[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
Marcino - 12-12-2013, 21:50
No ja powiem że po wymianie na II lift, tarcze używane, nie wiem co to prawie nówki bez rantu, ponoć były dobrej jakości z rozbitka z forum zakupione w 2009r, założyłem je początkiem września.... i w końcu mam hamulce jak na prawdziwy samochód przystało , tarcza pięknie się świeci, jest taka matowa, widać że układ pieknie pracuje. Hamulce są przewidywalne, ostre, nie biją. Tłoczki sam regenerowałem, Klocki jakieś ...japan. czy .JPN:) Polecam każdemu taki zabieg.
polaff - 12-12-2013, 21:59
Marcino, dasz mi jakiś namiar do zestawu naprawczego? Ja swoje udziały przed montażem zregeneruje.
Tomek - 12-12-2013, 22:24
Cytat: |
Marcino, dasz mi jakiś namiar do zestawu naprawczego? Ja swoje udziały przed montażem zregeneruje. |
zapoznaj się z tym postem:
http://forum.mitsumaniaki...1260679#1260679
Marcino - 12-12-2013, 22:42
Moj zestaw naprawczy na II lift na przód to (spisane z pudełka)
Autofren - D4604
fi 60/0mm, version Akebono
Widziałem post Tomka, moje gumki były idealne.
Witek vel Mysza - 13-12-2013, 07:32
A ja chyba przesadziłem z zaciskami przy swapowaniu, troche większe tarcze by się przydały niż te od outlandera
polaff - 13-12-2013, 08:22
Marcino, to moze lepiej u Japaneze zamowic od razu i siie nie zastanawiac co przyjdzie.
Krzyzak - 13-12-2013, 08:37
jak robiłem serwis zacisków, to brałem od Japaneze zestawy autofren-sensa i pasował bez problemu
Tomek - 13-12-2013, 08:48
Cytat: |
Marcino, to moze lepiej u Japaneze zamowic od razu i siie nie zastanawiac co przyjdzie. |
weź auto-fren, bo ja się na tym febeście przejechałem (a nie dziwnym trafem były 2 gumki wadliwe, tak samo, wiec mają pewnie uszkodzoną maszynę, czy coś)
a czy od japaneze, czy gdzie indziej to twój wybór
pzdr
Marcino - 13-12-2013, 09:19
Witek vel Mysza napisał/a: | A ja chyba przesadziłem z zaciskami przy swapowaniu, troche większe tarcze by się przydały niż te od outlandera |
Gdzie załozyłeś te 4tłoczkowe.... weszły na przód?
Witek vel Mysza - 13-12-2013, 18:14
Jeszcze nie zakładałem, bo nie mam stosownych felg.
polaff - 14-12-2013, 08:38
Sprawdziłem płyn jest dość klarowny, wygląda na brudny bo zbiornik jest zmatowiały i zabrudzony.
A opory na pedale hamulca wyglądają mniej więcej tak:
mogę tylko dodać, że okres gdy siła hamowania się wyrównuje "trwa" przez 2/3 skoku pedału a hamowanie właściwe odbywa się przy samej podłodze.
tarcze po 15kkm wyglądają tak:
zagłębienie jest na około 2 może 3 mm, ponadto są nierównomiernie filetowe - tzn w paski tworzące okręgi po obwodzie tarcz.
Witek vel Mysza - 14-12-2013, 15:04
polaff napisał/a: | zagłębienie jest na około 2 może 3 mm | No to chyba śmietnik.
polaff - 14-12-2013, 20:51
tylko dlaczego po 15 tysiącach... nie sądzę, że tarcze były kiepskie
Marcino - 14-12-2013, 22:10
Witek vel Mysza napisał/a: | polaff napisał/a: | zagłębienie jest na około 2 może 3 mm | No to chyba śmietnik. |
Rdza puchnie na rancie... trzeba zmierzyć grubość.
Tak wyglądają moje, żadnych zeszkleń, przypaleń czy rowków, Przechałym x??? u poprzednika i trochę i u mnie od września z 1.5kkm
polaff - 14-12-2013, 23:03
Twoj też fioletowe są miejscami. Nie masz bicia?
|
|
|