To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jeden z ostatnich diesli na forum i towarzysząca mu colcinka

mkm - 04-03-2011, 22:15

robertdg napisał/a:
bo korozja wynika ze skraplania sie wody pomiedzy łaczeniami

To tylko przyspiesza proces.
Jestem już pewny, że główną przyczyną jest masa plastyczna, którą poszycia są podklejone do wzmocnień. Z czasem twardnieją i odpadają.
Poszycie zaczyna pracować na wzmocnieniu i się zaczyna...
Identyczna sytuacja jest z maską.
Podejrzewam, że gdyby Colty miały wygłuszenie maski to mielibyśmy piękne rdzawe krzyże biegnące po wzmocnieniach.

Andrew - 04-03-2011, 22:19

mkm napisał/a:
Jestem już pewny, że główną przyczyną jest masa plastyczna, którą poszycia są podklejone do wzmocnień. Z czasem twardnieją i odpadają.
Tu masz rację. Właśnie bombli go na wzmocnieniach :) W jednej równej linii.
mkm - 04-03-2011, 22:30

andrew84, żeby tylko w jednej :roll:

Andrew - 04-03-2011, 22:33

mkm napisał/a:
andrew84, żeby tylko w jednej :roll:
Heh nieźle :shock: To i u mnie tak będzie... Bardzo problem stwarza zdemontowanie podsufitki?
mkm - 04-03-2011, 22:38

Prosta sprawa, tylko strasznie trzeba uważać, bo kruszy się i łamie, więc zniszczyć ja jest dość łatwo :wink:
Andrew - 11-03-2011, 22:28

Dziś w galu zostały wymienione świece żarowe na świece od Kia 2500 :D Poza tym założyłem wykładzinę w bagażniku, która była poszarpana. No i w bagażniku jest już porządeczek :) Wykładzina zakupiona u Trawor76 :)

Colt narazie stoi z powodu braku akumulatora. Poszedł na gwarancję, prawdopodobnie będzie nowy :)

Andrew - 13-03-2011, 10:56

Po wymianie świec wszystkich na Eiko misiek jakby dłużej kręci na zimnym zanim zapali.
Teraz pytanie: czy wpływ na to ma długość świec czy napięcie 11V?

Wcześniej przypomnę, iż były założone dłuższe świece i 12V...

Czekam na jakieś sugestie :)

Andrew - 16-03-2011, 17:53

W colcie dziś zmieniłem oponki na letnie. Tak wyglądał na zimówkach (zdjęcia słabej jakości,bo robione telefonem):

A tak wygląda na letnich 8-) :


A tak wygląda jego tyłek :mrgreen:


Musiałem odkręcić osłonę kolektora, bo hałasowała, trzeba będzie pospawać:


Misiek nie ma akumulatorka, bo oddałem go na gwarancji, nie trzymał prądu :-?

Seichan - 16-03-2011, 18:01

Szybko ;) Ponoć ma jeszcze padać śnieg :twisted:
Kaucz - 16-03-2011, 18:04

Seichan napisał/a:
Szybko ;) Ponoć ma jeszcze padać śnieg :twisted:

Niektórzy mają już ciśnienie na letnie opony ;d. Ja czekam do kwietnia - dopiero wtedy zakładam swój komplecik ;P.

Wszyc - 16-03-2011, 18:31

andrew84 nie wiem jak w EA powinno być ale w E5 mam oryginalne i pisze 6,2V :P tak jako ciekawostka :P i grzeją dość szybko
Andrew - 16-03-2011, 19:08

Cytat:
Szybko ;) Ponoć ma jeszcze padać śnieg :twisted:
I tak narazie stoi, bo brak akumulatora :)
Kaucz napisał/a:
Niektórzy mają już ciśnienie na letnie opony ;d
Ja takiego ciśnienia nie miałem, po prostu z nudów :D
Wszyc napisał/a:
andrew84 nie wiem jak w EA powinno być ale w E5 mam oryginalne i pisze 6,2V :P
Wszyscy użytkownicy na forum się za 11V opowiadają :wink:
Andrew - 22-03-2011, 19:44

Dziś odebrałem aku do colta z reklamacji i jak to można było przypuszczać nie uwzględnili reklamacji :evil:
Dostałem taki oto wykres:


Zakupiłem fotele welurowe do colta i kierownicę trójramienną.
Teraz pytanie:
czym proponujecie dobrze i tanio uprać welury?
oraz jak zdjąć starą kierę, tzn. odkręciłem śrubę i czy teraz potrzebny jest ściągacz do ściągnięcia, czy powinna pójść w rękach?

Andrew - 22-03-2011, 19:58

Mateusz Hanżek podał mi ceny na amorki do gala. Ma jakieś tańsze za 132 zł i teraz pytanie jest: czy to się opłaca kupować? Ponoć jakaś konfekcja czy coś takiego :roll:
Hugo - 23-03-2011, 00:20

andrew84 napisał/a:
czym proponujecie dobrze i tanio uprać welury?
Rozcieńcz Vanish do dywanów w atomizerze, spryskuj, odczekaj 3 minuty i wycieraj do sucha szmatką dobrze chłonącą wilgoć. Będą jak nowe.
andrew84 napisał/a:
odkręciłem śrubę i czy teraz potrzebny jest ściągacz do ściągnięcia, czy powinna pójść w rękach?
Uderzasz pięściami 2 lub 3 razy na godzinie powiedzmy 14.50, po czym chwytasz kierownicę i ściągasz z wieloklinu, jeśli nie chce zejść to jeszcze raz uderzasz albo chwytasz ją po bokach i ciągnąc raz lewą raz prawą stronę wysuwasz do siebie. Musi zejść. Powodzenia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group