To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

deejay - 25-03-2011, 17:52

yaro1976 napisał/a:
deejay napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Eee tam TT. Chyba projekt wstrzymany, skoro idziemy w stronę LPG.


Tak dokładnie Tomek , projekt upadł ze względu na skrzynie :wink:


Bartku, rozwiń proszę...


Tzn ze musze zapodac manuala lub automata z VR i osobiscie dla mnie mija sie to z celem

Wszyc - 25-03-2011, 17:54

Zapewne chodzi o to że skrzynia z jego gala nie uciągnie tej mocy a ta z legiego to 4x4 nie ma zbytnio alternatywy :P może by dała radę skrzynia z diamante 3,5litra ale one wychodziło chyba tylko w automacie i to nawet bez tiptronika :P po za tym dorwij taką skrzynię :P

To jest moja teoria czemu projekt padł ale zawsze mogę się mylić :P

A może eclipse? :P

swinks_UK - 25-03-2011, 18:59

deejay napisał/a:
yaro1976 napisał/a:
deejay napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Eee tam TT. Chyba projekt wstrzymany, skoro idziemy w stronę LPG.


Tak dokładnie Tomek , projekt upadł ze względu na skrzynie :wink:


Bartku, rozwiń proszę...


Tzn ze musze zapodac manuala lub automata z VR i osobiscie dla mnie mija sie to z celem

Bartek, chyba pomieszałeś i poplątałeś. :mrgreen:
Tak jak pisałem do TT potrzebujesz przerobić swoje wozidło na manuala, a to dlatego, ze obecny a/t raczej nie zniesie wyższego momentu, natomiast manual z v6 spokojnie sobie radzi.

Wszyc - 25-03-2011, 19:06

swinks_UK napisał/a:
Bartek, chyba pomieszałeś i poplątałeś. :mrgreen:
Tak jak pisałem do TT potrzebujesz przerobić swoje wozidło na manuala, a to dlatego, ze obecny a/t raczej nie zniesie wyższego momentu, natomiast manual z v6 spokojnie sobie radzi.


A to wtedy nie ma problemu czysto technicznego :P ale mimo wszystko jak na mój gust to lekkie szaleństwo ta cała przeróbka na TT :D no ale nie znam zapału Bartka bo czyszczenie dbanie i dłubanie to jedna a modyfikacje to drugie :D

deejay - 25-03-2011, 20:42

swinks_UK napisał/a:
to dlatego, ze obecny a/t raczej nie zniesie wyższego momentu


ale mam w zapasie Kochaja konwerter od VR4 który raczej już mu nie jest potrzebny :P


A przy okazji zrobiłem dzisiaj kolejny mały przeglądzik w Galu , wymiana oleju oraz filtra , jak zwykle ELF EXCELLIUM 5W40 i filterek Knechta . Jesli ktoś ma problem ze słabo zwijającymi sie pasami bezpieczeństwa to polecam ten specyfik , wypróbowałem go dzisiaj po raz pierwszy i jestem pod wrażeniem :shock: , pasy tak szybko sie zwijają że mało co nie wybiłem sobie bocznej szyby :wink:





Matejko - 25-03-2011, 21:10

dzidej a po co do galanta filtr z clio ?? :mrgreen:
deejay - 25-03-2011, 21:21

Matejko napisał/a:
dzidej a po co do galanta filtr z clio ??


gdzie masz CLIO ? :wink:

Hugo - 25-03-2011, 21:28

deejay napisał/a:
Jesli ktoś ma problem ze słabo zwijającymi sie pasami bezpieczeństwa to polecam ten specyfik
Raczej powinieneś zapytać kto tego problemu nie ma? :D Jesteś mistrzem w wynajdowaniu różnych specyfików na każdą dolegliwość auta... Jakie on ma działanie, na co pomaga? Co robi z pasami? U mnie jest tak, że same przednie pasy zwijałyby się bez zarzutu, gdyby po kilku dniach nie pojawiał się brud na przelotce, który hamuje pas i powoduje jego skręcanie się. Pewnie musiałbym dokładnie wyczyścić (wyprać) pasy. Co do pasów tylnych to jakiś dziwak zaprojektował ich montaż pod tylną półką w sedanie i w dodatku wychodzą z niej poniżej linii oparcia kanapy, przez co nie chcą się zwijać trąć po welurowym oparciu :roll: Gdyby nie to zwijałyby się również bez zarzutu. Tak sobie myślę, że gdy zamontuję skórzane fotele to problem może zniknąć...

P.S. Gdzie kupiłeś ten środek? Może są inne, łatwiej dostępne? Tego na all... nie ma.

deejay - 25-03-2011, 21:41

Ten specyfik to specjalny silikon , który nie brudzi odzieży , w twoim przypadku to najpierw proponowałbym kupic odtłuszczacz do zmywania np tarcz hamulcowych TAKI pożadnie wyczyscic pasy i wytrzeć suchą szmatką flanelową :wink: , a nastepnie użyc tego specjalnego silikonu do pasów , specyfik dostepny u mnie w serwisie , ale mysle ze do kupienia na rynku bo firma dość znana :wink:


CAŁA GAMA NORMFEST


http://www.franzracing.de...24e0647219d668a

Hugo - 25-03-2011, 22:39

A jakbym je przetarł szmatką nasączoną np. benzyną ekstrakcyjną. Napewno nie brudzi, co prawda śmierdzi, ale szybko odparowuje?
deejay - 25-03-2011, 22:44

możesz spóbować , ale tak wyczyść pasy ze szmatka nie bedzie sie już brudziła od pasów , wtedy beda najlepsze rezultaty :wink:
Hugo - 25-03-2011, 22:50

deejay napisał/a:
możesz spóbować , ale tak wyczyść pasy ze szmatka nie bedzie sie już brudziła od pasów , wtedy beda najlepsze rezultaty
No i pięknie. Jeśli bedę robił to napewno bardzo dokładnie (jak zawsze), ale tak sobie pomyśłałem, że po pierwsze zaśmiecam Ci temat, a po drugie czy czasami benzyna ekstrakcyjna nie okaże się zbyt "ostra" i nie zniszczy pasów? A jakbym użył tego "suchego smaru" do nasmarowania pasów? Też chyba nie brudzi i nie zostawia śladów... :wink:
Krzyzak - 26-03-2011, 19:05

bierzesz OC 259? - ja ostatnio nabyłem OC230, ale chyba OC 196 jest najbardziej uniwersalny - idealnie pasuje do V6 jak i do 4G37 czy 4G15 :)
co innego, gdy ma się GDI - tam musi być krótszy a szerszy :)

sveno - 27-03-2011, 00:00

Krzyzak napisał/a:
ale chyba OC 196 jest najbardziej uniwersalny - idealnie pasuje do V6
hmm u mnie mam OP 575
Matejko - 27-03-2011, 22:03

sveno napisał/a:
hmm u mnie mam OP 575

zamiennik filtrona, a tu mowa o knechcie,
ogolnie mialem lancera 2005r. 2.0 na warsztacie i klient ze trzeba glowice sciagac, bo cisnienie oleju gubi, i na jalowym sie kontrolka zapala, mial wlasnie filtrona po zmianie na knechta problem minal - okazalo sie ze filtrona mial dobranego dobrze, ale nie mial w srodku jakies zaworu, ktory powodowal ze kontrolka sie zapalala



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group