To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

rezon - 31-12-2013, 08:26

Dezent M czyli dość masywne felgi. Dlatego teraz latem pomykam na ori 17"alu, a zimą 16" stal też ori :) tyle że VW. Niektóre drogi już teraz wyglądają jak ser szwajcarski
krzychu - 31-12-2013, 09:14

E tam afermarket jak każdy inny. Nie chodzi o to jak wygląda tylko z czego jest zrobiona. Nie bez powodu np. Enkei kosztuje 2 razy tyle.
elektri - 31-12-2013, 09:51

krzychu napisał/a:
Nie chodzi o to jak wygląda tylko z czego jest zrobiona. Nie bez powodu np. Enkei kosztuje 2 razy tyle

Tak naprawdę, to w tym kontekście nie chodzi jaka jakość felgi, tylko jaki dystans felgi od dziury.
W zależności jaka felga, ugnie się, albo i nie.
Ale niezależnie od tego kółko będzie do naprawy...

rezon napisał/a:
Niektóre drogi już teraz wyglądają jak ser szwajcarski

Dokładnie to mam na myśli pisząc, że wolę mieć większy profil.

Jest to oczywiście istotniejsze zimą, kiedy dziur jest więcej i częściej jeździ się po ciemku, ale latem też może być istotne ;)

rezon - 31-12-2013, 10:13

krzychu napisał/a:
E tam afermarket jak każdy inny. Nie chodzi o to jak wygląda tylko z czego jest zrobiona. Nie bez powodu np. Enkei kosztuje 2 razy tyle.
jak kosztuje 2x więcej to rozwalenie kosztuje dwa razy więcej i tyle. Patrząc się na ceny to można by powiedzieć, że najlepsze felgi to ori Mitsubishi - trudno znaleźć odpowiedniki cenowe. Prochu wielkiego nie wymyślą w kwestiach stopów Al. Więcej w tym marketingu niż uzasadnienia materiałowego. A już na pewno uzasadniającego dwukrotnie wyższą cenę. Dodatki do stopów nie przekroczą kilku procent wartości felgi. A niezależnie od materiału czy konstrukcji i tak czasami bardzo trudno ominąć jakąś dziurę, a nie będę zwalniać do 30 przed każdą kałużą, którą się widzi na drodze, a zimą to nie wiadomo co pod warstwą wody czy śniegu. zresztą lepiej aby felga się ugięła niż pękła.

[ Dodano: 31-12-2013, 10:16 ]
elektri napisał/a:
Dokładnie to mam na myśli pisząc, że wolę mieć większy profil.
Ja też. I dlatego też przeszedłem na stalowe zimą. Są zdecydowanie bardziej odporne.
krzychu - 31-12-2013, 17:19

Nie wiem co to macie za doświadczenia szczególnie ze stalowymi, ale ja miałem w poprzednim aucie stalowe i co zmiana opon to trzeba było któryś rant młotem naprostować. Zresztą każda nie było prosta (przy wyważaniu było widać, że albo bocznie trochę biła albo góra-dół)... A profil był 11cm i waga samochodu ~700-800kg. Teraz mam profil 9,8cm (ponad 1cm mniejszy) samochód 1,2-1,3t i każda z 8 felg jest prościutka, jedną zadrapałem na kancie krawężnika przy cofaniu. A jak mówię za 2 razy był taki huk, że myślałem, ze pół zawieszenia nie ma... Na zimę mam większy profil, ale nie ze względu na bezpieczeństwo tylko na komfort bo po garbach lodu się lepiej jeździ na większym profilu. Ale to też Enkei od Hondy akurat z rozwierconym otworem centrującym (Mitsubishi nie miało 15' na 5 śrubek) - też prościutkie ale już w gorszym stanie lakierniczym (kupiłem używane więc mają już sporo latek).

A oryginalne Mitsubishi Enkei to jedyne co czytałem to, że zeszła farba. Komuś w OII i komuś w Lancerze (ale te od Lancera to podobnie było dokładane w pakiecie zima i wcale nie były Enkei tylko Made in Poland)... Nie czytałem, że ktoś pokrzywił, może się ludzie nie chwalą - nie wiem.

rezon - 31-12-2013, 19:40

Ja mam tylko jakieś 1Mkm na stalowych i około 1/3 tego na różnych alu. Wszystko zależy gdzie, ile i jak się jeździ. Jeżdżę wszędzie, dużo i z reguły szybko. Outek jest też "trochę" cięższy od Lancera.
DJ Fazi - 01-01-2014, 19:53

Nowy test
http://www.youtube.com/watch?v=4TwaLODGuak

elektri - 02-01-2014, 09:07

DJ Fazi napisał/a:
Nowy test

Wytrzymałem pierwsze 15 min.

Do reszty mogłem wrócić po jakimś dopiero czasie...

Nie oglądałem innych ich testów, ale ten wygląda na totalną amatorkę.
Jeżeli prowadzący mówi, że nigdzie nie znalazł informacji o pojemności bagażnika, a w okresie "tuż po świątecznym" nikt w MMC nie odpowiadał, to świadczy, że nie przygotowali się wogóle.... :oops:
Pięknie potwierdza ich mierność mówienie o niewiedzy, że wersja z kamerą nie posiada czujników....
Resztę pozostawię bez komentarza.....

jurekschroda - 02-01-2014, 17:30

Z kilkoma rzeczami się zgadzam:
- zawieszenie ok
- przycisk komputera w niefortunnym miejscu
- ocena stylistyki nadwozia
- wspomaganie elektryczne nie jest tak precyzyjne jak hydraulika
- ocena spalania
- spora przestrzeń wewnątrz

Kilku ocen zawartych w teście nie rozumiem:
- złe wyciszenie ???
- natarczywe odgłosy kierunkowskazów ( przecież można je samemu zmienić)
- mała ilość miejsca w III rzędzie ( ok, to nie tylna kanapa w Maybachu, ale pan redaktor jakoś nie odkrył, że II rząd jest przesuwany)
- zastąpienie pokrętła do uruchamiania silnika przyciskiem jako zalety

rezon - 02-01-2014, 19:43

jurekschroda napisał/a:
- złe wyciszenie ???
to akurat prawda. Wyciszenie zarówno Outka II, jak i III jest symboliczne.
co do wspomagania - elektryczne może być co najmniej tak samo dokładne jak hydrauliczne, a często nawet dokładniejsze. Kwestia zastosowanych rozwiązań. Obecnie w lotnictwie hydrauliczne praktycznie odeszło w zapomnienie na korzyść elektrycznego lub elektrohydraulicznego.
III rząd siedzeń - czepianie się. W końcu to nie są podstawowe fotele. Outek to przecież nie van.

elektri - 02-01-2014, 19:55

Moim zdaniem przygotowanie się do testu było na poziomie "studenta, który własnie się dowiedział że ma za pięć minut egzamin".
Najwyraźniej nie przeczytali nawet folderu reklamowego i ulotki o parametrach technicznych, o instrukcji, to zapewne nawet nie słyszeli ...

jurekschroda napisał/a:
Z kilkoma rzeczami się zgadzam:
- przycisk komputera w niefortunnym miejscu

Mam ten samochód od miesiąca i nie mam problemu, żeby w czasie jazdy go odnaleźć (choć nie popieram zabawy komputerem podczas prowadzenia).
Co do pozosytałych na tak, albo "o gustach się nie dyskutuje", albo również się zgadzam
jurekschroda napisał/a:
Kilku ocen zawartych w teście nie rozumiem:
- natarczywe odgłosy kierunkowskazów ( przecież można je samemu zmienić)

Kłania się instrukcja, ale to trzeba CHCIEĆ...
jurekschroda napisał/a:
mała ilość miejsca w III rzędzie ( ok, to nie tylna kanapa w Maybachu, ale pan redaktor jakoś nie odkrył, że II rząd jest przesuwany)
Bo łatwiej jest pomarudzić, niż dowiedzieć się chociażby od właściciela....
Test "terenowy" to już kwintesencja miernoty.
Offroad był tak ekstremalny, że przysłowiowa blondynka w odpicowanym cabrio na łysych oponach też by dała radę... :P
Szczerze mówiąc znalazłem kiedyś recenzję opatrzoną logo telewizji Trawm...
Nie jestem zwolennikiem tej stacji, ale materiał był w porównaniu z tym super profesjonalny.
Jak będe miał chwilę, to wrzuce link.
https://www.youtube.com/watch?v=kIuC7tmjlJ0

Co do "testu offroad", mogli ciut dalej znaleźć chociaż takie warunki
https://www.youtube.com/watch?v=M2AtP2KOWR0

Jest dużo rosyjskich testów, gdzie offroad jest jeszcze bardziej ekstremalny :)

madox - 02-01-2014, 23:02

Najlepsza jest roleta,rozłożysz 7 foteli ,bo chcesz kogoś przewiezść i co?Zostawić tak jak on na parkingu?Jak można coś takiego zrobić
Miejsca na butelki w których nie mieszczą się butelki
Ale co on ma z tą głośnością?Ja tego nie stwierdziłem,a jestem wymagający,tyle ,że w manualu,ale co automat ma mniej wygłuszenia-to przecież nie możliwe.Najgłośniejsze auto?W/g mnie Crv jest głośniejsze,mazda cx7 jest dużo głośniejsza.
Przecie w manualu,którym sporo pojezdziłem nie będzie cichszy
Słowa o skrzyni ,dynamice ,elastyczności - tester po zbóju
A off road to już jaja ,żenada.
A skąd on wziął ten automat w Krakowie,ja też chcę się w końcu przejechać![/list]

regon - 02-01-2014, 23:22

mordox ale, że co ? o co ci chodzi?
Trik - 03-01-2014, 02:10

madox napisał/a:
A skąd on wziął ten automat w Krakowie
Z tego co mówił na początku to przyjechał nim z Warszawy.
Googlarz - 03-01-2014, 08:40

Duży plus za test trwający tyle ile powinien trwać. Na YT dużo jest 3minutowych.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group