To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galicjusz V6 i 163 kucyki

Marcino - 24-04-2012, 08:04

Krzyzak napisał/a:
Mare napisał/a:
tak miękkie, że mogliśmy je ściskać w rękach
to zwykłe sprężyny albo sprzęt od NIVO - powinny być progresywne

Dokąłdnie... od Nivo są takie miekkie...

Mare - 24-04-2012, 09:14

raczej nie, K.A.W. to taniocha z allegro do zwykłych amorów.... pamiętam, że kidyś patrzyłem na nie ale coś za tanie były dla mnie. 400 za komplet czy cos takiego :)
Krzyzak - 24-04-2012, 11:03

Mare napisał/a:
400 za komplet czy cos takiego
to wcale nie jest tanio
chyba, że komplet = 4 koła :P
za 150 zł/szt. można już KYB kupić

Mare - 24-04-2012, 21:17

No tak, komplet= 4 koła :D
Mare - 01-05-2012, 14:37

Po wymianie zegarów pozostało kilka problemów, jak dzisiaj zauważyłem.

Nie świeci się kontrolka ręcznego, oraz tempomatu... żarówki wszystkie sprawdzone i są sprawne. Jakieś pomysły czemu to? zegary zaadoptowane z GDI.

sveno - 02-05-2012, 00:15

w przedlifcie masz dwie kontrolki od tempomatu: Criuse Set (zielony) i criuse Main (amber) w polifcie (GDI tylko po lifcie) jest tylko jedna kontrolka od tempomatu: Criuse (zielona) masz przedlifta, wiec po wcisnieciu przycisku na desce nie zapali ci sie nic, ale po ruszeniu dzwigienki powinna sie palic criuse, ona tez nie dziala? Przesledź scieżki, a dojdziesz ładu, bo skoro na starych zegarach dziala wszystko to wina lezy w nowych :)
Mare - 02-05-2012, 09:31

Tak wczoraj przejrzałem Tarcze faktycznie nie ma tam kontrolki pomarańczowej... ale dalej nie wiem czemu kontrolka ręcznego się nie pali.... :(

ani przy starcie ani po zaciagnieciu ręcznego.

sveno - 02-05-2012, 13:20

wyjmij zegary, wez zasilacz 12V daj mase na pin 9c a plus na 4c jezeli kontrolka sie nie zapali to cos walnięte jest w zegarach, jezeli sie zapali to wez multimetr i gon do auta. Kluczyk na pozycje acc zaciagnij reczny i mierz napiecie na ww. pinach ale w desce. Bedziesz wiedział gdzie dalej szukac. Obawiam sie ze wiązki pod deska moga byc delikatnie inne w poliftach a podejrzewam ze deske masz własnie z polifta ;(
Mare - 02-05-2012, 16:23

Ale wiązka jest moja. Kable przełożyłem, bo nie wiedziałem jakie są różnice więc wolałem nie ryzykować.

W każdym razie sprawdzę później styki w aucie.

W między czasie, jakiś sku....rkowaniec wyryl mi w prawych drzwiach Wielki Kanion pod klamką jakimś grzechotnikiem 10 lat starszym, poobijanym, poobdzieranym... pod moim blokiem, wezwałem służby... olali sprawę <facepalm> Ten kraj schodzi na psy.

Trzeba będzie wziąć sprawy w swoje ręce :(

Mare - 03-05-2012, 14:58

Hmm... Ciekawa sprawa. Odezwał się sprawca "Wielkiego Kanionu" ... Wygląda na to, że gość postąpi honorowo i pokryje koszty naprawy drzwi...

W sumie, pierwszy raz widzę takie zachowanie ze strony drugiego kierowcy...
Mam nadzieję, że nie przestraszy go kwota i nie zniknie.

...

Mare - 03-05-2012, 17:48

hura, udało się znaleźć przyczynę nie świecącej kontrolki od ręcznego.... generalnie strasznie błaha, i aż wstyd się przyznać xD

Teraz śmiga. Nie pamiętam tylko, czy powinna się zaświecić podczas testu startowego? ktoś podpowie?

sveno - 03-05-2012, 18:04

co było nie tak? Wsadziłeś diode w kierunku zaporowym?
Mare - 03-05-2012, 20:06

Nie podpięta masa od złączki przy lewarku xD
Mare - 03-05-2012, 20:11

Nie podłączona wtyczka od masy przy lewarku xD
fj_mike - 04-05-2012, 06:35

Mare napisał/a:
Nie podłączona wtyczka od masy przy lewarku xD

Kolejny dowód na to proste rozwiązanie "skomplikowanych" problemów :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group