To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód

Marcino - 12-12-2013, 21:50

No ja powiem że po wymianie na II lift, tarcze używane, nie wiem co to prawie nówki bez rantu, ponoć były dobrej jakości z rozbitka z forum zakupione w 2009r, założyłem je początkiem września.... i w końcu mam hamulce jak na prawdziwy samochód przystało , tarcza pięknie się świeci, jest taka matowa, widać że układ pieknie pracuje. Hamulce są przewidywalne, ostre, nie biją. Tłoczki sam regenerowałem, Klocki jakieś ...japan. czy .JPN:) Polecam każdemu taki zabieg.
polaff - 12-12-2013, 21:59

Marcino, dasz mi jakiś namiar do zestawu naprawczego? Ja swoje udziały przed montażem zregeneruje.
Tomek - 12-12-2013, 22:24

Cytat:

Marcino, dasz mi jakiś namiar do zestawu naprawczego? Ja swoje udziały przed montażem zregeneruje.


zapoznaj się z tym postem:

http://forum.mitsumaniaki...1260679#1260679

Marcino - 12-12-2013, 22:42

Moj zestaw naprawczy na II lift na przód to (spisane z pudełka)
Autofren - D4604
fi 60/0mm, version Akebono

Widziałem post Tomka, moje gumki były idealne.

Witek vel Mysza - 13-12-2013, 07:32

A ja chyba przesadziłem z zaciskami przy swapowaniu, troche większe tarcze by się przydały niż te od outlandera ;)




polaff - 13-12-2013, 08:22

Marcino, to moze lepiej u Japaneze zamowic od razu i siie nie zastanawiac co przyjdzie.
Krzyzak - 13-12-2013, 08:37

jak robiłem serwis zacisków, to brałem od Japaneze zestawy autofren-sensa i pasował bez problemu
Tomek - 13-12-2013, 08:48

Cytat:

Marcino, to moze lepiej u Japaneze zamowic od razu i siie nie zastanawiac co przyjdzie.


weź auto-fren, bo ja się na tym febeście przejechałem (a nie dziwnym trafem były 2 gumki wadliwe, tak samo, wiec mają pewnie uszkodzoną maszynę, czy coś)

a czy od japaneze, czy gdzie indziej to twój wybór
pzdr

Marcino - 13-12-2013, 09:19

Witek vel Mysza napisał/a:
A ja chyba przesadziłem z zaciskami przy swapowaniu, troche większe tarcze by się przydały niż te od outlandera

Gdzie załozyłeś te 4tłoczkowe.... weszły na przód?

Witek vel Mysza - 13-12-2013, 18:14

Jeszcze nie zakładałem, bo nie mam stosownych felg.
polaff - 14-12-2013, 08:38

Sprawdziłem płyn jest dość klarowny, wygląda na brudny bo zbiornik jest zmatowiały i zabrudzony.

A opory na pedale hamulca wyglądają mniej więcej tak:


mogę tylko dodać, że okres gdy siła hamowania się wyrównuje "trwa" przez 2/3 skoku pedału a hamowanie właściwe odbywa się przy samej podłodze.

tarcze po 15kkm wyglądają tak:


zagłębienie jest na około 2 może 3 mm, ponadto są nierównomiernie filetowe - tzn w paski tworzące okręgi po obwodzie tarcz.

Witek vel Mysza - 14-12-2013, 15:04

polaff napisał/a:
zagłębienie jest na około 2 może 3 mm
No to chyba śmietnik.
polaff - 14-12-2013, 20:51

tylko dlaczego po 15 tysiącach... nie sądzę, że tarcze były kiepskie
Marcino - 14-12-2013, 22:10

Witek vel Mysza napisał/a:
polaff napisał/a:
zagłębienie jest na około 2 może 3 mm
No to chyba śmietnik.

Rdza puchnie na rancie... trzeba zmierzyć grubość.

Tak wyglądają moje, żadnych zeszkleń, przypaleń czy rowków, Przechałym x??? u poprzednika i trochę i u mnie od września z 1.5kkm




polaff - 14-12-2013, 23:03

Twoj też fioletowe są miejscami. Nie masz bicia?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group