To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Polarny ninja

rosomak1983 - 08-07-2009, 19:57

Kupiłem nowe świece NGK, (bo silniczek pomimo dobrej jazdy czasem jakby przerywał) tyle ze po wymianie cos zaczeło swirować w zapłonie :shock: Generalnie jutro zrobie podmianke drugiego aparatu zapłonowego i sie okaze.

Dodatkowo mierzyłem dzis kompresje na cylindrach w ,,nowym'' silniku.
1. 13
2. 14
3. 13
4. 13
Chyba dobrze (wieksza niz w poprzednim), własciciwie co mozna na tej podstawie powiedziec?????

Anonymous - 08-07-2009, 21:54

Wartości są mniej istotne jak różnice pomiędzy poszczególnymi. Jest git-nie szukaj dziury :wink:

W 1.6 nie dłub bo to bezsens(nie zamierzam nikogo urazić) - 2.0 pakuj lub 2.4 jak Nysan - aporopo właśnie dzisiaj(teraz) łączą do kupy z Leszczem 4g63 z 4g64. :wink:

rosomak1983 - 09-07-2009, 14:53

autoR napisał/a:
Jest git-nie szukaj dziury :wink:

nie szukam ale albo zapłon albo cos innego zmula...
autoR napisał/a:
W 1.6 nie dłub bo to bezsens(nie zamierzam nikogo urazić)

spoko luz ale nie zapominaj o 1.3 w swojej strartletce :D :D :D Apropo uturbienie to chyba nieopłacalne.... by było.

londolut - 09-07-2009, 18:10

rosomak1983 napisał/a:
nie zapominaj o 1.3 w swojej strartletce
Starleta to akurat całkiem inna bajka ;) 750 kg, 1.3 turbo grubo ponad 100 kucy i przede wszystkim FABRYKA - czyli można dużo więcej lekkim lolem bo jest T :)
pawela - 09-07-2009, 20:18

rosomak1983 napisał/a:
autoR napisał/a:
Jest git-nie szukaj dziury :wink:

nie szukam ale albo zapłon albo cos innego zmula...
autoR napisał/a:
W 1.6 nie dłub bo to bezsens(nie zamierzam nikogo urazić)

spoko luz ale nie zapominaj o 1.3 w swojej strartletce :D :D :D Apropo uturbienie to chyba nieopłacalne.... by było.


ostatnio na coltmanii 3 osoby uturbiły 4G92, 0.4-0,5 bara więc na sofcie, moc ok 160KM, koszt 5-8k

rosomak1983 - 09-07-2009, 20:27

pawela napisał/a:
ostatnio na coltmanii 3 osoby uturbiły 4G92, 0.4-0,5 bara więc na sofcie, moc ok 160KM, koszt 5-8k

czy nie lepiej swapować 1.8 Gti przy tych kosztach??? Acha ile im to pali benzy???

Najchetniej włożyłbym nitro i uzywał raz na 3 miesiace :D :D :D

Wogóle to dzis przełożyłem aparat zapłonowy ze starego silnika i musze powiedziec ze chyba strzał w dziesiake!!!!! 8) 8) 8)
Po pierwszych testach dynamika jazdy jest wiecej niz zadawalajaca... Na innym aparacie (zamontowanym razem z silnikiem który kupiłem) przerywał przy przsyspieszniu co powodowało zmułe... I choc na dynamike poprzedniego silnikora nie moge narzekać wydaje mi sie ze ten ,,nowy'' jest troszke bardziej dynamiczny :) Najlepsze jest to ze o mały wlos nie sprzedałem aparatu zapłonowego (tego sprawnego ze starego silnika)...

macieekg - 10-07-2009, 00:01

rosomak1983 napisał/a:
pawela napisał/a:
ostatnio na coltmanii 3 osoby uturbiły 4G92, 0.4-0,5 bara więc na sofcie, moc ok 160KM, koszt 5-8k

czy nie lepiej swapować 1.8 Gti przy tych kosztach???


Najlepiej to swapować 1,8 i uturbić :D


btw. strasznie podoba mi się twój lancerek w białym mu do twarzy,
wogole ta generacja ma w sobie coś co przyciąga oko.

Jak czytam co z nim robisz to chyba jest jednym z tych ideałów.

karolgt - 10-07-2009, 01:48

macieekg napisał/a:
Jak czytam co z nim robisz to chyba jest jednym z tych ideałów.


dokładnie i nie często spotykany.
Ostatnio widziałem jednego białego CB0 w Krakowie ale w starsznym stanie, odrazu pomyślałem że ten Rosomaka powinno sie pkazywać właścicielą takich zaniedbanych żeby im było wstyd :D

helmansph - 10-07-2009, 07:57

karolgt, Dokładnie autko Rosomaka powinno być przykładem, w Wałbrzychu też spotkałem już kilka razy takiego białego CBO, ale tamten to "zgnita padlina" niestety, a autko Rosomaka jest pięknie utrzymane .
rosomak1983 - 10-07-2009, 14:56

macieekg napisał/a:
to chyba jest jednym z tych ideałów.

heh no dzieki ale jeszcze sporo jest do zrobienia...
helmansph napisał/a:
jest pięknie utrzymane .

przyznaje ze jest zadbane... :)

rosomak1983 - 17-07-2009, 03:37

Autko jest u blacharza, robione jest nadkole z tyłu. Progi pomalowane czekaja juz na założenie... :D no ale najpierw nadkola rzecz jasna... Co do silnika to śmiga az miło... obroty ładne, dynamika super.
karolgt - 17-07-2009, 10:23

rosomak1983 napisał/a:
Autko jest u blacharza, robione jest nadkole z tyłu. Progi pomalowane czekaja juz na założenie... :D no ale najpierw nadkola rzecz jasna... Co do silnika to śmiga az miło... obroty ładne, dynamika super.


no to pochwal sie efektami jak już będą.

U mnie juz wszystko zrobione, pozostały tylko zdjęcia ale to w sobote :P

rosomak1983 - 17-07-2009, 10:27

karolgt, jak monotwałes na kleju od szyb??? :P
karolgt - 17-07-2009, 11:51

rosomak1983 napisał/a:
karolgt, jak monotwałes na kleju od szyb??? :P


poczatkowo tak, ale średnio mi to wyszło, bo po prostu nie mialem gdzie.
Naszczeście znalazłem goscia ktory zajmuje sie tylko plastikami i za 100 zl mi to naprawde super przykleił.

Dawał nie na kleju do szyb tylko czyms innym, podobno bardziej uniwersalnym, ale nie pamietam nazwy;/

pytałem go o patent jak to przyklejać i już wiem :)

podjeżdzasz pod krawężnik na parenaście cm, w miare równolegle. Przykładasz próg, przyklejasz a potem docinasz krótkie deski i "wbijasz" je miedzy samochod a krawężnik :)

bo dociskanie jakimis deskami, opierac cos itd, nie zdaje egzaminu, za slabo dociska i potem sie przykleja ale nie jest aż tak mocno dociśnięte.

rosomak1983 - 17-07-2009, 13:56

Dzieks Karol, choc ja spróbuje na kleju do szyb. Mam ori progi z EVO wiec sa zaczepy itp. A wszystko gra plug and play... Myslałem nad zrobieniem dziur ale chyba jednak lepiej na kleju...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group