To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tłoczek zacisku hamulcowego, zapiekający się hamulec

Tomii - 23-01-2016, 11:08

asec69 napisał/a:
Dzisiaj rozebrałem cieknący tłoczek 60,2 na przedzie Galant jednotłoczkowe hamulce - tarcze 256 mm.

Mam pytania

- jaki polecacie tłoczek zacisku
- co sądzicie o takim zastawie
http://allegro.pl/reperat...5908335146.html

- jaki zestaw naprawczy jest optymalny i polecany do tego zacisku?

z gory dzięki


Do zacisku zestaw naprawczy (gumki) tylko w oryginale, tak jak wyżej napisane, tłoczek 60,2mm może być zamiennik np Frenkit.

asec69 - 23-01-2016, 23:58

Tomii napisał/a:
Do zacisku zestaw naprawczy (gumki) tylko w oryginale,


tylko gdzie oryginalne gumki dostanę?

Owczar - 24-01-2016, 00:25

W aso, może u japaneze lub na amayama.com.
Mandrake - 24-01-2016, 09:43

asec69 napisał/a:
Tomii napisał/a:
Do zacisku zestaw naprawczy (gumki) tylko w oryginale,


tylko gdzie oryginalne gumki dostanę?


http://www.mitsubishi.auto-club.com.pl/

Bez problemu wysyłają kurierem

Bizi78 - 24-01-2016, 10:44

Prawdopodobnie tutaj masz, tylko trzeba zweryfikować nr. OE po vinie :wink: .
http://allegro.pl/pajero-...5045935167.html

Ewcia80 - 24-01-2016, 18:32

Hejka.Czy takie czynności jak wymiana zestawu naprawczego tłoczka,czyli te uszcelnienia itp.
MR527672 wykouje się okresowo,czy wtedy kiedy coś niedomaga?Wiem,że w listopadzie 2014 roku miałam robioną tzw,regenracje zacisków przednich.Czy na wiosnę powinnam znowu zakupić taki zestaw,czy wystarczy jak mechanik wyciągnie te śruby prowadzące i je nasmaruje oraz sprawdzi stan gumek i osłon?

Sunderland86 - 25-01-2016, 08:07

Ewcia80 napisał/a:
Hejka.Czy takie czynności jak wymiana zestawu naprawczego tłoczka,czyli te uszcelnienia itp.
MR527672 wykouje się okresowo,czy wtedy kiedy coś niedomaga?Wiem,że w listopadzie 2014 roku miałam robioną tzw,regenracje zacisków przednich.Czy na wiosnę powinnam znowu zakupić taki zestaw,czy wystarczy jak mechanik wyciągnie te śruby prowadzące i je nasmaruje oraz sprawdzi stan gumek i osłon?


Gumki wymienia się wtedy, gdy są w jakiś sposób uszkodzone lub wyeksploatowane.
Prowadnice zacisków trzeba regularnie smarować, inaczej się zapieką.

Marcino - 25-01-2016, 08:20

Ja zrobiłem regenerację przednich zacisków poliftowych jeden tłoczek, na zestawie Autofrein i zero problemów:) a mam to już chyba ponad 2 lata.
Owczar - 25-01-2016, 08:57

A u mnie te gumki po ok 2 latach zesztywnialy. A na prowadnicach spuchly. Trochę się zawiodłem.
komarsnk - 25-01-2016, 19:41

Owczar napisał/a:
A u mnie te gumki po ok 2 latach zesztywnialy. A na prowadnicach spuchly. Trochę się zawiodłem.

Ja wczoraj miałem zmieniane na ori bo Autofren (tak podejrzewam) na mrozie tak puścił, że żona niemal się nie zabiła :evil:

Hugo - 25-01-2016, 19:43

komarsnk napisał/a:
Ja wczoraj miałem zmieniane na ori bo Autofren (tak podejrzewam) na mrozie tak puścił, że żona niemal się nie zabiła
Masakra. A u mnie dzisiaj odwilż, odpalam auto, ruszam, naciskam pedał hamulca a on twardy jak skała i auto ledwo zwalnia :shock: Po dwóch naciśnięciach hamulce już takie jak zawsze. Co to mogło być? Na mrozie -20 st. C i więcej nigdy nic takiego się nie zdarzyło...
Owczar - 25-01-2016, 20:11

Spuchniete gumki? Po tylu latach wymiana to konieczność nawet jeśli wyglądają dobrze.
Hugo - 25-01-2016, 20:21

Owczar napisał/a:
Spuchniete gumki?
Które? A coś z serwem może być? Bo słyszę, że piszczy za pedałem hamulca w kabinie od jakiegoś czasu podczas jego naciskania. Chyba najwyższy czas na swap hamulców...
deejay - 25-01-2016, 22:27

Hugo napisał/a:
Po dwóch naciśnięciach hamulce już takie jak zawsze. Co to mogło być? Na mrozie -20 st. C i więcej nigdy nic takiego się nie zdarzyło...


Zamarznięte skroplone opary wodne w przewodzie podciśnienia od kolektora ssącego do serwa na 99% były powodem twardego hamulca.

Hugo - 26-01-2016, 07:47

deejay napisał/a:
Zamarznięte skroplone opary wodne w przewodzie podciśnienia od kolektora ssącego do serwa na 99% były powodem twardego hamulca
Czy to oznacza, że mam gdzieś nieszczelność? Dzisiaj rano nic takiego się nie wydarzyło.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group