To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA

milo - 14-11-2014, 15:51

ViBeZ napisał/a:
Miał ktoś coś do czynienia ze sprężynkami H&R -35 przód

Szybko założyłem i szybko zmieniłem dla mnie stanowczo za nisko, teraz walają się po garażu :mrgreen:

ViBeZ - 14-11-2014, 16:16

Eee nie jest strasznie nisko. Wygląda całkiem spoko. Bo straszą mnie żebym nie brał na przód -45 i rozważam inne opcje. Na tył też Ci się walają jakieś może? :roll:
eremita - 14-11-2014, 16:59

Ja miałem -50 wyglądał super ale tarłem co chwilę tu masz porównanie -50 przód z -30 http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=390
milo - 14-11-2014, 19:51

ViBeZ napisał/a:
Wygląda całkiem spoko. Bo straszą mnie żebym nie brał na przód -45 i rozważam inne opcje. Na tył też Ci się walają jakieś może?

Sprężyna wchodzi na amortyzator bez ściskania ściągaczami , mam tylko na przód :D
eremita napisał/a:
a miałem -50 wyglądał super ale tarłem co chwilę

Amortyzator pracował normalnie :?: przy takim zakresie powinien być krótszy

eremita - 14-11-2014, 22:28

milo napisał/a:
Amortyzator pracował normalnie przy takim zakresie powinien być krótszy


Na 100% nie pracował normalnie i pewnie dlatego wylał :wink:
Ja go tak kupiłem od helmuta po niemieckiej autostradzie fajnie się jechało ale w Polsce masakra,
Kolejnym problemem było to że był tak niski że nie dało rady wsunąć łapy podnośnika pod niego by go podnieć, nawet mały podnośnik typu piesek nie wchodził pod fala :roll:

Maximus1005 - 14-11-2014, 23:01

ViBeZ napisał/a:
Miał ktoś coś do czynienia ze sprężynkami H&R -35 przód i -15 tył ?? 29507-1 numer. Wydaje mi się że to ciekawa opcja dla chcących obniżyć symbolicznie Gala, a jednocześnie fajnie powinien się wyrównać przód z tyłem u tych u których przód sterczy :D

wydaje mi sie ze te sprezyny sa dedykowane do samochodow z systemem samopoziomujacym

milo - 15-11-2014, 15:08

eremita napisał/a:
Ja go tak kupiłem od helmuta po niemieckiej autostradzie fajnie się jechało ale w Polsce masakra,

Takie u nas drogi i trzeba uważać na studzienki i nierówności itp przez to mam czujnik odległości - wysokości takie zabezpieczenie
Sprężyny h&r 29507 wysokość podwozia w najniższym miejscu 6 cm teraz jest podniesiony i ma 9 -10 cm

ViBeZ - 15-11-2014, 18:32

Maximus1005 napisał/a:
wydaje mi sie ze te sprezyny sa dedykowane do samochodow z systemem samopoziomujacym


Zgadza się. Teraz to doczytałem.

Czyli wychodzi że jedyne opcje to:
Eibach który obniża przód i tył o tyle samo
H&R który także obniża przód i tył o tyle samo
lub zestaw H&R -45 przód / -35 tył
aaalboo bawić się w jakieś MTSy i JAMEXy :|

Tak źle, a tak nie dobrze.
Bo najbardziej mi chodzi o pozbycie się rożnicy przód /tył + gleba i patrząc po fotkach w necie widzę że na tym drugim zestawie H&R idzie to fajnie osiągnąć, a kurde większość gada że będzie za nisko. Już na fabrycznym zawiasie który mam bywało że coś tam otarłem zderzakiem i musiałem się oswoić z jego wysokością i delikatniej jezdzić.

Nie można pogodzić komfort/wygląd? :(
Może nawet nie tyle komfort, a w miare bezpieczna przeprawa przez wyboje + wygląd.

eremita - 15-11-2014, 19:41

ViBeZ napisał/a:
Nie można pogodzić komfort/wygląd?
Może nawet nie tyle komfort, a w miare bezpieczna przeprawa przez wyboje + wygląd.


Można - Eibach

Wynalazki typu jamex sobie odpuść.

Robiąc tył wyżej przedni zderzak bardziej zbliży się do zemi.

Większość ludzi ma problem z tyłem bo z tego co piszą mają LPG co obciąża tył
Tobie to nie grozi :wink:

arturj123 - 16-11-2014, 11:21

Jamex to też solidna marka, jednak zgodzę się do jazdy codziennej to też bym brał Eibach-a
Maximus1005 - 17-11-2014, 17:05

Mam takie pytanie wiem ze sprezyny przednie pasuja z sedana do kombi ale czy mimo to jest miedzy nimi jakas roznica? Chodzi o eibach
vego2509 - 17-11-2014, 19:30

To ja też się podepnę pod temat choć nie wiem czy dobry...
1. Czy prześwit z tyłu i przodu to wina amorków czy sprężyn?
2. Jeśli nie muszę przykładać dużej siły żeby bujnąć tyłem to wina sprężyn czy amorków? (bujam za hak jedną nogą)
Może to śmiesznie będzie się czytało ale nie wiedziałem jak to napisać
http://wrzucaj.net/images...C0002jpg_11.jpg

milo - 17-11-2014, 19:35

vego2509 napisał/a:
Jeśli nie muszę przykładać dużej siły żeby bujnąć tyłem to wina sprężyn czy amorków? (bujam za hak jedną nogą)

Jeśli skacze jak żaba to amortyzatory już nie trzymają
Ale przód to masz strasznie wysoko w stosunku do felg :shock:

vego2509 - 17-11-2014, 19:52

No co ty nie powiesz... Wygląda to strasznie komicznie... Tylko nie mam pojęcia dlaczego taki się zrobił. Zaraz muszę wyjść z domu to zmierzę przy okazji ile wynoszą te szczeliny i napiszę. Jak żaba to chyba nie ale strasznie miękko jest
Fragu - 17-11-2014, 20:06

vego2509, a jakie masz opony?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group