To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

polaff - 05-07-2012, 10:42

tomek84, policz samą różnicę w spalaniu i to ile osób z forum już silnik wymieniało po zatarciu
Tomek - 05-07-2012, 10:58

Cytat:

tomek84, policz samą różnicę w spalaniu i to ile osób z forum już silnik wymieniało po zatarciu


myślisz jedno - piszesz drugie
na wymianę silników nie miała wpływu masa

chodzi Ci pewnie o to, że auto tanie nie jest, przysparza problemów, a efekty takie sobie. tak ?
jeśli o to chodzi to ogólnie rzeczywiście się z tobą zgodzę

jeśli zaś chodzi o samo auto danino, to tutaj znowu jakichś nakładów w stronę mocy nie ma, więc i 7 sekund jest ok

do tego dodam, że nie ma póki co nakładów w kierunku mocy, a dodatkowo jest dociążenie auta, to chyba ma prawo się przekładać na osiągi, nie?

polaff - 05-07-2012, 11:11

tomek84, zgadzam się z Tobą, sam fakt posiadania indywiduum jakim jest galant jest fajne i bywa kłopotliwe. Ze względu na domniemaną kultowość auta jest ok. Jednak tak jak pisałem dla samych osiągów nie ma to sensu.
Tomek - 05-07-2012, 11:14

gdyby wszystko przeliczy na złotówki to bym jeździł oplem astrą 1.4 w gazie

nie wszystko da się przeliczyć racjonalnie na złotówki, KM, czy na sekundy

EOT

SPIDER-ek - 05-07-2012, 11:17

tomek84, dokładnie tak jak mówisz:) albo Punto
adaxo - 05-07-2012, 11:21

W jaki sposób było mierzone przyspieszenie?? mam nadzieje ze nie stoperem trzymanym w reku albo jeszcze 'lepiej' komórką :mrgreen:
no i to 'około' 7 sek tez jakieś dziwne, 7.1 czy 7.9 ? a może 6.8 :idea:

Ze swojego experienca z vr4 mogę powiedzieć tyle ze 97% tego co na drogach ma problemy z 'dotrzymaniem kroku' vr-owi SZCZEGÓLNIE na mokrym :evil: , do tego jeszcze ten niepozorny wygląd 10-letniego kombi, miny 'poległych' bezcenne :mrgreen:

danino88 - 05-07-2012, 19:46

to tak od początku ...

Cytat:
coś ty taki krytyczny w sprawie VR4 się zrobił??


trochę nie rozumiem :)

Cytat:
nie oszukujmy się, 7 sek. dla tego auta bez żadnych fajerwerków, na niskim doładowaniu, to już dobry wynik, a może być tylko lepszy


Powiem tak. W zwykłym galancie osiągnąć ciut lepszy wynik graniczy z cudem i dość dużym nakładem finansowym w porównaniu do rezultatu. Tutaj zmieniam doładowanie i już auto nabiera mocy. A już niedługo, może nawet poniedziałek, wtorek zobaczymy co to auto potrafi przy 300 i 350KM

Cytat:
przekładka, może i kosztowna, ale nie zmienia faktu, że jest to seryjna fura (patrząc na silnik)


przekładka kosztowna, ale Julia już niestety nie seryjna. Co widać że nawet na weselu do mnie podszedł jeden gość i pyta co mam pod maską skoro brembo wystaje z felg 8) A chciałem żeby był to seryjny niepozorny galant

Cytat:
tomek84, policz samą różnicę w spalaniu i to ile osób z forum już silnik wymieniało po zatarciu


Spalanie w normalnej jeździe jest porównywalne, gorzej jeśli wykorzystujesz moc. Tak czy siak 4x4 pali co najmniej 1litr więcej od zwykłej ośki. Aktualnie testy gazu i już wkrótce pierwszy wynik na LPG ;)

Cytat:
na wymianę silników nie miała wpływu masa

Miała. Transfer box, dyfer, ośki z tyłu, sanki tylne, hamulce przód i tył brembo, turbiny, chłodnica silnika, skrzyni, IC, koła i opony no niestety, trochę to waży :p

Cytat:
chodzi Ci pewnie o to, że auto tanie nie jest, przysparza problemów, a efekty takie sobie. tak ?
jeśli o to chodzi to ogólnie rzeczywiście się z tobą zgodzę


Czy ja wiem, możemy na zlocie porównać zwykłego n/a nawet manuala na kresce :) wyprzedzanie vr4 jest nie porównywalne do zwykłego n/a :)

Cytat:
W jaki sposób było mierzone przyspieszenie??


mniej więcej video, ale miały się nagrać 3 i niestety nagrało się to najgorsze. W 1 przypadku nagle kolega zadzwonił, a za 3 razem nie włączyłem record :(

robertdg - 05-07-2012, 21:19

danino88 napisał/a:
brembo na przód (tarcza,klocki,zaciski) ważą niecałe 60kg
Chyba Ci się nieco waga rozkalibrowała, ja pamiętam jak wazyłem, to klocki Ferrodo nowe w komplecie wazyły trochę ponad 2 kilo, tarcze po 8kg od sztuki, waga zacisku to jakies 3kg, tak więc całośc można z naddatkiem ocenić na jakies 25kg w komplecie :P Mowa o tarczach 320mm i zaciskach 4-tłoczkowych :-)
fj_mike - 05-07-2012, 23:48

danino88 napisał/a:
Co widać że nawet na weselu do mnie podszedł jeden gość i pyta co mam pod maską skoro brembo wystaje z felg 8)

Uwielbiam takie momenty :mrgreen:
Jaka była reakcja jak się dowiedział :?: :p

polaff - 06-07-2012, 07:04

danino88 napisał/a:
za 3 razem nie włączyłem record
już widzę Twoją minę :D
Anonymous - 06-07-2012, 09:44

tomek84 napisał/a:
manualem N/A zrobisz wynik okolo 1,5 sek gorszy, to jest jednak duża różnica

nie oszukujmy się, 7 sek. dla tego auta bez żadnych fajerwerków, na niskim doładowaniu, to już dobry wynik, a może być tylko lepszy


Bandyta robi okolice 7,7 do 100, bo skoro idzie tak jak Alfa to musi mieć ten sam wynik :) :P
każdy zdrowy galant 2.5 n/a MT w sedanie przy ogarniętym kierowniku powinien mieścić się w 8s.

Alfa była mierzona Gtechem pro RR.

danino88 - 06-07-2012, 11:03

Cytat:
Chyba Ci się nieco waga rozkalibrowała, ja pamiętam jak wazyłem, to klocki Ferrodo nowe w komplecie wazyły trochę ponad 2 kilo, tarcze po 8kg od sztuki, waga zacisku to jakies 3kg, tak więc całośc można z naddatkiem ocenić na jakies 25kg w komplecie :P Mowa o tarczach 320mm i zaciskach 4-tłoczkowych :-)


wiesz przyszły mi pocztą, a dokładniej pocztexem i jedna paczka ważyła okolice 25kg, a były dwie ;) Nie wiem co Ty mierzyłeś :)

Cytat:
Jaka była reakcja jak się dowiedział :?: :p


domyślał się że musi być coś pod maską bo nikt normalny nie zakłada takich hamulców do cywilnego auta. A ogółem to ma sporo znajomych od evo i subaru więc temat ogarnął :)

Cytat:
już widzę Twoją minę :D


trochę byłem zdenerwowany, bo się okazało że nagrałem najsłabszy wynik i najgorszej jakości :(

Cytat:
Bandyta robi okolice 7,7 do 100, bo skoro idzie tak jak Alfa to musi mieć ten sam wynik :) :P


Do 100 :p a do 180 ? tutaj będzie dużo większa różnica :) bo ja na automacie najwięcej tracę na starcie, niestety, bo nie strzelę mu ze sprzęgła

Cytat:
Alfa była mierzona Gtechem pro RR.


A mój mniej wiecej na video :)

swinks_UK - 06-07-2012, 11:56

danino88, nie obraź sie, ale a'propos hamulców i ich wagi to straszne banialuki wypisujesz :mrgreen:

Felgi Enkei od Evo ważą jeśli nie mniej to tyle samo co standardowe 16tki z vr4. Tarcze do Brembo choć większe i cięższe, to zaciski Brembo są z odlewu aluminium i ważą 2x mniej od żeliwnych z vr4, więc w sumie waga hebla i koła pozostaje ta sama.

danino88 - 06-07-2012, 12:22

Cytat:
danino88, nie obraź sie, ale a'propos hamulców i ich wagi to straszne banialuki wypisujesz :mrgreen:


aż zważę :) Opisuję taką wagę jaka była na przesyłce z poczty :)

Cytat:
Felgi Enkei od Evo ważą jeśli nie mniej to tyle samo co standardowe 16tki z vr4.


Tomku, tylko że ja nie mam enkei które tak jak piszesz są lekkie :P

sveno - 06-07-2012, 14:41

danino88 napisał/a:
aż zważę :) Opisuję taką wagę jaka była na przesyłce z poczty :)
to jest przedział wagowy do 25kg, poprzedni to do 10kg także wszystko co waży więcej jak 10kg będzie w paczce do 25kg :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group