Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy
Owczar - 13-09-2017, 13:53
Do profili wziąłem jednak 700. Uzyję go do typowo niedostepnych elementów. Miejsca dostepne - nadkola, drzwi w środku zrobię 750.
A Bzyk szaleje rzeczywiście Wydech z kwasówki też mi się marzy, ale priortety mam teraz inne. No i obawiam się mimo wszystko głośniejszej pracy. Według niektórych tłumikarzy wydech z kwasówki zawsze będzie głośniejszy - choć szczerze mówiąc nie wiem dlaczego rodzaj blachy ma aż takie znaczenie. Może chodzi o sztywność? Może zwykła blacha pracuje i tłumi harmoniczne?
Bzyk_R1 - 13-09-2017, 14:21
Owczar napisał/a: | Ja niedawno kupiłem Mutsy EVO na zimę. Ale na wiosnę przesiądziemy się pewnie do Mutsy Nexo. Jak się ma sedana trzeba rozsądnie gospodarować przestrzenią bagażową |
Doskonale Cię rozumiem. Tutaj dużą zaletą jest łatwość składania, małe wymiary stelaża po złożeniu i wiele dodatków w cenie, gdzie inni producenci kazali sporo dopłacać. Miejsce nie było aż takim priorytetem, w sumie O1T jak i golf mają szeroką przestrzeń ładunkową więc spoko.
Ja Noxudola 700 dawałem do środka kabiny bo on zwyczajnie nie śmierdzi jak 750. Użyłem go właśnie do drzwi, nadkoli i klapy. Zalałem też tym progi od góry od strony plastików wewnętrznych plus jeszcze odkręciłem blachy pod kanapą i zalałem nim zbiornik paliwa od góry. W sumie wybrałem to w formie testu bo podobno ma więcej inhibitorów no i właśnie łagodny zapach nie drażni później. Trzeba tylko uważać gdyż 700 w przeciwieństwie do 750 NIGDY nie wyschnie i potem inne numery nie da się na 700 położyć. Dlatego znalazł też zastosowanie tam gdzie jest dużo wody zawsze (odpływy szyberdachu, łączenia blach wewnątrz bagażnika) Sporo pofociłem możecie zobaczyć taki ma glutowaty jasny kolor.
Polecam Ci również 1600. Jest naprawdę wytrzymały po wyschnięciu. W O1 z tyłu praktycznie nie ma plastikowych nadkoli przez co piasek i kamienie z kół szybko piaskują nadkola do gołej blachy, tutaj naprawdę dowaliłem warstwę i myślę że nie prędko to wypłuka. 1600 ma w sobie mikrowłókna powstaje fajny baranek o dużej twardości. 900 byłaby zbyt miękka moim zdaniem.
Co do wydechu z nierdzewki to myślę że samo przewodzenie spalin ma znaczenie. W kwasówce nie przylegają do ścianek aż tak sadze, wydech jest śliski i czysty, ścianki przez to cieńsze a dźwięk bardziej metaliczny. Napatrzyłem się już na różne opcje wydechu i zrobię tak jak Paweł1988. Jeździłem jego turbiakiem i dźwięk jest basowy i przyjemny, a w górnym zakresie nie męczy. U W@sia mi się mega podoba, drze japę bardzo ale taki to bym zrobił 10 lat temu jakbym dzieciaka nie musiał wozić Tak więc przyjemne z pożytecznym połączymy a LSRG nadal będzie spełniał swoje zadanie
Ogólnie dzięki za słowa uznania, to najbardziej motywuje do dalszej pracy
Owczar - 13-09-2017, 14:30
U mnie ciężko o kawałek gołej blachy pod spodem. Wszyskto ma jakieś osłony i spojery aby uregulować przepływ powietrza. Nadokla są takie, że też nie widac nawet fragmentu blachy.
Dobra uwaga z tym zapachem. Jak użyję 750 to pewnie będzie długo walić woskiem. 1600 fajna sprawa na nadkola - czytałem, że podobno wycisza nieźle. Ale tak jak pisałem, u mnie nie ma sensu, więc zrobię 750/900 dla lepszej ochrony.
A wracając do Twojego O1T. Naprawdę fajne mody i z głową. A co najważniejsze z sercem
Ja chce kupić aucie sportowe auto - wtedy sobie będę modził ten co mam ma być wygodny i cichy na długie podróże.
Bzyk_R1 - 13-09-2017, 14:48
Owczar, no więc masz rację nie ma co plastiku malować i dokładać kg. W Lexie postarali się o wyciszenie. Ja szczerzę to nie zauważyłem jakiejś poprawy wyciszenia po 1600 ale to nie koniec jeszcze, mam z tyłu głowy żeby spróbować Noxudol 3100 albo masę wygłuszającą na pędzel. Będę obserwował co dzieje się z 1600 w nadkolach.
Owczar napisał/a: | A wracając do Twojego O1T. Naprawdę fajne mody i z głową. A co najważniejsze z sercem |
Staram się zachować kompromis żeby było zrobione tak jak trzeba a żeby nie popłynąć w koszty. I ciągle boję się żeby to nie poszło za daleko. Trafiłem fajny egzemplarz i chciałbym trochę pojeździć nim a grubsze mody to już oprócz góry $$$ ryzyko że coś pójdzie nie tak coś nie wytrzyma i skończy się historia.
Owczar - 13-09-2017, 15:48
Myślę, że jeśli chodzi o podnoszenie mocy, to zatrzymałeś się na rozsądnym pułapie. Zrób igiełkę mechaniczne i wizualnie, ale silnika bym nie ruszał już
Bzyk_R1 - 13-09-2017, 16:09
Tak też planuję. Dokończenie wydechu wstawienie stalowych rurek od icka oraz ewentualnie wkładka filtra powietrza, spowodują delikatną poprawę parametrów co będzie już moim szczytem marzeń Ogólnie to będę miał dobre rozeznanie jak zmienia się moc w miarę modyfikacji wydechu. Katalizatory dodały 12 KM ciekawe ile końcowy? Do igiełki jeszcze sporo ale dystans się skraca.
Hugo - 13-09-2017, 21:03
Owczar napisał/a: | Ja chcę do profili, drzwi itd dać 750. Pod samochód 750, a na to 900. Nadkola też zrobię 750 i 900 | Robiłem dokładnie tak samo w moim i po 4 latach praktycznie nie widać korozji, z tą różnicą, że w nadkola dawałem 1600 Bzyk_R1 napisał/a: | Ja Noxudola 700 dawałem do środka kabiny bo on zwyczajnie nie śmierdzi jak 750 |
Bzyk_R1 napisał/a: | Ja Noxudola 700 dawałem do środka kabiny bo on zwyczajnie nie śmierdzi jak 750 | 750 latem po kilku dniach też nie śmierdzi, w przeciwieństwie do wosku do profili zamkniętych boll-a, który śmierdzi aż auta nie sprzedaż lub zezłomujesz, a na dodatek nic nie daje i rdza rąbie blachę dalej Bzyk_R1 napisał/a: | Trzeba tylko uważać gdyż 700 w przeciwieństwie do 750 NIGDY nie wyschnie i potem inne numery nie da się na 700 położyć | Właśnie o to chodzi żeby wosk nie wysechł i wtedy dajesz 900 lub 1600. W Galu dałem 750, a na niego po kilkudziesięciu minutach 900 i w nadkola 1600. Schło chyba ze 2 lata Wtedy masz pewność, że żadna wilgoć się nie przebije przez taką mieszankę. Owczar napisał/a: | Jak użyję 750 to pewnie będzie długo walić woskiem | W obecnej aurze pewnie kilka tygodni, latem wystarczy kilka dni i zapach znika.
Bzyk_R1 - 13-09-2017, 21:36
Hugo napisał/a: | Właśnie o to chodzi żeby wosk nie wysechł i wtedy dajesz 900 lub 1600. W Galu dałem 750, a na niego po kilkudziesięciu minutach 900 i w nadkola 1600. Schło chyba ze 2 lata Wtedy masz pewność, że żadna wilgoć się nie przebije przez taką mieszankę. |
Właśnie wszystko PRAWIE się zgadza bo Ty dałeś to na 750ke, mieszanka super i schnie długo masz rację, do tej pory się klei, ale ja pisałem o 700ce, chyba nie używałeś z tego co widzę bo to takie typowe gluty, i każdy inny noxudol nie klei się do tego wosku. Powoduje że 900 czy 1600 z niego szybko spływa jako rozwodniona maź. Jakby ktoś dał 700 na podwozie to całą konserwacje trafi szlag bo szybko spłynie. Trzeba by było zmyć myjką ciśnieniową i wysuszyć. 700ka wg. producenta schnie 17 lat !! Nie jest to podkład pod żaden inny środek. Ma być używana solo na profile zamknięte.
Hugo napisał/a: | W obecnej aurze pewnie kilka tygodni, latem wystarczy kilka dni i zapach znika. |
Wiesz że konserwowałem auto w temperaturze oscylującej wokół 30 stopni i uwierz że nie wystarczy kilka dni. Zapach czuje do tej pory, na szczęście jest to 700 i jest neutralny
Hugo - 14-09-2017, 07:32
U mnie w kilka upalnych dni przestało smierdzieć, a konserwowałem nawet słupki dachowe od wewnątrz
Bzyk_R1 - 15-09-2017, 19:57
Dotarła druga część klocków potrzebnych do budowy mojego marzenia teraz czekamy tylko na termin spawania.
Bzyk_R1 - 01-10-2017, 12:52
Cześć Maniaki. Dzisiaj o 2:25 w nocy przyszedł na świat mój synek Maksymilian 😁 waży 3370g ma 54cm i dostał dyche w skali Apgar.
Bizi78 - 01-10-2017, 12:55
Gratulacje .
Niech się zdrowo chowa .
Owczar - 01-10-2017, 14:02
Gratulacje!
deejay - 01-10-2017, 14:08
Gratulacje
apg2312 - 01-10-2017, 14:40
Następny Mitsumaniak
Najlepszego
|
|
|