To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85

Maretzky85 - 18-03-2011, 09:55

viader, ale u Ciebie nie ma dużo do zrobienia :P Jakieś kilka popychaczy tylko ;p
No i jakieś fiku miku na przednim zderzaku jak dobrze pamiętam :P :D
A co do tego divajsu, to powinienem sobie poradzić z takim wybrakowanym :D
Jakbyś jakoś niedaleko przejeżdżał to daj znać to chętnie pożyczę :) Ewentualnie bym gdzieś po prostu podjechał:)

yaro1976 - 18-03-2011, 09:55

Maretzky85 napisał/a:

No i moc... 2.5 V6 i 178 KM,


nie no chciałbym tak, tylko chyba Rafał ma takie stadko, w nominale masz 163 (160 pod koniec produkcji)

ja oczywiście też czytuję wasze zmagania, także kontynuuj ...

Maretzky85 - 18-03-2011, 10:00

yaro1976 napisał/a:
w nominale masz 163
yaro1976
Utwierdza mnie to tylko, że wolę te prawie 150 KM w moim R4 :P
Swoją drogą zupełnie tego nie potrafię zrozumieć. Wszystkie wolnossące V6 Mitsubishi legitymują się dziwnie niską mocą...

Rafal_Szczecin - 18-03-2011, 10:04

Maretzky85 napisał/a:

Swoją drogą zupełnie tego nie potrafię zrozumieć. Wszystkie wolnossące V6 Mitsubishi legitymują się dziwnie niską mocą...

za to wytrzymuja naprawde duze przebiegi.


co z tego ,ze masz te prawie 150, jak auto ma 200tkm i silnik jest do remontu.

a 2,0 V6 200KM (FTO) tez legitymuje sie dziwnie niska moca ?

Wszyc - 18-03-2011, 11:18

Maretzky85 napisał/a:
jak zrobić, żeby się nie narobić a zarobić ?? :P :twisted:


... raczej miałem na myśli tajne newsy na temat Twojego auta :D

Maretzky85 napisał/a:
Z przykrością stwierdzam, że między E3 i EA jest ogromna przepaść jakościowa - na korzyść E3 oczywiście. Zaraz mnie tu ludzie pozabijają, ale uważam ,ze E5 był zaczątkiem tandetyzmu w Galantach :P


To ja dowalę do pieca :P W E5 chociaż materiały deski rozdzielczej jeszcze miękkie są, welurek na podsufitówce a nie obicie z żagla jak w EA :P

viader - 18-03-2011, 11:23

Maretzky85 napisał/a:
viader, ale u Ciebie nie ma dużo do zrobienia Jakieś kilka popychaczy tylko ;p
No i jakieś fiku miku na przednim zderzaku jak dobrze pamiętam


U mnie zawsze jest coś do zrobienia i ciągle mam nowe pomysły. Nie wykluczam także uturbienia, więc znalazłoby się conieco do roboty ;)

A co do diwajsika to możemy się gdzieś umówić poprostu bo w Twoich okolicach raczej nie przebywam.

Hugo - 18-03-2011, 11:40

Wszyc napisał/a:
E5 chociaż materiały deski rozdzielczej jeszcze miękkie są, welurek na podsufitówce a nie obicie z żagla jak w EA
Nie przesadzaj, w EA nie jest źle i chociaż sprawia wrażenie lepiej wykonanej niż w E5.
Wszyc - 18-03-2011, 11:59

Cytat:
Nie przesadzaj, w EA nie jest źle i chociaż sprawia wrażenie lepiej wykonanej niż w E5.

Sprawia na pewno wrażenie lepszej stąd moje zdziwienie jak wsiadłem do auta fj_mike to samo ze spasowanie elementów co prawda nic nie skrzypi ale np. pokrętła od zamykania kratek na wiewów się ruszają na boki itp. mnie takie rzeczy strasznie rażą :P
i ta podsufitówka blee :P

Wnętrze w E5 nie rzuca na kolana wyglądem bo jeszcze kolorystyka lat 80tych z poprzedniego modelu została więc myślałem że w EA jest 10 razy lepiej bo tak wygląda :P
No dobra ale każdy ma swoje zdanie :) nie róbmy zbytniego offtopa :P

Maretzky85 - 18-03-2011, 12:11

Rafal_Szczecin, uraziłem dumę ? :P
Rafal_Szczecin napisał/a:
co z tego ,ze masz te prawie 150, jak auto ma 200tkm i silnik jest do remontu.

Gdzieś Ty to wyczytał :butthead:
Poza tym akurat mówiłem o 2.5 V6 i 3.0 V6 w Galantach i Sigmach. Jeśli FTO 2.0V6 miało 200 KM to jestem pełen podziwu w takim razie, ale wszelkie cywilne auta raczej dużą mocą się pochwalić nie mogą...

Wszyc napisał/a:
obicie z żagla jak w EA :P

:D

Wszyc napisał/a:
... raczej miałem na myśli tajne newsy na temat Twojego auta :D

Oj tam oj tam, nic specjalnego :d

Wszyc - 18-03-2011, 12:23

Dobra panowie bo robi się znów afera powoli :D w Galant Ogólne mamy gdzieś temat z dyskusją o wszystkich Galantach :P

Dziś pogoda kiepska wiadomo dobra do droczenia się ale spokojnie spokojnie :D :D :D

Rafal_Szczecin - 18-03-2011, 12:38

Maretzky85 napisał/a:
Rafal_Szczecin, uraziłem dumę ?

nawet nie przeszlo mi to przez mysl.

poprostu ile jest 2,0 DOHC z przebiegiem ponad 200tkm ,ktore nie mialy jeszcze generalnego remontu silnika ? ew ktore nie biora oleju przy takim przebiegu ? :)

Hugo - 18-03-2011, 12:38

Wszyc napisał/a:
i ta podsufitówka blee
Nie wiem co od niej akurat chcesz...
Krzyzak - 18-03-2011, 12:42

Marku - polecam rzut okiem na wykresy przebiegu mocy
co po tych koniach, skoro są dostępne np. przy 7500 rpm? - kto na codzień tak jeździ?
ważne, by jak największą mocą i momentem dysponować od jak najniższych obrotów i w jak najszerszym zakresie

Wszyc - 18-03-2011, 12:56

Cytat:
Marku - polecam rzut okiem na wykresy przebiegu mocy
co po tych koniach, skoro są dostępne np. przy 7500 rpm? - kto na codzień tak jeździ?
ważne, by jak największą mocą i momentem dysponować od jak najniższych obrotów i w jak najszerszym zakresie


I Ty Brutusie? :P

Hugo napisał/a:
Nie wiem co od niej akurat chcesz...

Moja jest taka fajna mięciusia :D :D :D

viader - 18-03-2011, 13:26

Krzyzak napisał/a:
co po tych koniach, skoro są dostępne np. przy 7500 rpm? - kto na codzień tak jeździ?


Ja :D 4G63 to naprawdę fajne silniki, faktycznie maks moment jest dopiero przy 5500 obr ale wkręcenie się na nie to jedynie mgnienie oka;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group