Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T
Hugo - 26-11-2013, 22:37
deejay napisał/a: | objaw "bujania" objawia sie złą dawką paliwa ( zalewa go ) Najlepiej by było odczytać parametry podczas jazdy na zimnym silniku ,
To dlatego jak popracuje ok 5 min. usterka sie nie ujawnia , bo mieszanka jest dopalana dokładniej na ciepłym silniku | Kurcze zalewa go i pali 9l/100 km Pb w cyklu mieszanym? Ale dobrze to ująłeś, nie ma mowy o szarpaniu, to jest bujanie.
deejay - 26-11-2013, 22:42
Hugo napisał/a: | deejay napisał/a: objaw "bujania" objawia sie złą dawką paliwa ( zalewa go ) Najlepiej by było odczytać parametry podczas jazdy na zimnym silniku ,
To dlatego jak popracuje ok 5 min. usterka sie nie ujawnia , bo mieszanka jest dopalana dokładniej na ciepłym silniku Kurcze zalewa go i pali 9l/100 km Pb w cyklu mieszanym? Ale dobrze to ująłeś, nie ma mowy o szarpaniu, to jest bujanie. |
Do spr jeszcze czujnik temp. silnika wg manuala . To on jest odpowiedzialny za ssanie , moze oszukuje i ma juz dosyć po 10 latach pracy
Marcino - 26-11-2013, 23:02
deejay napisał/a: | Do spr jeszcze czujnik temp. silnika wg manuala . To on jest odpowiedzialny za ssanie , moze oszukuje i ma juz dosyć po 10 latach pracy |
Dzieki za tropy... ja niby taka nie mam ale dlaczego nie sprawdzić..:)
deejay - 26-11-2013, 23:09
Marcino napisał/a: | deejay napisał/a: Do spr jeszcze czujnik temp. silnika wg manuala . To on jest odpowiedzialny za ssanie , moze oszukuje i ma juz dosyć po 10 latach pracy
Dzieki za tropy... ja niby taka nie mam ale dlaczego nie sprawdzić..:) |
Dla ścisłości to czujnik dwupinowy .
http://t.noweczesci.pl/24...dzacego-fae.jpg
Hugo - 27-11-2013, 10:03
Sprawdzę ten czujnik 2 pinowy, tylko powiedzcie czy dobrze go zlokalizowałem (na zdjęciu w czerwonym kółku)?
http://zapodaj.net/41e85a1bad4db.jpg.html
Masakra, ale dostęp. Przypomnicie jaką oporność powinien mieć na zimnym i ciepłym silniku (chyba ok. 20 st. C, tak?).
fj_mike - 27-11-2013, 20:35
Hugo, na zdjęciu zakreśliłeś dwa czujniki. Wymieniasz ten do którego dochodzą dwa przewody (jest większy).
Hugo - 27-11-2013, 21:50
fj_mike napisał/a: | Hugo, na zdjęciu zakreśliłeś dwa czujniki | Eee, jeden dwupinowy Teraz sobie przypomniałem, że przecież mam jeszcze blok silnika V6 z dawcy, czyli Elegance'a i będzie w nim też ten czujnik 2 pinowy, bo napewno go nie odkręcałem. Z ciekawości wykręcę go i pomierzę zgodnie z manualem (trzpień zanurzony w wodzie, termometr i grzejemy wodę). Później spróbuję pomierzyć czujnik w Avance na aucie, nawet jak wskazania wyjdą w normie to zamienię czujniki na próbę i już.
Hugo - 28-11-2013, 22:59
Sprawdziłem dzisiaj ten czujnik 2 pinowy i powinien być OK. Silnik był ciepły i pokazało 2,85 kOhma. Dojście do niego jest masakryczne Przy okazji sprawdziłem czujnik powietrza w przepływomierzu (zgodnie z manualem oporność pomiędzy 5 a 6 pinem) i w normie. Na razie nie wymieniam, ani nie podmieniam żadnych czujników tylko pierwsze co to wymiana kopułki aparatu zapłonowego i palca, bo są w opłakanym stanie.
Do tego wpadł nowy gadżet od maskę, kto znajdzie? Obawiałem się, że może nie pasować, ale pasuje idealnie, wykonany z aluminium, ciężki, chyba oryginał, w każdym razie jakość wykonania miód-malina. Ma mniejszą średnicę niż oryginał i fajnie wygląda po przykręceniu, bo widać te podwyższenie na pokrywie zaworów. Planuję jeszcze jeden smaczek pod maską, ale zobaczymy. Na razie tyle, aha przerzuciłem sobie z powrotem oryginalne wahacze na lewy przód (banana i górny) oraz widelec amortyzatora, skoro "brzdękanie" powodował amorek to wracamy do oryginału. Teraz tylko zbieżność, bo koła nie chcą wracać do jazdy na wprost po skręcie i auto się buja jadąc wolno na mocno skręconych kołach (pojawiło się to od razu po montażu oryginalnych sprężyn z przodu).
Znowu nie zdążyłem założyć zimówek
WreX - 28-11-2013, 23:09
Hugo, koreczek wlewu oleju ;>
Co nie zmienia faktu, że (tak tak bo wcześniej nigdy nie miałem okazji się czepić ) Rozpórka jednak wygląda dużo lepiej w oryginalnych barwach, oczywiście każdy ma swoje zdanie i swój punkt patrzenia ;p
Zielu - 29-11-2013, 00:14
Hugo, co zerknę do Twojego tematu, to ciągle czytam o tym że coś Ci stuka, puka..
Czytam dalej i widzę że równie intensywnie zmieniasz te elementy zawieszenia, zamieniasz parami, stronami..masz zdrowie chłopie
A tak poważnie, Galant prezentuje się świetnie. Srebrny Avance..
Btw. wydaje mi się że rozpórka lepiej wyglądałaby w fabrycznych kolorach..
Fragu - 29-11-2013, 07:23
Ta rozpórka jest w fabrycznym kolorze. To rozpórka Ralliarta Jest mega i miała być moja
Hugo, nawet podobnie zafajdane kielichy masz
Hugo - 29-11-2013, 07:58
WreX napisał/a: | koreczek wlewu oleju ;> | Bingo Zielu napisał/a: | Hugo, co zerknę do Twojego tematu, to ciągle czytam o tym że coś Ci stuka, puka.. | No właśnie wszystko ogarnąłem. Jest cisza (pozorna), bo jeszcze nigdy w życiu nie jechałem autem, w którym nic nie stuka Rozumiesz o co chodzi? Zielu napisał/a: | masz zdrowie chłopie | Zdrowie to raz, a dwa jestem strasznie uparty. Fragu napisał/a: | Hugo, nawet podobnie zafajdane kielichy masz | Też poleciałeś woskiem Noxudola?
Fragu - 29-11-2013, 08:06
Hugo, też, i brunoxem z zewnątrz, i trochę podkładowej mi wybiło górą...ogólnie podobnie wyglądają
Hugo - 29-11-2013, 08:27
Fragu napisał/a: | Hugo, też, i brunoxem z zewnątrz, i trochę podkładowej mi wybiło górą...ogólnie podobnie wyglądają | Dobre sobie. Teraz jak Noxudol podeschnął to pomalowałbym to na szaro, bo mam farbę pod kolor komory silnika, ale chyba dopiero na wiosnę to zrobię, bo kiepsko z czasem i zimno się robi. Nie podoba mi się to, na zdjęciach wygląda jak korozja
Fragu - 29-11-2013, 08:34
Hugo, a ja mam to gdzieś w sumie Narazie tak zostaje, za jakiś czas dam wymieszać farby pod kolor komory bo i tak chcę ogarnąć pas przedni
|
|
|