To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Mazowieckie - Polecane warsztaty/mechanicy Warszawa.

nabassu - 09-12-2012, 00:30

Jak Marek odgrzebie interface do STAGa to na pewno zadzwoni :)
bartek.g - 19-12-2012, 13:58
Temat postu: Polecam serwis, Piaseczno
Cześć wszytkim,

chciałbym polecić warsztat dla właścicieli miśków i nie tylko w Piasecznie.
Jeden z mechaników pracował w Mitcarze na Puławskiej, wie sporo o tych i innych autach.

Pomógł mi z znanym Wam wszystkim temacie, tarcze i klocki oraz ze stukaniem w pp zawieszczeniu.

kontakt na stronce:

www.mkmoto.pl

Pozdrawiam
Bartek

romero - 14-02-2013, 18:33

Witam wszystkich. Czy może ktoś polecić jakiś warsztat od automatycznych skrzyń biegów. Pisałem już w dziale L200 ale napiszę i tutaj. Chodzi o to, że nie przełącza na czwarty bieg. Komputer nie pokazuje żadnego błędu.
Pozdrawiam.

nabassu - 14-02-2013, 19:37

Romero, sprawdz moze wtyczke w skrzyni, mogła zamoknąć, aczkolwiek wtedy jest "Park" i kaplica.
Może też poziom oleju.

romero - 14-02-2013, 19:54

Olej O.K.
Biegi 1, 2, 3 zmienia normalnie, ale bardzo dziękuję za dobre chęci i bardzo proszę o kolejne rady.

Bartek - 14-02-2013, 20:20

romero, a nie masz jakiegoś guzika OD/Off czy cóś w tym guście?

Z zamokniętą wtyczką też nie jest głupi trop - jak zwodowałem Legnuma miałem tylko wsteczny bieg - u Ciebie może nie stykać nie wtyczka od wybieraka (jak było u mnie) a od płyty zaworów, wtedy możesz stracić dowolny bieg, pozostałe mając git.

romero - 23-02-2013, 19:33

Jeszcze raz dziękuję za chęci pomocy.
W jednym warsztacie specjalizującym się w automatach po podpięciu do kompa pan mechanik stwierdził, uszkodzenie mechaniczne (ponieważ komputer nie pokazał żadnego błędu).
Koszt 7-8 tysi.
W drugim warsztacie, również ta sama specjalizacja, komputer również nic nie pokazał. Tu przynajmiej pan mechanik trochę pojeździł z podłączonym komputerem i stwierdził, że skrzynia nie dostaje sygnału do zmiany na "4"
więc uszkodzenie w elektronice.
Nie wiem jak i co ale auto naprawione, śmiga jak kiedyś.
Koszt 8 stówek.
Myślę, że chyba powinienem podać kto i co :?:

Piwor - 24-02-2013, 10:46

romero, podaj, ten wątek jest jak najbardziej od tego.
romero - 25-02-2013, 13:17

Piwor napisał/a:
romero, podaj, ten wątek jest jak najbardziej od tego.


Ten pierwszy to www.autowawer.pl w Wawrze
Ten drugi to www.transtronic.pl na ulicy Człuchowskiej.

satyricon - 02-04-2013, 08:57
Temat postu: szukam dobrego pompiarza
Witam wszystkich uzytkownikow misiakow szukam dobrego pompiarza do pajeroII 2.5 td w okolicy wawy i z wawy,co zna te pompy wtryskowe i wiadomo jest uczciwym majstrem.Chyba jest nieszczelnosc na pompie,bo jak pompuje reczna pompka to slyczac syczenie,przelaczylem sie juz na banke bezposrednio do pompy i dalej zapowietrza sie wiec zasilnanie ze zbiornika wykluczam.
ziutoon - 10-04-2013, 18:53
Temat postu: przetaczanie tarcz hamulcowych
Możliwe, że gdzieś już było ale świeżo po zabiegu chciałbym polecić zakład zajmujący się przetaczaniem tarcz na samochodzie.
Robiłem to już w poprzednim aucie a teraz w Galancie.
Czas operacji 4 sztuki około 2h z wymianą klocków na nowe.

M.A.R.O mechanik
Warszawa-Ursus
ul. Słupska 12 róg Spisaka
tel: 512-120-371

nabassu - 10-04-2013, 21:32

ziutoon, wyjmuje i wsadza klocki, czy serwisuje hamulec?
dobra nazwa :> szkoda ze zajeta :D

ziutoon - 10-04-2013, 21:49

nabassu napisał/a:
ziutoon, wyjmuje i wsadza klocki, czy serwisuje hamulec?
dobra nazwa :> szkoda ze zajeta :D


albo ja mam problem z czytaniem ze zrozumieniem albo Ty. Mozesz napisac jasniej o co Ci chodzi?

Bartek - 10-04-2013, 22:21

ziutoon, se pogadaliscie :) Nabassu jest z pokolenia, które nie wie co to przetaczanie tarcz, bo w obecnych czasach tarcza nowa ma 25 mm grubości, a limit zużycia ma 24 mm wiec nie ma miejsca na toczenie.

A co do nazwy MARO to pewnie chodzi o Maretzkiego, na którego większość mówi Maro :)

nabassu - 10-04-2013, 22:41

Mi nie idzie o toczenie tarcz, bo pojecie znam, wożę na toczenie czesto, aczkolwiek to pudrowanie pryszcza jesli sa krzywe, bo zaraz beda znowu.
Pytalem czy wymiana klockow polegala na samym wyciagnieciu klocka z prowadnicy i zastapienie go nowym, czy mechanik cos czysci, smaruje, serwisuje.

[ Dodano: 10-04-2013, 22:45 ]
cytat ze strony:
"Szarpie Ci kierownicą, gdy hamujesz przy większej szybkości lub skacze Ci pedał hamulca przy naciśnięciu – nie wiesz, co zrobić?
Nie daj się naciągnąć na zbędną wymianę drogich części dzwoń do nas!!!!!
Przetoczymy, wyrównamy Twoje tarcze a ból zniknie przy niewielkich nakładach finansowych."

zwichrowana tarcza nagle stanie sie prosta! :) nie daj sie naciagnac!
nic to, ze scinajac brzuchy przewezamy miejscowo tarcze, wiec jest jeszcze mniej metalu, bardziej dzieki temu narazonego na przegrzanie i skrzywienie.

przetaczanie ma sens kiedy mamy rant na zdrowej tarczy, bo klocek wyrobil sobie w niej swoj kształt, a tarczy jest dosc duzo zeby jeszcze służyła.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group