Nasze Miśki - Galant Marcino historia jednego z pierwszych EAW na MM
Marcino - 02-01-2017, 21:32
RE_man napisał/a: | Grubo z tematem lecisz, popieram
Pozdro |
Dzięki również pozdrawiam.
Robie wszytko co potrzeba, staram się minimalizować koszty, reszta to własna praca:)
Dziś Krzyżak przy okazji krótkiej "roboczej" wizty pokazał mi miejsce na kielichu przy pompie hamulcowej które jest zarażone i też muszę naprawić.
Krzyzak - 02-01-2017, 22:14
Marcino napisał/a: | Krzyżak przy okazji krótkiej "roboczej" wizty pokazał mi miejsce na kielichu | to był znak
przy okazji dzięki za pomoc
bańka do piaskowania fajna
Nacz - 02-01-2017, 22:39
Marcino napisał/a: | Dziś Krzyżak przy okazji krótkiej "roboczej" wizty pokazał mi miejsce na kielichu przy pompie hamulcowej które jest zarażone i też muszę naprawić. |
Też by mi się taka wizyta kontrolna przydała, najlepiej kogoś z kombi, niby zrobiłem dużo fotek przed rozłożeniem, ale widzę, że jednak za mało. Marcino jak postępy z pracami przy aucie?
Marcino - 03-01-2017, 07:55
Zawie Nacz napisał/a: | jak postępy z pracami przy aucie? |
Zawieszenie założone czeka na hamulce, a zaciski i jarzma na piaskowanie. To na najbliższe dni.
Marcino - 04-01-2017, 09:29
Zaciski wypiaskowane.... trzeba je teraz czymś pokryć?
Czy ocynk w spray bedzie ok?
Bizi78 - 04-01-2017, 09:43
Ocynk ok, tylko ja bym na wierzch jeszcze dał specjalną farby dwuskładnikową do zacisków.
Tylko najlepiej pomaluj je jak najszybciej bo korozja lubi goły metal .
Krzyzak - 04-01-2017, 10:35
Ale prowadnic (śrub) czy gumek to raczej nie piaskowałeś?
Marcino - 04-01-2017, 11:52
Piaskowałem jak jest. Na śrubach się nie skupiałem. I tak są do wymimiany bo mają wżery i nie mam na dwóch z nich tych gumek bo kiedyś tam zgniły i jeżdziłem bez tego. Dodatkowo dwie są obrobine przy odkręcaniu. Muszę ja zamówić i wymienić.
Piaskowałem zacisk z tłoczkiem, jak pomaluje to je wtedy rozbiorę i zrobię pełną regenerację.
A z tego co wiem to piaskowanie nie bierze gumy, i ja nie widziałem zeby coś tam uszkodziło.
Po dwóch przejściach przez piaskarkę niestety marketowy piasek kwarcowy od 0-2mm - 20kg zrobił się bardzo drobny i dość słabo zbierał ale dokończyłem.
Hugo - 04-01-2017, 12:14
Marcino napisał/a: |
Piaskowałem zacisk z tłoczkiem, jak pomaluje to je wtedy rozbiorę i zrobię pełną regenerację. | Też tak robiłem. Tylko dobrze wyczyść wszystko z piachu.
Marcino - 04-01-2017, 12:25
Hugo napisał/a: | Marcino napisał/a: |
Piaskowałem zacisk z tłoczkiem, jak pomaluje to je wtedy rozbiorę i zrobię pełną regenerację. | Też tak robiłem. Tylko dobrze wyczyść wszystko z piachu. |
Dzięki za potwierdzenie mojego toku rozumowania.
Krzyzak - 04-01-2017, 14:34
Marcino napisał/a: | są do wymimiany bo mają wżery | no teraz to na pewno
Marcino napisał/a: | dwie są obrobine przy odkręcaniu | niech zgadnę - górne, te z gumką? - bo u mnie dokładnie to samo
Krzyzak - 04-01-2017, 14:36
Marcino napisał/a: | marketowy piasek kwarcowy | to są piaski (zwykłe) nie-kwarcowe?
Marcino - 04-01-2017, 23:10
Zaciski pomalowane, ale nie obyło się bez kłpotów. Wczoraj prysnałem ocynkiem. Dziś zadowolny postanowiłem dać lakier chlorokauczuk czarny, ze to tylne to się nie będą grzały i nic się nie stanie. Zreszta tak chyba miałem zrobione ostatnio. No i niestety chlorokauczuk rozpuścił cynk i sie zważyło.
Musiałem zmyć rozpuchem, dałem podkład i dopiero lakier. Kupa niepotrzebnej smierdzacej roboty. Garazu nie otworzysz bo zawieje i zamiecie:)
wojtas - 04-01-2017, 23:44
Moim zdaniem lakierowanie proszkowe z podkładem do żeliwa robi najlepszą robotę.
Marcino - 05-01-2017, 08:23
wojtas napisał/a: | Moim zdaniem lakierowanie proszkowe z podkładem do żeliwa robi najlepszą robotę. |
Pewnie tak, ale nie mam za bardzo możliwości na miejscu, a nie mam czasu i mozliwości zeby wozić. Trzeba było pewnie całe zawieszenie tak zrobic kompleksowo jak inni robili.
Czarne wygladają ok. Choć srebrne też były fajne,
|
|
|