To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

macia - 16-12-2009, 21:31

Coś tu się nie zgadza, bo MadMax z Łodzi i inny numer, a tu Rzeszów. Może nowy nabywca jednak się rozmyślił :roll:
gres - 17-12-2009, 08:38

mitsu_pl napisał/a:
Powiem wam tak, chodź nie jeździłem akurat tym modelem L200, to jednak pociągnięcie bokiem jakiego kolwiek Pick-up'a (w tym przypadku to był stary hilux oraz nissan - ten przed navarą). Dzieje się tak za sprawą nadzwyczaj lekkiego tyłu... Można takie cuda wyprawiać, że to w pale się nie mieści. Na śliskiem nie próbowałem i możliwe, że faktycznie będzie problem z jego opanowaniem, ale na żwireczku, czy świerzej kostce - jeszcze posypanej piaskiem - nie ma problemu :D


czy ja wiem czy z L200 taki pick up:P
Hilux ma chyba znacznie lżejszy tył a do tego napęd tlyko na tył ( przynajmniej najtansza wersja najnowszego) Fakt że ponoć świetna zabawa.
Ale mi chodziło oto że w L200 przeszkadzać może elektronika.

Galem wczoraj powariowałem :) Dużo mocy idzie na tył i bez problemu fajne bączki sie kręci a łuki znacznie przyjemniej niż RWD. Tylko cholera 3 razy w krawężnik wyrżnałem ( lekko ale jednak )

Anonymous - 17-12-2009, 13:15

Panowie L200 jako jedyne na rynku z pickupów ma możliwość stałego napędu na 4 buty od 0 do 200 km/h. Navara ma tylko napęd na tył jest ociężały i ma silnik od Renault co go dyskwalifikuje, Hilux to Toyota więc nie ma wyglądu i nie jeździ, Ranger to Ford a każdy Ford g.... wart. Nie będę dalej wymieniał bo jednak Misiek zawsze pozostanie miśkiem. Można napisać tak : "Podpal, ugaś ropą zalej Mitsubishi jedzie dalej" Super Select pozwala na wiele ale można ograniczyć jego ingerencje i wtedy naprawdę daje wielką radość na śniegu co dzisiaj miałem okazję sprawdzić. Tak najwyraźniej nowy nabywca się rozmyślił i odsprzedaje Galanta dalej.
mitsu_pl - 17-12-2009, 14:20

Wszystkie te auta mają napęd na tył, a przód dołączany. ja jeździłem z rozpiętym napędem, czyli samym tyłem, dlatego tak fajnie się kręciło. Toyota ma u mnie jeden wieeelki plus za bardzo duży prześwit (mówię o starszym modelu), natomiast brakiem osłon na skrzynie i reduktor (często się czepia w terenie) dostała minusa, więc się zredukowało :D A misiek przynajmniej ma porządny wygląd... ;)
Anonymous - 17-12-2009, 14:24

mitsu_pl napisał/a:
Wszystkie te auta mają napęd na tył


Zgadza się mitsu ale tylko elka ma możliwość zapięcia czterech w trakcie jazdy do 100 km/h a potem możesz cały czas jechać na czterech do oporu i tym się właśnie wyróżnia elka od konkurencji...

gres - 17-12-2009, 14:27

MadMax napisał/a:
: "Podpal, ugaś ropą zalej Mitsubishi jedzie dalej" .


nie no to akurat pasuje do hiluxa - kto widział odpowiedni odcinek top gear ten wie oco chodzi :D

szpala85 - 17-12-2009, 14:46

MadMax napisał/a:
Navara ma tylko napęd na tył jest ociężały i

MadMax napisał/a:
Zgadza się mitsu ale tylko elka ma możliwość zapięcia czterech w trakcie jazdy do 100 km/h a potem możesz cały czas jechać na czterech do oporu i tym się właśnie wyróżnia elka od konkurencji...


:roll: pierwsze słyszę :roll:

ojca navarą ( Navara 07r. 2.5 DCI 145 KM) można w trakcie jazdy( z jaką kolwiek prędkością ) przełączać napęd 4x4 i można spokojnie pędzić ile fabryka daje .....
może inaczej ... znasz kogoś kto przy 100 km/h przełacza napęd 4x4 ?

ps. przy przełączaniu napędu z 4x4 do 4x4 LOW trzeba auto zatrzymać tylko wtedy

a... i Navara wcale nie jest taka ociężała :twisted: w czasie jazdy nawet nie wiesz kiedy i na liczniku masz nagle 100 km/h .... zresztą sam moment obrotowy 355 Nm .... chciał bym mieć taki w Galancie :twisted:

misiek-misiek - 17-12-2009, 19:02

MadMax napisał/a:
Ranger to Ford a każdy Ford g.... wart.

Gwoli ścisłości Ranger to Mazda tylko ma znaczki Forda i w takiej wersji idzie na Europę. Z resztą ford z mazdą już się kumają od lat np. Probe i MX-6 to to samo auto tylko w innym opakowaniu. Swego czasu mazdy 626 miały skrzynie automatyczne od mondeo, które nie wytrzymywały a szkoda. Z resztą co dzisiaj jest porządnie wykonane?

I czym ja biedny robaczek będę jeździł za 10 lat :?: :D

P.S. każdą tylnonapędówką się fajnie jeździ po śniegu, FWD też :mrgreen: tylko trzeba miec sprawny ręczny :P

Anonymous - 17-12-2009, 22:52

szpala85 napisał/a:
znasz kogoś kto przy 100 km/h przełacza napęd 4x4 ?


Napisałem że do 100 km/h max można go przełączyć nie więcej a to różnica. A masz w Navarze odpowiednik superselect ? Tam jest rozwiązanie prostsze niż easyselect wiec żadna radocha... W pojedynku z Elką Navara ma raczej marne szanse na asfalcie że nie wspomnę o terenie...

misiek-misiek napisał/a:
Z resztą ford z mazdą już się kumają od lat np. Probe i MX-6 to to samo auto tylko w innym opakowaniu


misiek misiek poczytaj trochę inne moje posty to będziesz wiedział co sądzę o fuzji Mazda-Ford ... Jedno i drugie to sh...t Przerabiałem temat Mazdy już dawno temu i staram się o tym zapomnieć

[ Dodano: 17-12-2009, 22:57 ]
gres napisał/a:
nie no to akurat pasuje do hiluxa


gres lansowanie Toyoty przez Clarksona to już stały element programu TG więc nie daj się zwieść - szefowie z Toyoty płacą BBC dobrze za reklamę. Pogadajcie z kimś kto był w Japonii dłużej - tam Toyota wcale nie jest taka super popularna i niezawodna... Raczej marka dla ludu coś jak VW w europie co nie znaczy że to złe samochody tak jak np. Mazda

mitsu_pl - 18-12-2009, 10:57

Panowie, pozostawmy już temat pick'up-ów, bo to jest temat stworzony dla E88A ;) , a powoli się przeradza w ścieżkę wojenną Toyoty, Mazdy, Nissana itp. Wszyscy doskonale wiedzą, że L200 jest najlepsze :D tylko niektórzy się wstydzą do tego przyznać ;) Tak więc myślę, że można spokojnie zakończyć tą dyskusję na temat innych marek i zająć się naszymi rarytasami spod trzech diamentów!
Frost - 18-12-2009, 11:28

tak więc, w GW pada śnieg, co za tym idzie - pół zbiornika paliwa zostało sporzytkowane wczoraj na ośnieżonym placu heheheheh
Jedno trzeba przyznać, może i kontroli trakcji nie ma, może i nie ma super nowoczesnych zabezpieczeń i rozwiązań, ale Galant E88A wymiata na śniegu bez dwóch zdań, nawet lecąc po placu bokiem przy około 60km/h bez problemu panuje się nad autem, mozna by nawet powiedziec że idealne auto do zabawy na śniegu dla mało rozgarniętych kierowców - w sam raz na pierwszy raz na śnieg, jak będe miał syna to pierwsze kroki na śniegowym drifcie powienien robić w Galu E88A :mrgreen:

szpala85 - 18-12-2009, 12:25

mitsu_pl napisał/a:
Wszyscy doskonale wiedzą, że L200 jest najlepsze :D


:twisted: bo to Misiek :twisted:

mc - 18-12-2009, 14:46

frost83, rzeczywiście masz racje. Miałem wczoraj okazję pierwszy raz przejechać się nim po śniegu i dwa razy skusilem się aby wejść ostrzej w zakręt. Opanowanie auta przy bocznym poślizgu to sama przyjemnosć. Auto praktycznie samo z niego wychodzi. A uśmiech z gęby nie schodził nawet przez sekundę :mrgreen:
jacek11 - 18-12-2009, 23:45

mc napisał/a:
A uśmiech z gęby nie schodził nawet przez sekundę :mrgreen:

Coś mi to przypomina :D

Anonymous - 19-12-2009, 12:28

mitsu_pl napisał/a:
Panowie, pozostawmy już temat pick'up-ów


Święta racja mitsu_pl tyle że panowie nie przekreślajcie mnie - ja tu chętnie będę gościł bo sercem jestem z galami...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group