[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA
eremita - 18-11-2014, 14:32
chcesz mieć twardszy tył zamontuj na tył sprężyny przednie, z tego co piszą tył nie siada przy takim rozwiązaniu.
vego2509 - 18-11-2014, 14:38
A na przodzie są krótsze sprężyny czy dłuższe?
KsiadzRobak - 18-11-2014, 14:43
eremita napisał/a: | zamontuj na tył sprężyny przednie | ale wiesz, że auto pójdzie w górę o kilka cm?
fakt, tył jest twardy wtedy, aż za bardzo, przejeżdżając przez progi zwalniające czuć takie bardzo gwałtowne tłumienie
Tomii - 18-11-2014, 14:53
co do tyłu to ja bym sprwdził najpierw amorki, ich skuteczność oraz ew wycieki. Galant ogólnie ma miekki tył nawet na Eibachu. Wymiana sprężyn na zwykłe nowe tu nic nie zmieni.
eremita - 18-11-2014, 14:55
Na 30 stronie tego tematu proszę link http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=435
Macie zdjęcia galów z takim rozwiązaniem co prawda na obniżonych sprężynach ale widać ze tył stoi o wiele wyżej
Dopytajcie się właścicieli o szczegóły
Dario1986 - 18-11-2014, 16:21
vego2509, tak wyglada u mnie - 35 H&R, przód Monroe, tył Kayaba
[ Dodano: 18-11-2014, 16:21 ]
i większa rozdzielczość
http://naforum.zapodaj.net/01301e107a45.jpg.html
milo - 18-11-2014, 19:05
Dario1986 ile masz od błotnika do środka koła , pewnie 34 cm chodzi o przód
vego2509 - 18-11-2014, 19:21
Dario1986 a jaki masz profil opon? bo bardzo bardzo to wygląda
na poprzedniej stronie wrzuciłem zdjęcie i widać, że tył jest trochę zbliżony tylko u mnie profil 40 a mi wyszło jak mierzyłem 35 cm
a jakbym założył sprężyny przód -40, tył -35 to ok czy już za dużo do amorków standard?
Dario1986 - 19-11-2014, 10:07
nigdy nie mierzyłem odległości, jak znajdę chwilę mogę zerknąć opony 215/45/17.
w bagaju butla lpg. zatankowany ok 10l PB i ok 20l LPG
vego2509 - 19-11-2014, 10:31
Dario1986 to u ciebie tył obciążony tak jak i u mnie tylko innymi rzeczami
to te amorki co masz założone to standardowe są czy specjalne do sprężyn obniżanych?
bo nie wiem co będzie lepszym rozwiązaniem
i przy okazji ponawiam pytanie: sprężyny -40 przód, -35 tył będą ok do standardowych amorków czy nie?
Dario1986 - 19-11-2014, 10:46
ja mam standardowe amory. Przód Monroe Reflex gazówki i tył Kayaby gazówki.
W bagazniku jeszcze zapasówka i subwoofer
Jak 2-3 osoby siada z tyłu + bagaże to jest już nisko... nadkole schodzi do połowy opony, ok 3-4cm do felgi zostaje, na wybojach pewnie trochę jeszcze w dół schodzi.
ja mam przód i tył -35mm z tego co pamiętam(kupiłem używki w bdb stanie od Mitsumaniaka), więc -40 też będzie ok. Niektórzy montują i -50 na przód i dają radę przy std. amorach.
Marcino - 19-11-2014, 11:13
Dario1986 napisał/a: | Jak 2-3 osoby siada z tyłu + bagaże to jest już nisko... nadkole schodzi do połowy opony, ok 3-4cm do felgi zostaje, |
Hmm ciekawe jak wtedy kąty i zbieżność się zachowuje, dla mnie to by była porażka.
sveno - 19-11-2014, 12:26
Marcino napisał/a: | Hmm ciekawe jak wtedy kąty i zbieżność się zachowuje, dla mnie to by była porażka. | mocny negatyw i koła mocno zbieżne po jednych wakacjach opony mogą być na złom
Marcino - 19-11-2014, 13:48
Czy są amorki w których da się wyjąć tależyki?
Potrzebował bym zuzyte dwa tylne amorki...
Dario1986 - 19-11-2014, 16:05
Marcino napisał/a: | Hmm ciekawe jak wtedy kąty i zbieżność się zachowuje |
źle... bo mi opony letnie zjadło od wewnętrznej strony.
miałem wywalony łącznik stabilizatora z tyłu przez dłuższy czas i było słychać stukanie, byłem przekonany że to cały zawias z tyłu kuleje, teraz jest cisza ale jak jest obciążenie to negatyw się robi. Z tyłu regulacja kątów i pochylenia jest zapieczona, ale jak sprawdzałem zbieżność (bez obciązenia) to były minimalne odchyły.. już dokładnie nie pamiętam, może znajdę papierek to wrzucę zdjęcie.
|
|
|