To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MitsuManiaki.com - INTER-CARS ... Ogólnopolski Dystrybutor części zamiennych

tomusn - 03-07-2015, 22:49

Ze swojego doświadczenia powiem...
Wyobraźcie sobie sytuacje:
1. Weryfikacja tożsamości.
Przychodzi klient z ulicy i kupuje sobie towary na różne numery klientów. Więc po co system rabatowy? Każdemu po równo i już.
Sprzedawca musi jakoś zweryfikować tożsamość człowieka który przyszedł i chce towar na numer klienta z Gdańska, bo potem ten z Gdańska może mieć pretensje... W sumie co to sprzedawcę obchodzi, ale pewnie miał już kilka scysji z klientami, którzy NIE ŻYCZĄ SOBIE, aby ktoś kupował na ich numer (z ich rabatami).
Więc stąd dodatkowe pytanie o nazwę firmy lub nazwisko (a sprzedawca to widzi w systemie i weryfikuje).

2. Wystawianie faktur - teortycznie da sie wystawić fakturę z paragonu (na dowolnego klienta).
Czyli kupujemy towar, a potem prosimy o fakturę na swój numer NIP, który trzeba oczywiście mieć (lub wprowadzić) w systemie IC.
Jednak w systemie mogą być różne obostrzenia, bo nie każdy sprzedawca ma te same możliwości i uprawnienia.
Np. ja nie mogę obniżyć klientowi ceny. A mój kolega w innym mieście może z ręki zrobić -5% lub -10%. Ale mogę sprzedać na paragon na zaprzyjaźnionego mechanika z niezłym rabatem.

Piszę to jako użytkownik systemu sprzedaży SAFO (ponad) 8lat, nie mam związku z InterCarsem.

PS.
Wszelkie zapytania o ceny i załatwienie części zignoruję!

MarcinZ - 06-07-2015, 09:31

akbi napisał/a:
W momencie zakupu, aby uzyskać Mitsumaniakowy Rabat należy się powołać na nr klienta: 354518, oraz dodatkowo okazać naszą Kartę Klubowicza.


1 - ZAKUP BEZ FAKTURY:
- podajemy powyższy numer klienta - 354518
- okazujemy Mitsumaniakową Kartę Klubowicza
- płacimy gotówką w kasie
- odbieramy paragon
- odbieramy towar z magazynu.


plus do tego nazwa firmy AKBI ? czy cos wiecej ?

cns80 - 06-07-2015, 09:46

Z doświadczenia powiem, że każda filia robi inaczej. filia na Płowieckiej udziela rabatów tylko na części do mitsubishi i często chce kartę. Filia na Arkuszowej czasem daje rabat wbijając części na innego klienta z dużym rabatem. Filia na Powsińskiej daje rabat na wszystkie marki i wbija na innego klienta. Podobnie kupuję w sieci GORDON.
Warsztat, na który idą moje zakupy zdobywa punkty i może dużo taniej nabyć np. podnośnik kolumnowy więc jest symbioza :)

Nikt nigdy nie chciał NIPu, nazwy firmy, ani danych adresowych.

Uwex - 07-07-2015, 09:15

cns80 napisał/a:
Nikt nigdy nie chciał NIPu, nazwy firmy, ani danych adresowych.


u mnie tak samo, IC Racibórz i Wodzisław Śl.

tomusn - 08-07-2015, 20:02

cns80 napisał/a:
Podobnie kupuję w sieci GORDON
:D
MarcinZ - 09-07-2015, 08:34

cns80, na Plowieckiej ,nawet do bmw daja rabat,ale fakt ,ze zadzwonilem na
cns80 napisał/a:
Filia na Arkuszowej
i nikt o nic nie pytal ,oprocz numeru klienta .Tylko ze dalej mam ,a tu przed praca polece pieszo i na miejscu jestem ,zas
cns80 napisał/a:
GORDON
mam przez ulice ,na wprost przystanku ,w strone ronda marsa.
brylekVFR - 10-07-2015, 13:50

w Grójcu na Mszczonowskiej też te rabaty nie działają. Po podaniu nr. klienta dostałem 12% rabatu, Pan w kasie twierdzi że na ten nr. klienta wyskakują mu od razu ceny, a nie rabat % :evil:
tomusn - 14-07-2015, 08:41

brylekVFR napisał/a:
Pan w kasie twierdzi że na ten nr. klienta wyskakują mu od razu ceny, a nie rabat %
tak to właśnie wygląda w SAFO ( o ile oni się nim posługują).
Numer klienta - gotowe ceny. A ile rabatu? Ważne żeby cena była dobra

brylekVFR - 14-07-2015, 12:07

Około 12% wyszło.
lukasz12 - 24-07-2015, 10:23

Z własnych doświadczeń - rabaty każdy nr klienta ma ustalane indywidualnie i różne numery mogą mieć większy lub mniejszy - w zależności od obrotów. Poziom rabatu można podglądać, ale zwykły szeregowy sprzedawca domyślnie nie ma praw dostępu do tego pola.
temen - 05-08-2015, 01:05

Czy w razie problemu z fakturą na własną firmę (jak jan1994 stronę wcześniej pisał), działa wciąż wzięcie faktury na AKBI PHU i poproszenie Akbi o wystawienie faktury?

Oraz - widzę, że mowa o płatności gotówką, ale upewnie się- nie można płacić kartą?

akbi - 07-08-2015, 15:02

temen napisał/a:
działa wciąż wzięcie faktury na AKBI PHU i poproszenie Akbi o wystawienie faktury?

tak

temen napisał/a:
Oraz - widzę, że mowa o płatności gotówką, ale upewnie się- nie można płacić kartą?

gotówką/kartą można ... nie można na przelew terminwy.

MarcinZ - 13-08-2015, 22:47

akbi, a czemu pytaja w Inter Cars na ktory numer biore towar ? i chca nazwe firmy? moglbys podac ja ?
mkm - 14-08-2015, 02:23

MarcinZ, a przeczytałeś wskazówki z tego tematu jak należy kupować?

Jak nie ogarniasz tak prostych spraw to nie zabieraj się do zakupów.

Sorry, ale najpierw odrobina zainteresowania, a potem postawa roszczeniowa - nigdy odwrotnie.

MarcinZ - 16-08-2015, 21:54

akbi napisał/a:
W momencie zakupu, aby uzyskać Mitsumaniakowy Rabat należy się powołać na nr klienta: 354518, oraz dodatkowo okazać naszą Kartę Klubowicza.


1 - ZAKUP BEZ FAKTURY:
- podajemy powyższy numer klienta - 354518
- okazujemy Mitsumaniakową Kartę Klubowicza
- płacimy gotówką w kasie
- odbieramy paragon
- odbieramy towar z magazynu.
przyczytalem kilka razy i niema zadnej
mkm napisał/a:
postawa roszczeniowa
tylko dziwi mnie ,ze skoro podany jest ten numer i ja podaje go podczas zakupow to po jaki czort handlowiec jeszcze kaze mi podac dane firmy na ktora jest zarejestrowany numer ,skad ja mam to wziasc ,a jak odpowiedzialem ze wlasciciel numeru kazal sie powolac to kazal podac dane wlasciciela i poinformowal ze jest tez inny numer i to wszystko na paragon chcialem wziasc .


Dlatego moje pytania .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group