[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tłoczek zacisku hamulcowego, zapiekający się hamulec
Tomii - 23-01-2016, 11:08
asec69 napisał/a: | Dzisiaj rozebrałem cieknący tłoczek 60,2 na przedzie Galant jednotłoczkowe hamulce - tarcze 256 mm.
Mam pytania
- jaki polecacie tłoczek zacisku
- co sądzicie o takim zastawie
http://allegro.pl/reperat...5908335146.html
- jaki zestaw naprawczy jest optymalny i polecany do tego zacisku?
z gory dzięki |
Do zacisku zestaw naprawczy (gumki) tylko w oryginale, tak jak wyżej napisane, tłoczek 60,2mm może być zamiennik np Frenkit.
asec69 - 23-01-2016, 23:58
Tomii napisał/a: | Do zacisku zestaw naprawczy (gumki) tylko w oryginale, |
tylko gdzie oryginalne gumki dostanę?
Owczar - 24-01-2016, 00:25
W aso, może u japaneze lub na amayama.com.
Mandrake - 24-01-2016, 09:43
asec69 napisał/a: | Tomii napisał/a: | Do zacisku zestaw naprawczy (gumki) tylko w oryginale, |
tylko gdzie oryginalne gumki dostanę? |
http://www.mitsubishi.auto-club.com.pl/
Bez problemu wysyłają kurierem
Bizi78 - 24-01-2016, 10:44
Prawdopodobnie tutaj masz, tylko trzeba zweryfikować nr. OE po vinie .
http://allegro.pl/pajero-...5045935167.html
Ewcia80 - 24-01-2016, 18:32
Hejka.Czy takie czynności jak wymiana zestawu naprawczego tłoczka,czyli te uszcelnienia itp.
MR527672 wykouje się okresowo,czy wtedy kiedy coś niedomaga?Wiem,że w listopadzie 2014 roku miałam robioną tzw,regenracje zacisków przednich.Czy na wiosnę powinnam znowu zakupić taki zestaw,czy wystarczy jak mechanik wyciągnie te śruby prowadzące i je nasmaruje oraz sprawdzi stan gumek i osłon?
Sunderland86 - 25-01-2016, 08:07
Ewcia80 napisał/a: | Hejka.Czy takie czynności jak wymiana zestawu naprawczego tłoczka,czyli te uszcelnienia itp.
MR527672 wykouje się okresowo,czy wtedy kiedy coś niedomaga?Wiem,że w listopadzie 2014 roku miałam robioną tzw,regenracje zacisków przednich.Czy na wiosnę powinnam znowu zakupić taki zestaw,czy wystarczy jak mechanik wyciągnie te śruby prowadzące i je nasmaruje oraz sprawdzi stan gumek i osłon? |
Gumki wymienia się wtedy, gdy są w jakiś sposób uszkodzone lub wyeksploatowane.
Prowadnice zacisków trzeba regularnie smarować, inaczej się zapieką.
Marcino - 25-01-2016, 08:20
Ja zrobiłem regenerację przednich zacisków poliftowych jeden tłoczek, na zestawie Autofrein i zero problemów:) a mam to już chyba ponad 2 lata.
Owczar - 25-01-2016, 08:57
A u mnie te gumki po ok 2 latach zesztywnialy. A na prowadnicach spuchly. Trochę się zawiodłem.
komarsnk - 25-01-2016, 19:41
Owczar napisał/a: | A u mnie te gumki po ok 2 latach zesztywnialy. A na prowadnicach spuchly. Trochę się zawiodłem. |
Ja wczoraj miałem zmieniane na ori bo Autofren (tak podejrzewam) na mrozie tak puścił, że żona niemal się nie zabiła
Hugo - 25-01-2016, 19:43
komarsnk napisał/a: | Ja wczoraj miałem zmieniane na ori bo Autofren (tak podejrzewam) na mrozie tak puścił, że żona niemal się nie zabiła | Masakra. A u mnie dzisiaj odwilż, odpalam auto, ruszam, naciskam pedał hamulca a on twardy jak skała i auto ledwo zwalnia Po dwóch naciśnięciach hamulce już takie jak zawsze. Co to mogło być? Na mrozie -20 st. C i więcej nigdy nic takiego się nie zdarzyło...
Owczar - 25-01-2016, 20:11
Spuchniete gumki? Po tylu latach wymiana to konieczność nawet jeśli wyglądają dobrze.
Hugo - 25-01-2016, 20:21
Owczar napisał/a: | Spuchniete gumki? | Które? A coś z serwem może być? Bo słyszę, że piszczy za pedałem hamulca w kabinie od jakiegoś czasu podczas jego naciskania. Chyba najwyższy czas na swap hamulców...
deejay - 25-01-2016, 22:27
Hugo napisał/a: | Po dwóch naciśnięciach hamulce już takie jak zawsze. Co to mogło być? Na mrozie -20 st. C i więcej nigdy nic takiego się nie zdarzyło... |
Zamarznięte skroplone opary wodne w przewodzie podciśnienia od kolektora ssącego do serwa na 99% były powodem twardego hamulca.
Hugo - 26-01-2016, 07:47
deejay napisał/a: | Zamarznięte skroplone opary wodne w przewodzie podciśnienia od kolektora ssącego do serwa na 99% były powodem twardego hamulca | Czy to oznacza, że mam gdzieś nieszczelność? Dzisiaj rano nic takiego się nie wydarzyło.
|
|
|