Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT
danino88 - 04-07-2012, 09:29
ja nie wiem po co Ci coś więcej jeśli ja mam około 250km i mi to wystarcza
Wszyc - 04-07-2012, 09:53
| danino88 napisał/a: | | ja nie wiem po co Ci coś więcej jeśli ja mam około 250km i mi to wystarcza |
Każdy ma inne wymagania ważne żeby auto zaspokajało apetyt kierowcy a kierownik też ogarniał to co ma pod maską
danino88 - 04-07-2012, 10:27
dokładnie
mystek - 04-07-2012, 13:25
Z czasem to i 250KM przestaje starczać
Swoją drogą jakie to VR4 ma osiągi?
danino88 - 04-07-2012, 16:19
| Cytat: | Z czasem to i 250KM przestaje starczać |
może i tak ale aktualnie wystarcza jak coś to będą jeszcze 2 guziczki
| Cytat: | | Swoją drogą jakie to VR4 ma osiągi? |
jeszcze nie mierzyłem ale w najbliższych dniach nagram jakiś film
Tomek - 04-07-2012, 18:29
| Cytat: |
Z czasem to i 250KM przestaje starczać |
oj tak
ostatnie 2 tygodnie pojeździłem autem coś w granicach 260 KM N/A i już po 2-3 dniach było mało, dupy nie urywało jak to się mówi
prawdziwy szok przeżyłem po powrocie do moich biednych 160 KM
adaxo - 04-07-2012, 20:14
| tomek84 napisał/a: | | Cytat: |
Z czasem to i 250KM przestaje starczać |
oj tak
ostatnie 2 tygodnie pojeździłem autem coś w granicach 260 KM N/A i już po 2-3 dniach było mało, dupy nie urywało jak to się mówi
prawdziwy szok przeżyłem po powrocie do moich biednych 160 KM |
Mialem podobne gdy sie przesiadlem z Gala 2.5 n/a w manualu na vr4 w auto, na poczatku myslalem ze vr jest popsuty, jednak po jakis 2 tygodniach musialem wsiasc z powrotem do Gala n/a i MASAKRA, nie bylo czym jechac.
Tomek - 04-07-2012, 20:58
| adaxo napisał/a: |
Mialem podobne gdy sie przesiadlem z Gala 2.5 n/a w manualu na vr4 w auto, na poczatku myslalem ze vr jest popsuty, jednak po jakis 2 tygodniach musialem wsiasc z powrotem do Gala n/a i MASAKRA, nie bylo czym jechac. |
no właśnie przesiadłem się z Gala N/A manual na amerykański krążownik, chyba 3.9 litra N/A w automacie
na początku stwierdziłem, że jedzie to gorzej niż mój Gal, po kilku dniach już miałem inne zdanie
powrót do Gala N/A był okrutny
Torp12 - 04-07-2012, 21:17
| danino88 napisał/a: |
jak coś to będą jeszcze 2 guziczki |
Danino moglbys rozwinac ten temat?? W jakie ustrojstwo trzeba by sie zaopatrzec aby miec mozliwosc zmiany map?
swinks_UK - 04-07-2012, 21:37
| Torp12 napisał/a: |
Danino moglbys rozwinac ten temat?? W jakie ustrojstwo trzeba by sie zaopatrzec aby miec mozliwosc zmiany map? |
W ecu na chipie 7202 lub 7203 i rom by Kenneth v.2.0
danino88 - 04-07-2012, 21:48
Mam ECU od Roch-a który robił modyfikacje u pepiego. Aktualnie mam doładowanie 0.6 bara czyli mniej niż ori PFL vr4, spalanie jeszcze pod znakiem zapytania, przyspieszenie dzisiaj mierzone około 7sek wiec tragedii nie ma jak na ciężkie auto i tylko 250km
aaa i te guziczki, może teraz je jakoś zamontuje. Są to przełączniki zmieniające mapy na 300 i 350km jak to napisał pepi
roch_27 - 05-07-2012, 09:19
| danino88 napisał/a: | | Mam ECU od Roch-a który robił modyfikacje u pepiego | dokładnie
Tylko szkoda że za długo się tym nie nacieszyłem
danino88 - 05-07-2012, 10:10
pewnie połowa z Was po przeczytaniu " przyspieszenie dzisiaj mierzone około 7sek " powie po co VR4 jeśli manualem robi się podobne przyspieszenie, hmmm ale w tym przypadku to :
- mapa tak jak powiedziałem około tylko 250KM i ciśnienie 0,6bara
- opony 235
- dość ciężkie felgi od EVO
- pełny bak benzyny
- zestaw brembo przód i tył - dla niewiedzących - brembo na przód (tarcza,klocki,zaciski) ważą niecałe 60kg, tył sporo mniej ale dużo więcej od ori hamulców
- instalacja LPG i pełny bak LPG
Aż mnie ciekawi czy doszedłem do masy 1800kg
Już wkrótce poważniejsze testy i montaż guziczków
polaff - 05-07-2012, 10:27
danino88, no ja miałem właśnie pisać, że słabe te wyniki masz. Ale i tak mimo Twoich wyjaśnień uważam, że masa nie usprawiedliwia dysproporcji nakładu środków do efektu.
Tomek - 05-07-2012, 10:34
danino88,
coś ty taki krytyczny w sprawie VR4 się zrobił??
| danino88 napisał/a: | | powie po co VR4 jeśli manualem robi się podobne przyspieszenie, |
manualem N/A zrobisz wynik okolo 1,5 sek gorszy, to jest jednak duża różnica
nie oszukujmy się, 7 sek. dla tego auta bez żadnych fajerwerków, na niskim doładowaniu, to już dobry wynik, a może być tylko lepszy
| polaff napisał/a: | | że masa nie usprawiedliwia dysproporcji nakładu środków do efektu. |
bez jaj
jakie tutaj nakłady środków widać??
przekładka, może i kosztowna, ale nie zmienia faktu, że jest to seryjna fura (patrząc na silnik)
|
|
|