[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji
marycjusz - 13-04-2013, 00:36
A ja już dokonałem zakupu spawary O taki zestaw zakupiony :
http://allegro.pl/show_item.php?item=3140844517 , czekam tylko na przesyłkę Potem czekam na weekend majowy i ogień ! Kielichy amortyzatorów będą jak nowe
Dzięki Panowie za dobre rady
robertdg - 13-04-2013, 07:25
slavo_p, Załóż amperomierz cęgowy i sprawdź czy chociaz w piku osiąga bariere 200A, chińskie cuda na kiju, nawet pod eurozłacz nie ma jak przerobić bez rzeźby, do tego moc pobierana tak jakby tam był niewiadomo jaki trafo, a może alu uzwojenie
kaczka81s - 13-04-2013, 10:49
Ja myślę że do blacharki wystarczy, rzadko kiedy będziesz wykorzystywać moc 200A. Poszukaj sobie chyba na Elektrodzie, jaki przepływ gazu ustawić do spawania, jedna rada jak spawasz na zewnątrz, to + 1 lub 2 litry gazu więcej, zwłaszcza jak wiaterek wieje.
robertdg napisał/a: | sprawdź czy chociaz w piku osiąga bariere 200A, |
robertdg, możesz mi to tak ciut jaśniej.
robertdg - 14-04-2013, 07:37
kaczka81s, te sprzęty potrafia być nieźle oszukane, spotkałem się nawet z markowym sprzętem który to choćbyś nie wiem jak go ustawiał to nawet spawacz z wieloletnim stażem stwierdzał, że to się nadaje jedynie do plucia bo cięzko na tym uzyskac przetop, najfajniej to widać na amperomierzu cegowym, jakie wartości pradu są podczas spawania, jak maszyna się sprawuje podczas pracy długotrwałej, czy na jej sprawnośc ma wpływ praca dlugotrwała. Kiedyś mi zaprezentowali spawarke inwertorową MMA, rzekomo wedle tabliczki miała ciągnąc do 200A, zatem skrajnie powinna iśc nawet zasadówka 4, a ona miała problemy z rutylowa 3 Trzeba wiedziec który chińczyk jest dobry, jezeli spawarka nie ma mocy na wytworzenie odpowiedniego pradu zwarcia by na starcie ruszyć z przetopem to nigdy nie będzie prawidłowo spawać, dlatego takie chińskie zabawki polecam sprawdzić z kimś co zawodowo spawa, jezeli maszyna jest nieugięta na parametryzację to oddać i nie męczyć sobie kiszek, szukać czegoś innego. W blacharce motoryzacyjnie przeciez niejednokrotnie można spotkac się z blachami rzędu 1.5 mm, trzeba to jakoś pospawać a nie nasmarkolić.
Pato89 - 18-04-2013, 17:01
Siemanko, szkoda na to temat zakładać więc napiszę tu, wycieraczki chodzą non-stop, przekaźnik jest OK, co dalej robić gdzie szukać?
kaczka81s - 18-04-2013, 22:37
Może przełącznik padł.
Minuello - 29-04-2013, 18:53
Hmm mam głupie pytanie co do gala z silnikiem 4G93. A mianowicie naszedł czas wymiany rozrządu i pytanie. Dolna śruba ta na wale jest na normalnym czy na lewym gwincie. Bo próbowałem odkręcać i za (*&^&*( nie mogę jej odkręcić (odkręcałem w normalną stronę)
[ Dodano: 29-04-2013, 18:54 ]
Będę próbował kluczem pneumatycznym
rsx - 29-04-2013, 20:14
Zeby tematu nie zakladac, jaki plyn chlodniczy do E52A? Prosilbym o szybka odpowiedz
PS bedzie odpowiedni?
http://www.motointegrator...x-1601-00-0002e
Hugo - 29-04-2013, 23:01
Minuello napisał/a: | Dolna śruba ta na wale jest na normalnym czy na lewym gwincie | Na normalnym, odkręcasz w lewo, przykręcasz w prawo.
jacek11 - 29-04-2013, 23:25
rsx, kup normalne Petrygo,i będzie ok.
Produkty firmy 4max,nie są najlepszej jakości,i nikomu ich nie polecam
[ Dodano: 29-04-2013, 23:31 ]
Minuello, pewnie zaraz będą na mnie psy wieszać,ale ja zawsze odkręcam tą śrubę rozrusznikiem podpieram klucz,i przekręcam kluczykiem na rozruch.Wystarczy chwila najlepiej odpiąć kostkę od aparatu zapłonowego,żeby nie zapalił
rsx - 30-04-2013, 00:22
jacek11, a zamiast tego, moze Platinum Impact, rowniez orlenu? Czy to mu raczej nie zrobi roznicy? Zlewam resztki plynu i zalewam nowym, chcialbym jak najlepiej wybrac
http://www.sklep.platinum...0,18090%29.aspx
Minuello - 30-04-2013, 08:11
Jacek niezly patent z tym rozruchem
a co do 4maxa ja zalalem do gala koncentrat i zime przetrwal wysmienicie
jacek11 - 30-04-2013, 16:52
rsx, Ten jest ok. Miesza się z innymi płynami,i można go stosować do naszych układów chłodzenia.
A i cena niezła:)
rsx - 30-04-2013, 17:21
Dzieki wielkie!
kaczka81s - 06-05-2013, 00:35
Mam pytanko czy rozbierał ktoś z Was sprężarkę od klimy. Mam kłopot bo z tego co szukałem to w E5 jest inna niż w E88, i nigdzie nie mogę znaleźć uszczelnień do niej. (japaneze jeszcze nie pytałem, to już ostateczność) Gdyby ktoś z Was zerknął pod maskę i sprawdził model sprężarki (mój AX105VS), no i jeśli któryś z Was ją naprawiał to gdzie kupował części do niej. Nie chce nowego tematu zakładać a tutaj dość dużo ludzi zagląda.
|
|
|