To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant EA2A Tomii'ego

mati_z - 29-06-2015, 22:44

Ale dźwięk i kultura pracy V6 niweluje wszystkie jej minusy :P
No i akurat w normalnej jeździe nie liczy się moc tylko moment, a ten jest o 45 Nm większy ;)

dmi - 30-06-2015, 01:42

Tomii jechałeś kiedyś V6 Galanta ? :D
Fragu - 30-06-2015, 07:37

mati_z napisał/a:
tylko moment, a ten jest o 45 Nm większy


wykres momentu jest ZUPEŁNIE inny...i to się czuje podczas jazdy :wink:

Tomii - 30-06-2015, 07:54

dmi napisał/a:
Tomii jechałeś kiedyś V6 Galanta ? :D


no pewnie













że nie ;)
nigdzie też nie napisałem że V6 to zły silnik,

booohal - 30-06-2015, 20:57

Miałem 2.0. Teraz 2.5 i to nawet dwa :D
2.0 paliło mi więcej, kultura pracy była niższa, moc i moment to nawet nie wspomnę...
Dla mnie w 2.0 był tylko jeden plus: dużo więcej miejsca w komorze silnika.
Nie mówię, że był to zły silnik ale moim zdaniem przy 2.5 nie ma racji bytu.

prelud - 08-07-2015, 14:52

Tomii od czasu do czasu zerkam w Twoj temat by moc poogladac jak dbasz o galanta i z tego co widze ma sie naprawde bardzo dobrze.wspomnienia wracaja kiedy byl w moim posiadaniu.
Tomii - 08-07-2015, 15:07

prelud napisał/a:
Tomii od czasu do czasu zerkam w Twoj temat by moc poogladac jak dbasz o galanta i z tego co widze ma sie naprawde bardzo dobrze.wspomnienia wracaja kiedy byl w moim posiadaniu.


Chyba obiecywałem że będę dbał o autko, więc staram się ;)
Aktualnie jestem na etapie poszukiwania blacharza aby przedłużyć jego życie :)

Tomii - 18-09-2015, 18:38

Geometria robiona w sierpniu na naprawdę dobrym sprzęcie :



chciałem przy okazji żeby wymienili mi tylne tuleje i śruby mimośrodowe ale wyszły by duże koszta ( zdjęcie belki, wymiana całych wahaczy ) to na razie zostawiam jak jest.

W między czasie naprawa pęknięcia szyby przedniej oraz wymiana filtra pyłkowego, nuda :wink:

Za niedługo wymiana oleju dalej na Eneos Sustina 5w40.

Chciałem też zmienić olej w skrzyni przed zimą bo czasem dwójka nie chce wejść (redukcja z 3) i trzeba wysprzęglić drugi raz, tylko nie wiem czy na ten sam Texaco MTF 94 czy może jest coś lepszego (w pełni syntetycznego) do tej skrzyni ? może coś takiego:
AMSOIL 75W90 GL5 SEVERE GEAR SYNTHETIC EXTREME
poradźcie.

Marcino - 18-09-2015, 19:01

Mam Texaco i nie narzekam.
Tomii - 18-09-2015, 19:03

Marcino napisał/a:
Mam Texaco i nie narzekam.


też nie narzekałem przez ostatnie 50 tyś km.

booohal - 18-09-2015, 19:13

Tomii, Zajrzyj do mnie do tematu w sprawie oleju do manuala ;)
Tomii - 18-09-2015, 19:29

booohal napisał/a:
Tomii, Zajrzyj do mnie do tematu w sprawie oleju do manuala ;)


Ravenol powiadasz, no wygląda to ciekawie :)
Powiedz, starczyły Ci 2 litry oleju + ten dodatek ?

booohal - 18-09-2015, 19:41

Weszło idealnie na suchutką skrzynie. Czyli na mokro będzie aż za ;)
Tomii - 18-09-2015, 19:42

booohal napisał/a:
Weszło idealnie na suchutką skrzynie. Czyli na mokro będzie aż za ;)


masz może dokładne parametry tego oleju ? coś znalazłem ale nie wszystko piszą.

booohal - 18-09-2015, 20:02

Niestety nie mam.
W tym przypadku kierowałem się tylko ori lepkością, aprobatą Mitsu i poleceniem marki przez mocno obcykanego gościa.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group