To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA

eremita - 18-11-2014, 14:32

chcesz mieć twardszy tył zamontuj na tył sprężyny przednie, z tego co piszą tył nie siada przy takim rozwiązaniu.
vego2509 - 18-11-2014, 14:38

A na przodzie są krótsze sprężyny czy dłuższe?
KsiadzRobak - 18-11-2014, 14:43

eremita napisał/a:
zamontuj na tył sprężyny przednie
ale wiesz, że auto pójdzie w górę o kilka cm?
fakt, tył jest twardy wtedy, aż za bardzo, przejeżdżając przez progi zwalniające czuć takie bardzo gwałtowne tłumienie

Tomii - 18-11-2014, 14:53

co do tyłu to ja bym sprwdził najpierw amorki, ich skuteczność oraz ew wycieki. Galant ogólnie ma miekki tył nawet na Eibachu. Wymiana sprężyn na zwykłe nowe tu nic nie zmieni.
eremita - 18-11-2014, 14:55

Na 30 stronie tego tematu proszę link http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=435

Macie zdjęcia galów z takim rozwiązaniem co prawda na obniżonych sprężynach ale widać ze tył stoi o wiele wyżej :D
Dopytajcie się właścicieli o szczegóły :wink:

Dario1986 - 18-11-2014, 16:21

vego2509, tak wyglada u mnie - 35 H&R, przód Monroe, tył Kayaba


[ Dodano: 18-11-2014, 16:21 ]
i większa rozdzielczość
http://naforum.zapodaj.net/01301e107a45.jpg.html

milo - 18-11-2014, 19:05

Dario1986 ile masz od błotnika do środka koła , pewnie 34 cm chodzi o przód
vego2509 - 18-11-2014, 19:21

Dario1986 a jaki masz profil opon? bo bardzo bardzo to wygląda :mrgreen:
na poprzedniej stronie wrzuciłem zdjęcie i widać, że tył jest trochę zbliżony tylko u mnie profil 40 a mi wyszło jak mierzyłem 35 cm

a jakbym założył sprężyny przód -40, tył -35 to ok czy już za dużo do amorków standard?

Dario1986 - 19-11-2014, 10:07

nigdy nie mierzyłem odległości, jak znajdę chwilę mogę zerknąć :) opony 215/45/17.
w bagaju butla lpg. zatankowany ok 10l PB i ok 20l LPG

vego2509 - 19-11-2014, 10:31

Dario1986 to u ciebie tył obciążony tak jak i u mnie tylko innymi rzeczami :P

to te amorki co masz założone to standardowe są czy specjalne do sprężyn obniżanych?
bo nie wiem co będzie lepszym rozwiązaniem

i przy okazji ponawiam pytanie: sprężyny -40 przód, -35 tył będą ok do standardowych amorków czy nie? :)

Dario1986 - 19-11-2014, 10:46

ja mam standardowe amory. Przód Monroe Reflex gazówki i tył Kayaby gazówki.
W bagazniku jeszcze zapasówka i subwoofer :)
Jak 2-3 osoby siada z tyłu + bagaże to jest już nisko... nadkole schodzi do połowy opony, ok 3-4cm do felgi zostaje, na wybojach pewnie trochę jeszcze w dół schodzi.

ja mam przód i tył -35mm z tego co pamiętam(kupiłem używki w bdb stanie od Mitsumaniaka), więc -40 też będzie ok. Niektórzy montują i -50 na przód i dają radę przy std. amorach.

Marcino - 19-11-2014, 11:13

Dario1986 napisał/a:
Jak 2-3 osoby siada z tyłu + bagaże to jest już nisko... nadkole schodzi do połowy opony, ok 3-4cm do felgi zostaje,

Hmm ciekawe jak wtedy kąty i zbieżność się zachowuje, dla mnie to by była porażka.

sveno - 19-11-2014, 12:26

Marcino napisał/a:
Hmm ciekawe jak wtedy kąty i zbieżność się zachowuje, dla mnie to by była porażka.
mocny negatyw i koła mocno zbieżne :) po jednych wakacjach opony mogą być na złom :)
Marcino - 19-11-2014, 13:48

Czy są amorki w których da się wyjąć tależyki?
Potrzebował bym zuzyte dwa tylne amorki...

Dario1986 - 19-11-2014, 16:05

Marcino napisał/a:
Hmm ciekawe jak wtedy kąty i zbieżność się zachowuje


źle... bo mi opony letnie zjadło od wewnętrznej strony.
miałem wywalony łącznik stabilizatora z tyłu przez dłuższy czas i było słychać stukanie, byłem przekonany że to cały zawias z tyłu kuleje, teraz jest cisza ale jak jest obciążenie to negatyw się robi. Z tyłu regulacja kątów i pochylenia jest zapieczona, ale jak sprawdzałem zbieżność (bez obciązenia) to były minimalne odchyły.. już dokładnie nie pamiętam, może znajdę papierek to wrzucę zdjęcie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group