To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85

fj_mike - 17-05-2011, 22:24

yyyyy, jaracie się kawałkiem żelastwa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Marcin-Krak - 17-05-2011, 23:08

Ja tam i tak rudą widzę.
Po tych kolorowankach co pokazał kochajj, to szału nie ma :P :twisted:

rosomak1983 - 17-05-2011, 23:10

Marku kupiłes T czy uturbiłes stary ???
Wszyc - 17-05-2011, 23:18

Czerwona pokrywa mówi sama za siebie Ros.... Marek by swojej tak ładnie nie pomalował raczej no chyba że mu się naprawdę nudziło
rosomak1983 - 17-05-2011, 23:34

Wszyc napisał/a:
Czerwona pokrywa mówi sama za siebie Ros....

tzn to nie jest orginalny lakier, ktos pomalował. tak samo kolektor. Ori pokrywa turbo niczym sie nie rózni od NA.
Wszyc napisał/a:
Marek by swojej tak ładnie nie pomalował raczej no chyba że mu się naprawdę nudziło

Marek moze nie ale Martyna mogła pomalować :D

Wszyc - 17-05-2011, 23:36

różni się w E3 :) jest czerwona w wersji turbo :D a ten silnik jak widzę pochodzi właśnie z E3 bo malowanie wygląda na fabryczne jedyne co mnie zastanawia to brak dolotu cyclone ale może występował też turbo bez nie znam się na E3 :P no albo rzeczywiście Martyna malowała tylko po co :P
rosomak1983 - 18-05-2011, 00:00

Wszyc napisał/a:
różni się w E3 :) jest czerwona w wersji turbo :D

??? oka moge sie mylic , myslałem ze silnik jest z jakiejs eclipsy moze z EVO... choc obstawiam ze to szesciośrubowy turbowiec z eclipse 1G :D I bije zakład ze pokrywa i kolektor jest malowana :wink:
Marku domagam sie szczegółowego opisu bo bardzo mnie ciekawi skad wydarłes co przy nim zrobiłes (o ile) oraz jakie dalesze plany.
Wszyc napisał/a:
zastanawia to brak dolotu cyclone ale może występował też turbo bez

no to pewnie ze był i bez cyclone.
Wszyc napisał/a:
no albo rzeczywiście Martyna malowała tylko po co :P

Martyne zdaje sie lubi czerwony :wink: :P

PS Marku bedzie 4x4 czy mocna ośka ???

Wszyc - 18-05-2011, 00:26

Szczerze bez znaczenia z czego to jest ten silnik hehe :)

4x4 wątpię że zrobi chyba że jednak pokusi się o wycięcie całej podłogi z tyłu :)

Hubeeert - 18-05-2011, 07:10

Wszyc napisał/a:
wątpię że zrobi chyba że jednak pokusi się o wycięcie całej podłogi z tyłu
Całej podłogi nie tylko z tyłu
Wszyc - 18-05-2011, 07:16

Hubeeert napisał/a:
Całej podłogi nie tylko z tyłu


ło aż tak źle sprawa wygląda w E3 ze swapem napędu :? u mnie w E5 w wersji przednionapędowej też jest kiepsko z miejscem ale jak się popieści to się wszystko zmieści hehe :P tylko że bez tłumików i katalizatora :P No chyba że gdzieś się na końcu uda komuś upchnąć 2 tłumiki pod bagażnikiem :P ja tak będę robił :P


Maretzky85 - 18-05-2011, 07:53

Marcin-Krak, bo ja tylko odświeżyłem wygląd silnika :P

Co do reszty pytań - pokrywa jest fabrycznie czerwona, a obudowa rozrządu fabrycznie czarna.

rosomak1983 napisał/a:
Marku domagam sie szczegółowego opisu bo bardzo mnie ciekawi skad wydarłes co przy nim zrobiłes (o ile) oraz jakie dalesze plany.


Co ja mogę napisać - pochodzenie silnika jest mi nieznane kompletnie. Na pewnie jest to 4g63T 6 bolt. Możliwe, że z Galanta. Wytargałem go z Galanta GTi kupionego kiedyś za 400 zł :P A tam był wsadzony jako N/A.

Rozebrałem go co śrubki, blok wypiaskowałem, resztę umyłem :P Poskładałem na nowych częściach w środku, tzn panewki LLE/ACL (główne/korbowe) pierścienie RIKen`a.
Nie robiłem szlifów bo trzymał wymiary :) Głowica poszła do planu i przy okazji okazało się, że 6 zaworów trzeba było wymienić. Wszystko zostało zrobione. Uszczelka poszła Elringa, śruby seria.
Turbinkę mam T-25 z ecli 2g, jeszcze nie wiem jaki IC będzie. Na razie na docieraniu nie będzie żadnego :P

Wszyc, cyclone w swoim czasie :P

No i będzie mocna ośka, chyba, że kiedyś budę zdrową dorwę 4x4.

Kolektor dolotowy jest malowany :P (1g N/A)
Kolektor wydechowy jest z Ecli2g (Podziękowania dla Pablo1o)
Wtryski 440cc z Subaru Imprezy WRX`02 (Podziękowania dla mojego pracodawcy :P )
Turbina z 2g (garret)
Skrzynia z Galanta 1.8td (jeszcze zobaczymy czy przypasi :P )

Czekam jeszcze na komputer, wydech z ecli1g turbo, jeszcze zegar z czujnikami i to chyba będzie tyle. Później poszukam jakiegoś IC.

koszmarek - 18-05-2011, 08:34

ja NIC nie malowałam :!:
i skąd pomysł że lubię czerwony? :shock: :lol:

Wszyc - 18-05-2011, 10:25

Marku pomyśl nad obudową termostatu od turbo bo jak mniemam musisz chłodzić czymś zimną stronę turbo :P i nad tą rurą co idzie pod kolektorem wydechowym od wody żeby też była od wersji turbo bo przy rurce od wolnossaka będzie to tak wyglądało:



Moim skromnym zdaniem nie fajnie

rosomak1983 - 18-05-2011, 11:23

Hubeeert napisał/a:
Wszyc napisał/a:
wątpię że zrobi chyba że jednak pokusi się o wycięcie całej podłogi z tyłu
Całej podłogi nie tylko z tyłu

??? nie zmiesci sie wał i wydech w tunelu ??? :shock:
Maretzky85 napisał/a:
Wytargałem go z Galanta GTi kupionego kiedyś za 400 zł A tam był wsadzony jako N/A.

tego po wandaliżmie ??? Miał tłoki turbo a reszte NA ???
Maretzky85 napisał/a:
Turbinkę mam T-25 z ecli 2g,

hmmm nie wolałes jakiejs wiejszej ? Juz w 1G dawali wieksza.
Maretzky85 napisał/a:
wydech z ecli1g turbo

??? nie lepiej wyspawac samemu ?
koszmarek napisał/a:
skąd pomysł że lubię czerwony?

:P :wink:

Hubeeert - 18-05-2011, 12:04

rosomak1983 napisał/a:
?? nie zmiesci sie wał i wydech w tunelu ???
Odpal google, znajdź zdjęcia od spodu Galantów E3 i E39 wtedy zrozumiesz.
Nie chce mi się tego tłumaczyć.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group