bardzo ciesze z tego powodu :mrgreen:

sampler - 05-01-2017, 14:04

Krzyzak napisał/a:

czarny.marcin napisał/a:
zgaś szybko np rozbiegniętego diesla z automatem
przyznam, że nie rozumiem


Chodzi o zgaszanie samochodu z padniętą turbiną kiedy olej idzie do dolotu i dochodzi do rozbięgnięcia się silnika. Nie reaguje na odcięcie paliwa, pedał gazu itd. Metody na zgaszenie są dwie. Zdławienie napędem (przy hydrokinetyku tak jak kolega napisał ciężkie do zrealizowania) lub odcięcie powietrza do dolotu.

Włączając się do dyskusji odnośnie MT vs AT to trzeba uczciwie powiedzieć że 4 biegowy tiptronic z galanta to już leciwa konstrukcja i szału nie robi. Co innego nowe automaty np 8 biegowy ZF który zmienia biegi jak dwusprzęgłówka. Pozatym automat to dobra opcja przy Dieslu bo nie mamy wtedy dwumasy i potencjalnych kosztów.

Lucek_37 - 05-01-2017, 22:55

czarny.marcin napisał/a:
Kolejny minus automata zgaś szybko np rozbiegniętego diesla z automatem

Każdy nowy diesel ma klapy w kolektorze dolotowym na taki wypadek (odcinają dopływ powietrza) Nawet VW pod koniec lat 90-tych to robił. A propo pytanie? Czy Galant w dieslu miał automat?

Hugo - 06-01-2017, 10:04

Cytat:
zy Galant w dieslu miał automat?
Nie, bo nawet z miejsca by nie ruszył :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group