To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Mazowieckie - Polecane warsztaty/mechanicy Warszawa.

ziutoon - 11-04-2013, 07:20

nabassu, przy wymianie klocków zostały wyjęte i przesmarowane prowadnice, oczyszczone z rdzy jarzma, sprawdzone zostało działanie tłoczków, sprawdzenie i wyregulowanie szczęk hamulcowych, oczyszczenie bębnów z rdzy,włożenie nowych klocków po uprzednim przetoczeniu tarczy. Lepkości i jakości płynu hamulcowego nie sprawdzali ale poziom płynu w zbiorniczku tak.

Co do przetaczania tarcz to u mnie one nie były krzywe ale zrobił się mały rant i tarcza była porysowana gdyż przypominała bardziej płytę winylową aniżeli tarczę hamulcową. Teraz wygląda jak z fabryki.

Przetaczanie tarcz na aucie ma jeszcze jedną zaletę co się sprawdziło w P406 w przypadku kiedy bicie powstaje z powodu niedopasowania tarczy do piasty. Po wymianie tarcz na nowe od razu było bicie. Po przetoczeniu jak ręką odjął. Należy tylko pamiętać że przy zdejmowaniu tarcz trzeba je założyć w te same miejsca.

nabassu - 11-04-2013, 08:24

Czyli gosc robi pelny serwis. Bardzo fajnie.
Ile taka usluga kosztuje? Wszystkie tarcze toczyles?

ziutoon - 11-04-2013, 13:27

Cena jest uzależniona od średnicy tarczy.
do 280mm jest 60 pln/szt powyżej 70pln/szt
Czas robocizny na jedną oś około 1h.
Nie ma tłoku w zakładzie -ja dzwoniłem o 13 i umówiłem się na 15 tego samego dnia.

nabassu - 11-04-2013, 19:06

Na Modlińskiej 100zl za parę wentylowanych. Ale trzeba w ręku mieć.
Piwor - 11-04-2013, 21:00

ziutoon napisał/a:
Przetaczanie tarcz na aucie ma jeszcze jedną zaletę co się sprawdziło w P406 w przypadku kiedy bicie powstaje z powodu niedopasowania tarczy do piasty. Po wymianie tarcz na nowe od razu było bicie.


Nie prawidłowy montaż - źle oczyszczona przylgnia piasty, na 100%.

nabassu - 11-04-2013, 23:30

Pajwor, true!
p.s. "nie" z przymiotnikiem, razem! :)

Pablo1o - 15-04-2013, 16:59

Cześć

Gdzie w Warszawie dobrze zregenerują mi pompę wspomagania ?

strix - 01-05-2013, 22:29

Dorzuce mala laurke dla SMM - wymiana tarcz i klockow osi tylnej w MSS - tloczki zastale mocno, calosc doprowadzona do pelnej kultury, oczyszczona, przesmarowana, jak z fabryki. Podziwiam dodatkowo za umiejetnosc skupienia sie na robocie z tak licznym fanklubem krecacym sie bez przerwy po warsztacie ;)

Pozdr
strix

nabassu - 02-05-2013, 08:40

strix, kwestia przyzwyczajenia :D dobrze ze nie bylo tego dnia tabunu piszczacych z zachwity nastolatek. jak zazwyczaj... ;)

PS, witamy na forum!

m6riano - 02-05-2013, 20:59

nabassu napisał/a:
dobrze ze nie bylo tego dnia tabunu piszczacych z zachwity nastolatek. jak zazwyczaj... ;)

widze że coś mnie omija i będe muisiał częściej wpadać..;-)

luckyluck - 03-05-2013, 11:39

Również dołączam do grona zadowolonych z serwisu w SMM. W końcu mogę się delektować dźwiękiem silnika zamiast ciągłego chrobotu w skrzyni. Pozdrawiam. 8)
tommyc1 - 04-05-2013, 08:59

A czy ktos w Wawie regeneruje NIVOMATY? :roll:
Bartek - 04-05-2013, 09:13

Nivo sie wymienia. Można trafić używki lub razem ze sprezynami wymienić na zwykłe. Nowe oryginały zabijają ceną.
nabassu - 04-05-2013, 10:00

tommyc1, stoi spalony VR-4 na alle, polecam sobie ukraść zawias :)
tommyc1 - 05-05-2013, 21:46

Bartek napisał/a:
Nivo sie wymienia. Można trafić używki lub razem ze sprezynami wymienić na zwykłe. Nowe oryginały zabijają ceną.


Zapytałem, bo spotkałem sie na innych forach z tematem regeneracji (do Mondeo, Volvo czy BMW).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group