To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - TurboBurbo

Bzyk_R1 - 24-05-2018, 17:25

Fragu, ja mam jeszcze OEM zawieszenie, wygląda jakby łącznik do środka główki miał około 9,5cm


Fragu - 03-06-2018, 19:52

Dwa pytania misiaki !

1) czy wymienię sam gumy stabilizatora?
2) nie dziala mi reg wysokosci lampy kierowcy? Co robić? ...chyba, że robię to źle :D

W@sio - 03-06-2018, 21:39

Ad. 1. Wymienisz bez problemu, ale zalecam to robić z kanału, bp wygodniejszy dostęp :-)
Ad. 2. Zaczął bym od wyciągnięcia lampy (niestety to wymaga demontażu zderzaka) i sprawdzenia czy śruba regulacyjna nie jest gdzieś uszkodzona, tudzież we właściwym położeniu przy odbłyśniku. Jeśli jest okay potem bym sprawdził czy odbłyśnik/soczewka jest zamocowana w fabrycznym miejscu.

Nie pamiętam.dokładnie, bo nie musiałem dotąd regulować światełw Outku, ale wydaje mi się, że są dwie śruby regulacyjne - góra/dół i prawo/lewo

Bzyk_R1 - 03-06-2018, 23:23

Dobrze Ci się wydaje W@sio, właściwie to są po dwie śruby na każde światło. Osobne od drogowych i od mijania.
W@sio - 03-06-2018, 23:31

Widziałem na fb, że Jaro rozwiał wątpmiwości ;-)
Fragu - 04-06-2018, 13:35

Taak - Jaro jak zwykle niezawodny :)

Kanału nie posiadam, ale mogę sobie poleżeć na posadzce :D Gumy już zamówione także będę grzebał.

Fragu - 06-06-2018, 07:13

Lampa ustawiona - Jaro się spisał :D

Jeszcze kilka rzeczy muszę sprawdzić/ogarnąć, a mam na to tydzień z hakiem. 16.06 wyjazd na urlop więc musi być wszystko "cacy".

Trzeba sprawdzić wyważenie kół - przy ok 120kmh kierownica pracuje prawo-lewo - i podjechać do majstrów od zbieżności bo kiera przekrzywiona lekko w prawo (a niedawno ustawiali) :/

Mam jakiegoś strasznego pecha do fachowców od zbieżności - jakim bym autem nie pojechał to zawsze coś jest nie tak. To kierownica przekrzywiona w lewo, to w prawo, to auto lekko ściąga....masakra.

Bzyk_R1 - 06-06-2018, 07:59

Ja mam to samo. Przekręcili mi kierownice minimalnie w lewo przy zmianie amortyzatorów ale da się żyć. To jak lecisz przez świętokrzyskie?
W@sio - 06-06-2018, 08:04

U mnie też lekko przstawiła się kierownica po zmianie kół na letnie i tak jest co roku :/
Fragu - 06-06-2018, 08:16

Czyli nie jestem sam :lol: ...co w sumie jest średnio pocieszające :P

Jeśli chodzi o opony - trochę żałuję, że kupiłem 225/55 - ciągną dość mocno w koleinach...

Bzyk_R1 napisał/a:
To jak lecisz przez świętokrzyskie?


Niestety nie tym razem - kierunek południowy zachód :wink: Myślałem, żeby w sierpniu skoczyć na zlot, ale nie wiadomo jak to wyjdzie bo młody Fragu może będzie chciał już powoli przychodzić na świat.

W@sio - 06-06-2018, 08:30

Ja mam ten rozmiar w zimówce i na zimę jest na prawdę spoko. Minus taki, że lekko trze mi o nadkola przy skręcie kół - ot gwint za nisko :)
Krzyzak - 06-06-2018, 13:02

ja u mnie robił zbieżność na maszynie to też było krzywo - to patrząc że kiera jest w prawo a drążek z tyłu to prawy drążek trzeba wydłużyć a lewy skrócić - i tak po 1/8 obrotu z każdej strony aż kiera będzie prosto... czasem trzeba kilku prób
sumarycznie zbieżność pozostanie taka jak ustawiona a kiera będzie w końcu prosto

Fragu - 06-06-2018, 13:31

Dokładnie, będę musiał tak zrobić chyba sam. Kiedyś miałem fajnego gościa - ustawiał zbieżność idealnie i to nie na jakiejś nowoczesnej maszynie...
Krzyzak - 06-06-2018, 15:26

ja w sedanie i bordowym ustawiałem ręcznie - na listewki a potem na takie diodowe latareczki dla dzieci mocowane do felgi - ustawiłem idealnie, lepiej się nie da
Fragu - 10-06-2018, 12:35

Ma ktoś źródło, z którego można kupić łączniki staba przod M12 ?
Wszędzie widzę M10 w necie, a otwór w wahaczu i stabilizatorze wskazuje na M12 ?

Mam wrażenie, że cały czas słyszę stuki z łączników/stabilizatora :roll:

To jak to powinno byc w Turbo? 10mm czy 12mm?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group