To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

danino88 - 04-07-2012, 09:29

ja nie wiem po co Ci coś więcej jeśli ja mam około 250km i mi to wystarcza :)
Wszyc - 04-07-2012, 09:53

danino88 napisał/a:
ja nie wiem po co Ci coś więcej jeśli ja mam około 250km i mi to wystarcza


Każdy ma inne wymagania :) ważne żeby auto zaspokajało apetyt kierowcy a kierownik też ogarniał to co ma pod maską

danino88 - 04-07-2012, 10:27

dokładnie ;)
mystek - 04-07-2012, 13:25

Z czasem to i 250KM przestaje starczać ;)

Swoją drogą jakie to VR4 ma osiągi?

danino88 - 04-07-2012, 16:19

Cytat:
Z czasem to i 250KM przestaje starczać ;)


może i tak ale aktualnie wystarcza ;) jak coś to będą jeszcze 2 guziczki 8) 8) 8)

Cytat:
Swoją drogą jakie to VR4 ma osiągi?


jeszcze nie mierzyłem ale w najbliższych dniach nagram jakiś film ;)

Tomek - 04-07-2012, 18:29

Cytat:

Z czasem to i 250KM przestaje starczać ;)


oj tak

ostatnie 2 tygodnie pojeździłem autem coś w granicach 260 KM N/A i już po 2-3 dniach było mało, dupy nie urywało jak to się mówi

prawdziwy szok przeżyłem po powrocie do moich biednych 160 KM

adaxo - 04-07-2012, 20:14

tomek84 napisał/a:
Cytat:

Z czasem to i 250KM przestaje starczać ;)


oj tak

ostatnie 2 tygodnie pojeździłem autem coś w granicach 260 KM N/A i już po 2-3 dniach było mało, dupy nie urywało jak to się mówi

prawdziwy szok przeżyłem po powrocie do moich biednych 160 KM



Mialem podobne gdy sie przesiadlem z Gala 2.5 n/a w manualu na vr4 w auto, na poczatku myslalem ze vr jest popsuty, jednak po jakis 2 tygodniach musialem wsiasc z powrotem do Gala n/a i MASAKRA, nie bylo czym jechac.

Tomek - 04-07-2012, 20:58

adaxo napisał/a:

Mialem podobne gdy sie przesiadlem z Gala 2.5 n/a w manualu na vr4 w auto, na poczatku myslalem ze vr jest popsuty, jednak po jakis 2 tygodniach musialem wsiasc z powrotem do Gala n/a i MASAKRA, nie bylo czym jechac.


no właśnie przesiadłem się z Gala N/A manual na amerykański krążownik, chyba 3.9 litra N/A w automacie
na początku stwierdziłem, że jedzie to gorzej niż mój Gal, po kilku dniach już miałem inne zdanie
powrót do Gala N/A był okrutny

Torp12 - 04-07-2012, 21:17

danino88 napisał/a:


jak coś to będą jeszcze 2 guziczki


Danino moglbys rozwinac ten temat?? W jakie ustrojstwo trzeba by sie zaopatrzec aby miec mozliwosc zmiany map?

swinks_UK - 04-07-2012, 21:37

Torp12 napisał/a:


Danino moglbys rozwinac ten temat?? W jakie ustrojstwo trzeba by sie zaopatrzec aby miec mozliwosc zmiany map?

W ecu na chipie 7202 lub 7203 i rom by Kenneth v.2.0 :wink:

danino88 - 04-07-2012, 21:48

Mam ECU od Roch-a który robił modyfikacje u pepiego. Aktualnie mam doładowanie 0.6 bara czyli mniej niż ori PFL vr4, spalanie jeszcze pod znakiem zapytania, przyspieszenie dzisiaj mierzone około 7sek wiec tragedii nie ma jak na ciężkie auto i tylko 250km ;)

aaa i te guziczki, może teraz je jakoś zamontuje. Są to przełączniki zmieniające mapy na 300 i 350km jak to napisał pepi ;)

roch_27 - 05-07-2012, 09:19

danino88 napisał/a:
Mam ECU od Roch-a który robił modyfikacje u pepiego
dokładnie :twisted:
Tylko szkoda że za długo się tym nie nacieszyłem :evil5:

danino88 - 05-07-2012, 10:10

pewnie połowa z Was po przeczytaniu " przyspieszenie dzisiaj mierzone około 7sek " powie po co VR4 jeśli manualem robi się podobne przyspieszenie, hmmm ale w tym przypadku to :
- mapa tak jak powiedziałem około tylko 250KM i ciśnienie 0,6bara
- opony 235
- dość ciężkie felgi od EVO
- pełny bak benzyny
- zestaw brembo przód i tył - dla niewiedzących - brembo na przód (tarcza,klocki,zaciski) ważą niecałe 60kg, tył sporo mniej ale dużo więcej od ori hamulców
- instalacja LPG i pełny bak LPG

Aż mnie ciekawi czy doszedłem do masy 1800kg 8)

Już wkrótce poważniejsze testy i montaż guziczków :lol:

polaff - 05-07-2012, 10:27

danino88, no ja miałem właśnie pisać, że słabe te wyniki masz. Ale i tak mimo Twoich wyjaśnień uważam, że masa nie usprawiedliwia dysproporcji nakładu środków do efektu.
Tomek - 05-07-2012, 10:34

danino88,

coś ty taki krytyczny w sprawie VR4 się zrobił??

danino88 napisał/a:
powie po co VR4 jeśli manualem robi się podobne przyspieszenie,


manualem N/A zrobisz wynik okolo 1,5 sek gorszy, to jest jednak duża różnica

nie oszukujmy się, 7 sek. dla tego auta bez żadnych fajerwerków, na niskim doładowaniu, to już dobry wynik, a może być tylko lepszy

polaff napisał/a:
że masa nie usprawiedliwia dysproporcji nakładu środków do efektu.


bez jaj
jakie tutaj nakłady środków widać??
przekładka, może i kosztowna, ale nie zmienia faktu, że jest to seryjna fura (patrząc na silnik)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group